Přejít na obsah

brzdy


Petr2212

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Ahoj tak se přidávám do skupiny problému  zadních brzd. Auto vyrobeno 9/2019 najeto přes 9500 km a startu a rozjezdu vibrace od zadní nápravy ,kotouče samozřejmě špinavé od brzdových destiček. Po delší jízdě je relativně klid ale ráno znovu , čím více najeto tim se zhoršují zadní kotouče a projev do od zadní nápravy.  Budu řešit se dealerem a ŠA ale nechci jenom vyměnit ale dát jiného výrobce. Dám info co odepíšou. Zvažují zimmermann kotouče a destičky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V úterý jsem dal Kodiaq na pravidelný servis při 30T. Stačilo se při předání do servisu jen zmínit, že zadní brzdy hučí a odpoledne bylo auto hotové včetně výměny zadních kotoučů a destiček. Náklady samozřejmě za škodovkou. Takže je potřeba vyměnit servis jestli technik dělá, že neslyší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
V 16. 1. 2020 na 14:36, Dedek71 napsal:

Ahoj tak se přidávám do skupiny problému  zadních brzd. Auto vyrobeno 9/2019 najeto přes 9500 km a startu a rozjezdu vibrace od zadní nápravy ,kotouče samozřejmě špinavé od brzdových destiček. Po delší jízdě je relativně klid ale ráno znovu , čím více najeto tim se zhoršují zadní kotouče a projev do od zadní nápravy.  Budu řešit se dealerem a ŠA ale nechci jenom vyměnit ale dát jiného výrobce. Dám info co odepíšou. Zvažují zimmermann kotouče a destičky. 

 

Zdravím všechny,

 

my máme nalítáno kolem 13 000km, vyrobeno 06/2019. O víkendu výlet a seděl jsem vzadu ve třetí řadě a při brzdění strašný zvuk. Jak jsem řídil tak vepředu jsem nic od zadu neslyšel, ale sedět vzadu to byla hrůza. Brzdit brzdí dobře, ale ten rachot vzadu byl fakt hrozný.

Auto parkujeme v suché garáži.

Zatím to necháváme, tedka potřebujeme auto.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

tak v 89.600km se rozsvítila kontrolka signalizující stav obložení, senzor opotřebení pouze na pravé přední vnitřní destičce, ale asi tomu chtělo a celé komplet brzdy na odpis. Ve škoda salonu nabidnuta  cena s prací 30.000 s DPH, tak jsem si zavzpomínal na staré časy a udělal to svépomocí tuto kompleto ATE + desky ATE Ceramic (nejsou keramické 😂, ale pouze mají složení směsi, že skoro nešpiní disky) a hotovo na pohodu za dvě hodiny na heveru, cena 8.600 díly + 1000 místo na heveru a diagnostika, tak 20.400 doma a mám na zmrzku, žena to neocení ale já mám klid 😂

IMG_20210401_112330.jpg

IMG_20210401_112127.jpg

IMG_20210401_101022.jpg

Editováno: , autor: LEdit
  • Líbí se mi 3
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 2. 4. 2019 na 16:18, Tomo29 napsal:

Tak jsem byl dnes v servise přezouvat ze zimních na nové letní. Prý to hučení mohly dělat zimní pneu. Bohužel po nasazení zcela nových letních pneu hučí při brždění brzdy stále stejně. Navíc jsem nafotil brzdové kotouče, dvě první fotky jsou od zadních kotoučů od kterých se mi zdá že to hučí a třetí fotka je od předních kotoučů. Rozdíl povrchu zadních oproti předním je myslím jasně patrný. Destičky na předku i na zadku jsou tak na 40-50% životnosti, takže v nich bych to asi neviděl :-( 

20190402_093848.jpg

20190402_093855.jpg

20190402_093912.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 4. 2021 na 22:50, LEdit napsal:

ATE + desky ATE Ceramic (nejsou keramické 😂, ale pouze mají složení směsi, že skoro nešpiní disky)....

Mohu poprosit o přesný odkaz na ty popisované díly? Sice ještě nějaký čas do výměny mám, ale když je koupím, nezkazí se a v servise se domluvím. Ty originální totiž práší skutečně moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem byl v servisu. Menily se zadni brzdove desky, protoze zadek

hucel.

Info ze servisu je:

Puvodni desticky mely nevhodnou smes. Pripekaly se ke kotouci.

 

Uplne by melo huceni zmizet po ujeti nekolika set km. Az se kotouc obrousi..

 

Nevhodne smesi verim. Ale mam tuseni, ze jsou v haji i kotouce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně sis to popsal 😂, ty špatně desky zničili i kotouče, ten mekááánik co ti řekl že nové desky srovnají zničený kotouč je opravdu mekááánik. Hlavně z vnitřní strany na to ani nevidí, tam bude překvapení.

 

Jezdit se s tím dá, ale hluk a vibrace to dělá neskutečný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, Karel Bůna napsal:

Mohu poprosit o přesný odkaz na ty popisované díly? Sice ještě nějaký čas do výměny mám, ale když je koupím, nezkazí se a v servise se domluvím. Ty originální totiž práší skutečně moc.

máš to v SZ ať tu nešíříme reklamu, pro ostatní jsou to ATE Ceramic 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ATE CERAMIC je odpad. 
Mal som ich 30 000km, hucali, nebrzdili, az znicili kotuce (ATE POWERDISC).

Vyhodene peniaze, ktore mi nikto nevrati.

Daval som original kotuce a dosky a cenovo to vyslo lacnejsie, normalne uz nikdy nedam na rady mechanikov, daj tam powerdisc a ceramic dosky, to bude brzdit bla bla, nebrzdilo to nic, hucalo ako vrtulnik ano neboli stale spinave disky, ale radsej ich castejsie umyjem...

Zvazte si sami, ci je v pohode menit po 30 000km kotuce a dosky vpredu aj vzadu.

Normalne dosticky by prezili 4 kotuce, nic neubudlo ale kotuce drazky zahladene, KO proste, hadzali, zhnite na kasu.

Editováno: , autor: cayc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...