Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Když jsem zadával do Erwinu Superba 140KW 8/2018 co má mokrý 7 kvalt tak vyjížděl servis DSG v 60.000 km a olej už samo ten nový,bez výměny filtru-další nesmysl,protože opotřebení tam je a filtr to zachytí.

Jinak-u hybridu bez sundání motoru už filtr ani vyměnit nejde,vadí tam podběh,takže motor se musí celý spustit dolů-ale také dle vyjádření MB se už měnit nebude-pouze při problémech s DSG souvisejících.

Te´d jsem se bavil před chvíli s kamarádem ze serv.služeb MB a říkal,že je děs,co se teď děje a je to tlak leasingovek na automobilky aby se prodlužovaly servisy co to jde.

Paliváče a vzduch.filtry v 90.000,Haldex po 3 letech a říkal,že se docela často mění v Haldexech u dvouročních aut čerpadla a když to rozdělávali,tak na sítku uzazeniny a jakoby "medový" povlak.Je to z oleje a jen a jen kvůli prodlužování intervalů.Je to hnus a chudáci lidé,co si kupují auta po leasingu atd.

Ta samo zaplacené servisní intervaly-zas jen boudy na lidi.

Shodli jsme se na tom,že pokud chce člověk autu dopřát,tak měnit jak bylo nastaveno kdysi.Motor 15000,DSG60.000,Haldex 60.000 a osobně při 100.000 dělávám i diferák a jak jsem se osobně bavil se Sixtou-dochází tam k degradaci oleje jako všude jinde a pak jsou problémy.

Tyhle servisy jsou opravdu jen tlak leasingovek,protože žádný zázrak se v olejich neudělal,aby najednou vydržely jednou tolik.

Ale ať si každý dělá jak myslí.Ono to auto těch 150.000 k takhle přežije a pak.....vidíme v servise.Mohl bych povídat o Superbu II 125 KW CR co jezdil pravidelně na servis do "autorizáku",ale na to tady není prostor.

 

ja som takýto interval videl len u OIII zatiaľ , KODIAQ má normálne 60tkm aj pri DQ500 , filter meníme 

Ani O-IV nemá 120.000-teď proběhlo školení v MB a nikde se o tom neříkalo,normálně pořád 60.000.

Někde jsem četl,bylo to nějaký protokol VW pro USA a týkalo se to Golfu VII že tam je 80.000mil

kuknem to pondelok , mal som to OIII 2,0 140KW TSI čo mal kolega predvádzačku a v checkliste bolo DSG až pri 120tkm ... a má to iný olej aj filter ako ostatné , prevodovka 0GC tuším

mrkni

Zdravím pánové, čeká mě servis po 60t km. 
mám superba 2.0TDI 140kW DSG 6st. r.v. 12/2017. Chtěl bych se zeptat co všechno se při tomto servisu dělá - byl jsem ve dvou servisech a informace nebyly totožné a pak to hlavní - není někdo z Vás z Ústeckého kraje a věděl by o servisu kde Vám vezmou vlastní olej a filtry? 
Byl jsem v AUTO UL - Ústí nad Labem - dle jejich informací se mění olej, olejový filtr, kabinový filtr a olej v DSG - odhadovaná cena 15.000Kč - vlastní díly neakceptují

 

LOUDA auto Teplice - mění stejné věci jako výše zmíněné a navíc žhavící svíčky - odhadovaná cena 20.000Kč - vlastní díly neakceptují

 

 

Předem díky za užitečné informace 

Také mám 2.0 tdi 140 kw dsg 6st. a zajímalo by mě jak je to s tím olejem v dsg, po 60 000 výměna? A jak s rozvody? V kolika by se měly měnit? Díky

Rozvody by se měly vyměnit vč.vodní pumpy při 210 000km 

 

Co si myslíte o výměně žhavičů po 60 000km jak psal výše OtaP ? 

Jsou pak problémy s povolením, může se závit "zažrat" ?

Xtrack - hlavně mi přijde zvláštní, že svíčky chtěli měnit jen v jednom servisu. 
Nakonec jsem udělal rozhodnutí kdy tuto servisní prohlídku nechám udělat servis mého tchána, který je i papírovým vlastníkem vozidla, kdy použiju veškeré originál díly, no a pokud budu muset někdy využít mé prodloužené záruky tak budu bojovat a uvidíme jak dopadnu. Nicméně budu doufat, že k této situaci nedojde.

