Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Můj Email:

Dobrý den pane ....,

jak jsem se dozvěděl jste Vy osoba odpovědná za řešení mých reklamačních žádostí na můj vůz Škoda Octavie II 2.0 Fsi (VIN: .............., typ motoru: BLR) v problematice chodu motoru a s tím souvisejících problémů. Dne 5.5.2006 mi byla provedena oprava motoru firmou Auto .... výměnou zbývajících cívek za typ: 06F905115C - tj. první série těchto cívek. Původní cívky v mém motoru nesly označení písmena E. Po této výměně má motor velice nepravidelný chod a zvýšila se i celková spotřeba. Po výměně pouze jedné cívky v rámci předchozí záruční opravy jsem tento jev nepozoroval. Nechápu důvod této změny. Motor kolem 1000 otáček třese při jemném sešlápnutí plynového pedálu s celým autem a jde nepravidelně. Ztrátu tahu pozoruji do 3000 otáček. V těchto otáčkách nejde motor "dokulata". Občas se objeví, většinou za tepla i tzv. "prdění do výfuku" - technik firmy Auto ....l(pan ....) byl u tohoto jevu přítomen. Nastane většinou po krátkém zastavení cca. 2-5 minut a opětovném startování motoru. Zcela běžné je cuknutí motoru pří akceleraci - vzniká vždy při jízdě na 6 rychlostní stupeň kolem 2000 otáček a při nutnosti rychlé akcelerace po přeřazení na třetí rychlostní stupeň a sešlápnutí plynového pedálu. Za studena kdy venkovní teplota umožňuje ubrání sycení motoru dojde opět při poklesu otáček k slyšitelnému nepravidelnému chodu. Motor před touto opravou nepotřeboval za studena pracovat tak dlouho v režimu vysokých otáček, které nyní točí několik minut. Po 5 až 10 sekundách již byl schopný pracovat v nízkých otáčkách(prakticky při vyjíždění z garáže). Tyto všechny výše popsané problémy nový vůz neměl a objevily se až po opravě ze dne 5.5.2006. Pan .... Vás o všech mých problémech již informoval, ale bohužel bez zřejmého výsledku. Nevím, na které straně je chyba, a proto jsem se pokusil své problémy přímo Vám sepsat a doufám, že již nyní dostanu adekvátní odpověď, kterou si snad jako zákazník firmy Škoda-Auto zasloužím. Opět se setkávám dle mého názoru jen s laxností a neochotou řešit vzniklý problém. Doufám, že ve Vás naleznu potřebnou oporu a mé problémy konečně odstraníte.

S pozdravem

Odpověď:

Dobrý den,

Pokud máte pochybnosti o správnosti opravy Vašeho vozu, obraťte se na oddělení Péče o zákazníka.

Velmi by mě zajímalo, kdo Vám poskytnul můj e-mail.

S pozdravem

Tak to je paráda.......

Upraveno od ferda25

Můj Email:

Dobrý den pane Socho,

jak jsem se dozvěděl jste Vy osoba odpovědná za řešení mých reklamačních žádostí na můj vůz Škoda Octavie II 2.0 Fsi (VIN: .............., typ motoru: BLR) v problematice chodu motoru a s tím souvisejících problémů. Dne 5.5.2006 mi byla provedena oprava motoru firmou Auto .... výměnou zbývajících cívek za typ: 06F905115C - tj. první série těchto cívek. Původní cívky v mém motoru nesly označení písmena E. Po této výměně má motor velice nepravidelný chod a zvýšila se i celková spotřeba. Po výměně pouze jedné cívky v rámci předchozí záruční opravy jsem tento jev nepozoroval. Nechápu důvod této změny. Motor kolem 1000 otáček třese při jemném sešlápnutí plynového pedálu s celým autem a jde nepravidelně. Ztrátu tahu pozoruji do 3000 otáček. V těchto otáčkách nejde motor "dokulata". Občas se objeví, většinou za tepla i tzv. "prdění do výfuku" - technik firmy Auto ....l(pan ....) byl u tohoto jevu přítomen. Nastane většinou po krátkém zastavení cca. 2-5 minut a opětovném startování motoru. Zcela běžné je cuknutí motoru pří akceleraci - vzniká vždy při jízdě na 6 rychlostní stupeň kolem 2000 otáček a při nutnosti rychlé akcelerace po přeřazení na třetí rychlostní stupeň a sešlápnutí plynového pedálu. Za studena kdy venkovní teplota umožňuje ubrání sycení motoru dojde opět při poklesu otáček k slyšitelnému nepravidelnému chodu. Motor před touto opravou nepotřeboval za studena pracovat tak dlouho v režimu vysokých otáček, které nyní točí několik minut. Po 5 až 10 sekundách již byl schopný pracovat v nízkých otáčkách(prakticky při vyjíždění z garáže). Tyto všechny výše popsané problémy nový vůz neměl a objevily se až po opravě ze dne 5.5.2006. Pan .... Vás o všech mých problémech již informoval, ale bohužel bez zřejmého výsledku. Nevím, na které straně je chyba, a proto jsem se pokusil své problémy přímo Vám sepsat a doufám, že již nyní dostanu adekvátní odpověď, kterou si snad jako zákazník firmy Škoda-Auto zasloužím. Opět se setkávám dle mého názoru jen s laxností a neochotou řešit vzniklý problém. Doufám, že ve Vás naleznu potřebnou oporu a mé problémy konečně odstraníte.

