Martab Vloženo 2. Duben 2022 Sdílet Vloženo 2. Duben 2022 Zkus @Vaša z Prostějova. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Duben 2022 Sdílet Vloženo 2. Duben 2022 Dnes jsem do Scaly montoval MF volant z OIII.Zapojení a funkčnost v pohodě,za hodinku hotovo.Nebylo potřeba ani kódovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paposk Vloženo 23. Duben 2022 Sdílet Vloženo 23. Duben 2022 Ahojte , kúpil som si Scala 2022 , potreboval by som aktivovať (nakodovat) tam veci corner, asistentov .. a čo ešte pôjde .som zo Slovenska z BA .dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Znedlob Vloženo 25. Duben 2022 Sdílet Vloženo 25. Duben 2022 Mám volant new look, dvouramínko. Přemýšlím o tříramínku a zároveň o dodělaní vyhřívání volantu. Řešil to už někdo? Co je k tomu třeba? Dále, myslíte, že by šlo na Scale zprovoznit: Emergency Assistant (tuším Asistent pro nouzové zastavení, že to už tu někdo zkoušel a má to) Varování při vystupování - mělo by to fungovat v kombinaci se Side Assistant Při parkování se na grafickém zobrazení auta či na obraze z kamery ukazují oranžové čáry, které mění svůj tvar podle natočení volantu. Měl jsem to na trojkové Fabii. Má někdo případně i návod, jak to zprovoznit? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardhouse.trip Vloženo 25. Duben 2022 Sdílet Vloženo 25. Duben 2022 @Znedloba ty máš DSG? Já to zkusil aktivovat přes Car Scanner, ale u manuálu a nejdřív se mi rozsvítila chyba měření tlaku pneu, pak na infotainmentu se zobrazilo funkce kontroly tlaku pneu, a nakonec se to menu nezobrazilo vůbec Nakonec jsem musel na přeflashování SW do autorizáku. Ale třeba to bude s DSG fungovat... To varování při vystupování by mně taky zajímalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
richi661 Vloženo 25. Duben 2022 Sdílet Vloženo 25. Duben 2022 K dodělání vyhřívaného volantu bude minimálně třeba doplnit elektrické vedení k podvolantové jednotce a případně i vyměnit podvolantovou jednotku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krosta Vloženo 25. Duben 2022 Sdílet Vloženo 25. Duben 2022 Vyhřívaný volant: Auto musí mít climatronic (tedy automatickou klimatizaci). Bude nutné vyměnit podvolantový kroužek, aby tam bylo připojení. Navést dva tlusté kabely pro vyhřívaný volant - na vlastní pojistku. Varování při vystupování nikdy pro MQB platformu fungovat nebude -> gateway s tím neumí fungovat, je to velký zásah do vozu, pokud by to vůbec šlo zprovoznit, jakože nejde. Ty dynamické čáry jsou dány druhem couvací kamery. Pokud jsou statické, jedná se o LOW "tupou" kameru, která to neumí. Pokud je v autě rádio Amundsen a vyšší, tak to umí i tu HIGH "chytrou" kameru, která vyžaduje jiné zapojení, natažení dalších kabelů a kalibraci (která není nutná pro zobrazování obrazu). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ExecutedDonut Vloženo 25. Duben 2022 Sdílet Vloženo 25. Duben 2022 5 minutes ago, Krosta said: Ty dynamické čáry jsou dány druhem couvací kamery. Pokud jsou statické, jedná se o LOW "tupou" kameru, která to neumí. Pokud je v autě rádio Amundsen a vyšší, tak to umí i tu HIGH "chytrou" kameru, která vyžaduje jiné zapojení, natažení dalších kabelů a kalibraci (která není nutná pro zobrazování obrazu). Myslím, že autor myslel něco trochu jiného, to natáčení funguje i bez kamery ale pokud jsem to kdysi dobře pochopil tak musíš mát i přední parkovací senzory (lepší pdc jednotku) a pak se to v pdc jednotce dá dokodovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krosta Vloženo 25. Duben 2022 Sdílet Vloženo 25. Duben 2022 Á jasně, pravda. Já jak jsem tam četl i ten případ s kamerou, tak jsem to tak hned