Hlavně to zapište správně do elektronické servisky a problém nebude.

Jak se dá zapsat servisní ukon v neautor. servisem do servisní knížky?

Byl jsem se optat při výměně pneu v neautor. servisu jestli bych u nich mohl měnit olej v záruce

 a  technik mi říkal že už zápis do el. knížky nedelaji, že je přístup do systému škoda placený a celkem drahy (paušál + poplatek za každý zápis jestli jsem to pochopil)

a někdy systém při zapisu spadne a musí se zaplatit přístup znovu takže to pro ně bylo nerentabilní.

Upraveno od Medved09

Není pravda,servis se dá zapsat,jen musí být servis registrovaný,nic to nestojí a ani zápisy nic nestojí.

Co se týče žhavičů,je fakt,že máme u aut s 200.000 někdy problémy žhavič dostat ven,nepomůže dobře zahřátý motor,ani spešl povolovací přípravky.

 

Cosby díky! Vyměním po 90.tis, zdá se to být kompromis. Kámoš včera řikal, že na B7 CFGB mu odešel žhavič po 140.tis.

 

OtaP: Ušetříš pár stokorun za autorizovaný servis a co tím získáš kromě rizika odmítnutí záruky? Máš žigula nebo superba??

Jasně, taky si vozím svůj olej, protože jsem u zdroje, na předepsané prohlídky, ale zbytek dílů nechávám na autorizovaném servisu. Mezi výměny po 10.tis mě provádí spolužák, v neautoriz.servisu, tam je to fuk, ovšem filtr mám origo.

Orig.žhaviče vydrží dlouho.Pokud nemáš moc najeto,udělal bych jen to,že bych jej vytáhl,očistil,očistil závit,máznul grafitem a dal zpět..To co koupíš v náhradě by´d Bosch,NGK,Delphi už kvalitou nedosahují prvovýrobu,bohužel,i když nám obchoďáci tvrdí opak.

Xtrack - však jsem jim nabídnul, že jim dodám pouze vlastní olej a i tak jsem byl odmitnutý, že nelze. Už mám po prohlídce v rodinném servisu. Cena 8000 Kč takže mě to stálo skoro půlku oproti autorizáku, kde nemáte jistotu co za odborníky tam dělá, hlavně, že si to nechají pěkně zaplatit. Tady vím, že je vše uděláno poctivě a odborně. 

Po kolika kilometrech se tedy mění žhavící svíčky? A jaká značka je originál? 

  • 5 týdnů později...

Poradí někdo, po kolika nejlépe měnit žhaviče? Díky

Z toho co psal Cosby bych pochopil, že po 90tis je dobré je vytáhnout a závit máznout grafitem, ať se nezapeče do hlavy válce. 

Osobně si myslím že po 90tis by výměnu za originál zasloužily, pak asi třeba každých 60tis při jízdách kolem komína a 90.tis dálnice kde se tak často nestartuje.

Upraveno od xtrack

A jakou značku? Kolik za to budou chtít v originálním servisu i s prací? Máte někdo zkušenost? Zvládnu to nejspíš i sám v dílně, jen nevím, kterou značku. Díky

Určitě originál, jeden žhavič má v sobě integrovaný snímač tlaku ve spalovacím prostoru.

Moc bych nevěřil dílům kterými je zaplavený internet, může jít o fake.

Mrkni do sekce "ostatní" jsou tam "Učební a dílenské přiručky".

Upraveno od xtrack

  • 4 týdny později...

Zdarec, jsem z Prahy a zjistil jsme že bych měl dělat výměnu oleje v DSG. Nechci už do autorizáku ale taky to nechci svěřit nákýmu ňoumovy. 

Typy na servis v Praze? jsem z 9

Vždycky je to případ od případu. Jsou servisy kvalitní a nekvalitní. Já mám naopak velmi negativní zkušenosti s tzv. nezávislým servisem. Cenový rozdíl přitom minimální. Je tady téma na pozitivní a negativní zkušenosti.

Josef Nejedlý - osobní zkušenost s nimi nemám, ale jezdí tam kolega z práce se svým BMW (už má po záruce) a je spokojenej. Dokonce když chce, tak ho u toho nechaj, takže si může ověřit, jak kvalitně to dělaj....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.