Přejít na obsah

Motor 1.8 TSI 132 kW


Stano2255

Doporučené příspěvky

Ja ho mám, ale mám málo najazdené 3800km, nič nedolievam, 0.8l/1000 oleja?? to vážne? Veď keby to žralo toľko oleja, tak by mi podľa toho malo chýbať v olejovej vani cca 3l! Ja som zatiaľ spokojný, auto ide ticho, výkon mi postačuje.

Editováno: , autor: Badura
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamkl následující téma
  • Pawouk odemkl následující téma
  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 1 rok později...

Len kontrolná otázka: vieš o tom, že to 7° DSG je "suchá" verzia s 250 Nm limitom maximálneho točivého monentu?
Tých 70 tisíc km nie je veľa, tá prevodovka ešte určite poslúži veľa km, ale treba si uvedomiť, že tento motor svojím výkonom je nad limit možností tej prevodovky a kvôli tomu aj má softvérovo znížený maximálny krútiaci moment. Budeš s tým vedieť normálne jazdiť, ušetríš niečo na spotrebe aj na údržbe (DQ200 nemá predpísaný interval výmeny oleja, a aj toho oleja tam sú iba necelé 2 litre). Ak si ale chceš nechať auto na dlhšiu dobu a máš silné ambície využívať schopnosti motora na maximum, alebo by si chcel ešte aj nejaký tuning, tak zvoľ radšej manuálnu prevodovku, alebo ak chceš DSG, tak 2.0 TSI.
Ďalšia možnosť je, že si odložíš bokom 40 tisíc na prípadnú opravu. Ja som to u mojej Fabii schytal pri 175 tisíc km.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahojte, mam starsiu skodu superb (2016) a problem pocas emisnej kontroly. Nakolko odozva na akcelerator (pedal plynu) je trochu chaoticka, nedokaze ustalit otacky na zvolenej hodnote. V autorizovanom service (BB Euromotor) mi nevedia poradit (zaplatil som znova za cistenie klapky, kontrolu tesnosti a chyb RJ cca 180 eur). Odporucanie je vymenit skrtiacu klapku ale to bez zaruky ze sa to zlepsi. Motor ma takmer 100tis km za sebou, je to uz druhy motor v aute (ten prvy vraj vydrzal cca 15tis km od nova).

 

Je teda nasledovne spravanie v poriadku? Pocas jazdy to nijako nepocitujem, tu je video s plynulym pridavanim plynu - otacky vyrazne kolisu, ked stlacim spojku (druha polovica videa) tak sa daju ovladat trosku lepsie. Funguje to tak aj vam?

 

http://www.youtube.com/watch?v=l-39T_Hs9B0

Editováno: , autor: vever440
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

@dfga Pokud chceš zobecňovat, tak by to mělo být spíš "všechny MOTORY žerou olej". Až už ve větší, ale anebo v menší (pro běžného uživatele nepostřehnutelné) míře. 

 

Ať už já, nebo jiní členové rodiny, jsme měli "doma" 3x 1.0 TSI, 1.2 TSI (EA 111 i EA 211), 2.0 TSI a u žádného jsme spotřebu oleje neřešili.

 

....................................................................................................................................................................................................................................

OT: A jestli za poslední 1-2 roky někoho trápí spotřeba oleje, tak to jsou hlavně TDI EVO motory s prvonáplní 0w-20. Nejvíc 147 kW (ŠA to oficiálně přiznala a pracuje na změně), ale ani 110 kW nejsou úplně v pohodě. Máme teď v práci nové Karoqy, celkem 5 ks, 2 z nich už překročily 10 tisíc (jeden 11, druhý 14) a oboum se minulý týden shodně rozsvítila kontrolka oleje, na měrce neměly skoro nic. 

Editováno: , autor: Rapid1.0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, dfga napsal:

Všetky TSI žerú olej. 

@dfga Zde se bavíme o konkrétní motorizaci tak si odpusť bezobsažné komentáře o ničem. A ano každý motor má nějakou spotřebu oleje - jde o to jestli je to ještě v normě a nebo ne - dle výrobce je totiž v normě spotřeba až 0,5 lit. mot. oleje na 1000 km.

Editováno: , autor: stanmar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame presne tieto 2ks Passaty vo firme, oba cez 2litre oleja na interval. 

Tak si obaja choďte poplakat do kuta. 

Sa ta to dotklo lebo mas TSI? 

Motor onicom ta 1,8, s DSG to ide ako 1,0ka TSI vo Fabii, huci, žerie ale Nm nikde. 

Editováno: , autor: dfga
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí kdybys napsal jen tu první větu (a třeba také upřesnil jestli máte interval výměny po 15, nebo 30 tisících km) a mohli jsme pokračovat bez zbytečných připomínek.

 

Každého při těchto dotazech zajímá jak velká spotřeba je ještě běžná a kolik už je na pováženou ( znám to z vlastní zkušenosti, měl jsem totiž i předchozí generaci tohoto motoru v O II...)

Editováno: , autor: stanmar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vo firme je 30t podľa VW. 

Osobne súkromne mením po 5 ale ja mam iný motor. 

Podľa mňa po 15t je ten olej taky hotový ako voda a preto to aj tak žerie. 

Neverím, že niekomu to neberie olej na 30t interval lebo na oboch je to cez 2 litre. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Štefan Chovanský Jestli je to z dotaz z důvodu výběru auta. Tak dneska jsem našel zajímavý článek. https://www.garaz.cz/clanek/testy-ojeta-auta-skoda-octavia-iii-slavi-10-let-na-trhu-jaky-motor-je-sazka-na-jistotu-a-kteremu-se-vyhnout-21009507

 

O 1,8 od určitého data tam píšou jen v dobrém... Jediné mínus je, že kvůli převodovce (u ne 4x4 verzí) jsou Nm omezené na 250.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...