bral. Jak to je tedy v případě bez kamery, to netuším. Ještě jsem se nesetkal nikdy v žádném autě se statickými čárami s tím vyobrazeným náhledem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Znedlob Vloženo 26. Duben 2022 Sdílet Vloženo 26. Duben 2022 @hardhouse.trip nemám. Zřejmě je funkce dostupná jen u verze s DSG. @KrostaTakže to není jen o výměně volantu a dokodování. V tom případě to padá, protože v AS to asi neudělají dodatečně a bude to určitě komplet přesahovat 10k. "Varování při vystupování nikdy pro MQB platformu fungovat nebude" - https://www.auto-horejsek.cz/varovani-pri-vystupovani-skoda-octavia-ctvrte-generace 4 Octa neni MQB? "Ty dynamické čáry jsou dány druhem couvací kamery. Pokud jsou statické, jedná se o LOW "tupou" kameru, která to neumí. Pokud je v autě rádio Amundsen a vyšší, tak to umí i tu HIGH "chytrou" kameru, která vyžaduje jiné zapojení, natažení dalších kabelů a kalibraci (která není nutná pro zobrazování obrazu)." Ano já tomu rozumím. V případě Bolera je zde pouze zobrazení senzorů a statických čar na kameře. Mě se jednalo o to, jestli se ty čáry nedají alespoň dokodovat v případě senzorů. Základ bolero Amundsen + jak píšeš zřejmě high camera - ukazují se čáry u obojího ( odkaz ) Amundsen + low camera - zde jsou čáry na parkování ale u kamery ne ( odkaz ) Zde se uvádí dále infotainmenty, u kterých je to proveditelné: Voraussetzung: Navigation High (= PR-Nummer: 7UG, 7UP, 7UH) Navigation Standard (=PR-Nummer: 7UF, 7T7) Radio Entry I8C ohne Navigationsfunktion (PR-Nummer: I8C) in Kombination mit PR-Nummer 9WT Radio Entry I8Q ohne Navigationsfunktion (PR-Nummer: I8Q) in Kombination mir PR-Nummer 9WT Dle všeho je možné Guidance Line (retrofit) zprovoznit na grafickém zobrazení parkovacích senzorů u každého rádia. Pro zobrazení Guidance Line na kameře je nutná High Line Rear Camera with Guidance Line, jak píšeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krosta Vloženo 26. Duben 2022 Sdílet Vloženo 26. Duben 2022 (editace) Z pohledu architektury to může být jiné Editováno: 9. Srpen 2022, autor: Krosta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Znedlob Vloženo 26. Duben 2022 Sdílet Vloženo 26. Duben 2022 Chápu. Prostě jsou ve Scale použity jiné jednotky, které tohle neumí, protože se s tím nepočítalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 26. Duben 2022 Sdílet Vloženo 26. Duben 2022 V 12. 4. 2019 na 22:34, ferda25 napsal: 9. aktivace čtení značek + (to jsem nemohl otestovat) Jde to když je tam jen Bolero a zákl.kamera na Lane s dešťovým senzorem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardhouse.trip Vloženo 1. Květen 2022 Sdílet Vloženo 1. Květen 2022 Ahoj, možná hloupá otázka, ale jde dokódovat, aby se full-LED světla, když mám přepínač světel v režimu AUTO, zapínaly až po nastartování motoru, a ne před nastartováním? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alien27 Vloženo 18. Květen 2022 Sdílet Vloženo 18. Květen 2022 Podařilo se vám někomu kodovat pomocí kabelu Real HEX-V2 STM32F405 ? VCDS (22.3.0) hlásí UDS jednotky, v podstatě mě ke kodování nepustí. Tak nevím, jestli to je rukama, nebo to nejde z principu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krosta Vloženo 18. Květen 2022 Sdílet Vloženo 18. Květen 2022 Zkusil bych otevřít kapotu. Nevím v jaké fázi to VCDS vyhazuje jako problém, jestli už při otevírání jednotky nebo až při kódování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alien27 Vloženo 18. Květen 2022 Sdílet Vloženo 18. Květen 2022 (editace) Hlásí to UDS a chce registraci VIN už na začátku, hned při navázání komunikace. Dobře, zkusím, díky. Editováno: 18. Květen 2022, autor: alien27 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keras Vloženo 20. Květen 2022 Sdílet Vloženo 20. Květen 2022 (editace) Ahoooj😀 Trochu jsem laboroval. Pokud nechcete aby se rozsvěcoval maxidot a spínala se elektrika po odemčení auta a otevření dveří (úspora baterky) stačí v jed. 19 aktivovat režim klidové proudu... jednotka 19 IDE01211 režim klidového produ dát na aktivní. Edit: pro někoho možná zlá zpráva, vypne to i kessy. Mě to třeba nevadí, nepoužívám ho, nebo minimálně. Ale je vidět, že to schazuje zřejmě všechny jednotky, jsem zvědavej jaký bude pokles napětí na baterce🤔 Edit 2: tak kessy funguje i po této úpravě 😀 Normálně se to po pár zamčeních "chytlo"👍 Editováno: 22. Květen 2022, autor: keras Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolacek12 Vloženo 22. Květen 2022 Sdílet Vloženo 22. Květen 2022 V OBDeleven se v aplikacích objevilo dokódování ACC. Nezkoušel někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vkcko Vloženo 22. Květen 2022 Sdílet Vloženo 22. Květen 2022 Ahoj - jestli tomu dobře rozumím - tak to není na "aktivaci a dokódování ACC" ALE na možnost vypnutí ACC u auta, které je tím vybaveno, respektive jeho možnosti přepnout na klasický "starý" tempomat bez udržování odstupu od vpředu jedoucích aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 22. Květen 2022 Sdílet Vloženo 22. Květen 2022 A to není standard u ACC to přepínání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo 22. Květen 2022 Sdílet Vloženo 22. Květen 2022 Vymenil jsem scalu za golfa, ale hodil by se navod. Pokud bude na prepnuti z ACC na stary tempo, tak sem s tim. Ten acc je otravny, hlavne jak si sam nesmyslne pribrzduje atd... Jedu z kopce, auto by si vklidu na normal tempomat rozjelo podle kopce, s acc to stale pribrzduje na danou rychlost. Za to bych byl rad. Prepnout to na klasiku nejde, pouze na omezovac rychlosti. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keras Vloženo 22. Květen 2022 Sdílet Vloženo 22. Květen 2022 (editace) Ahoj, to je nějaké zmatené ne? Na acc je potřeba mít HW. Pokud tam HW (radar,kamera,páčka,ŘJ... ) je tak je samozřejmě už aktivovaný. Adaptivní tempomat funguje i jako klasický tempomat pokud před vámi nic nejede. Nevidím vůbec žádný důvod ho přepínat na klasický a přijít o možnost hlídání předku. Už se to tu někde řešilo. "Jedu z kopce, auto by si vklidu na normal tempomat rozjelo podle kopce, s acc to stale pribrzduje na danou rychlost" 🤣🤣🤣 To nemá s acc nic společného přece 😀 Přibržďuje proto, že dosáhl navolené rychlosti. To dělá i klasický tempomat 😀 Od toho se to jmenuje TEMPOMAT. Není nic jednoduššího než cvrknout do páčky a nastavit rychlost o +10 (páčka nahoru) nebo +1 (páčka k sobě) Je tu přímo téma tempomat tak pište tam. Editováno: 22. Květen 2022, autor: keras Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
altra Vloženo 22. Květen 2022 Sdílet Vloženo 22. Květen 2022 (editace) před 9 hodinami, Kolacek12 napsal: V OBDeleven se v aplikacích objevilo dokódování ACC. Nezkoušel někdo? Povolení obvyklého režimu tempomatu pro vozy, které tuto funkci nemají z výroby. Umožňuje jízdu bez přizpůsobování se vozům jedoucím vpředu, Vozidlo musí být vybaveno adaptivním tempomatem. Editováno: 22. Květen 2022, autor: altra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 23. Květen 2022 Sdílet Vloženo 23. Květen 2022 Predpokladam,ze sa v ponuke pre ACC tempomat okrem ponuky limiter,objavi aj polozka klasicky tempomat....zide sa hlavne vtedy,ked pre zle pocasie,alebo zesnezeny radar auto nema vyhlad a vyhodi oznamenie,ze adaptivny tempomat je nedostupny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.