S pozdravem

                       

Odpověď:

Dobrý den,

Pokud máte pochybnosti o správnosti opravy Vašeho vozu, obraťte se na oddělení Péče o zákazníka.

Velmi by mě zajímalo, kdo Vám poskytnul můj e-mail.

S pozdravem

Tak to je paráda.......

Těžká arogance, většinou jen viditelná u úředníků socanského aparátu ;)

Sem s tím e-mailem, trochu ho potrápíme, aroganta :D

Tak to nemá chybu..... :unsure:

Tohleto teda není normální,těžkej socialismus.

Tohleto teda není normální,těžkej socialismus.

Normalne vyhmatni jeho sefa a podus ho, tady je prece nekolik skodovaku a urcite maji nejakou interni databazi, kde je jeho ksich a jeho nadrizeny...

Dusit a dusit...

H.

Urcite k jeho nadrizenemu a pokud neuspejes u nej tak jeste vys !!!

presne tak, tyhle arogantni kokoty je treba bit. minimalne bych to preposlal primymu nadrizenymu

Zaujímavá reakcia! Skutočne!

Ja som písal do Škodovky, že sa mi po vypnutí zapaľovania telefón odpája od Bluetooth handsfree. A odpoveď bola, že mám kontaktovať dodavateľa Handsfree sady. Tak som im odpísal, že či mám kontaktovať spoločnosť TEMIC SDS GmbH Germany, ktorá uvedenú HF pre VW AG vyrába. Uvidíme čo zase odpíšu.

Ja som písal do Škodovky, že sa mi po vypnutí zapaľovania telefón odpája od Bluetooth handsfree. A odpoveď bola, že mám kontaktovať dodavateľa Handsfree sady. Tak som im odpísal, že či mám kontaktovať spoločnosť TEMIC SDS GmbH Germany, ktorá uvedenú HF pre VW AG vyrába. Uvidíme čo zase odpíšu.

Dej vědět, jak ohledně té HF dopadneš. Díky!

Upraveno od Prochaine

Zaujímavá reakcia! Skutočne!

Ja som písal do Škodovky, že sa mi po vypnutí zapaľovania telefón odpája od Bluetooth handsfree. A odpoveď bola, že mám kontaktovať dodavateľa Handsfree sady. Tak som im odpísal, že či mám kontaktovať spoločnosť TEMIC SDS GmbH Germany, ktorá uvedenú HF pre VW AG vyrába. Uvidíme čo zase odpíšu.

To je bezny a korektni jev, ne? Predpoklada se, ze kdyz vypnes zapalovani, vystupujes z auta, proto telefon vypne BT komunikaci, abys nemel jeste 10m od auta pripojenej tel. na HF v aute...

To je bezny a korektni jev, ne? Predpoklada se, ze kdyz vypnes zapalovani, vystupujes z auta, proto telefon vypne BT komunikaci, abys nemel jeste 10m od auta pripojenej tel. na HF v aute...

Abychom byli přesní - BT HF by se němelo vypnout když vypneš motor, ale až když vyndáš klíček ze zapalování (stejně jako se vypíná rádio, rozvěcí vnitřní světlo nebo odemyká auto). Problém BT HF je v tom, že po vypnutí zapalování (a klíček zůstává v zapalování) se telefon sám odpojuje a připojuje. Zárověň se odpojí, když se třeba otočí vypínačem světel, nebo v mém případě když se otevřou dveře. Po chvilce se telefon sám opět připojí.

Presne tak sa to správa aj mne. Niekam prídem, vypnem motor (t.j. zapaľovanie), ale kľúč nevyberiem von, aby hralo rádio. A telefón sa odpojí a hneď zase pripojí. A potom sa to všakovako opakuje (odpája a hneď pripája). A taktiež sa to odpojí a pripojí, ak otvorím dvere alebo zmením polohu spínača svetiel (na polohe nezáleží). Riešenie zatiaľ žiadne.

Poďme to ale riešiť do tohoto vlákna:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7025

  • 8 měsíců později...

Ja bych psal primo do VW, na Oddeleni pece o zakaznika... to by myslim zabralo

dobré ráno :)

Presne tak sa to správa aj mne. Niekam prídem, vypnem motor (t.j. zapaľovanie), ale kľúč nevyberiem von, aby hralo rádio. A telefón sa odpojí a hneď zase pripojí. A potom sa to všakovako opakuje (odpája a hneď pripája). A taktiež sa to odpojí a pripojí, ak otvorím dvere alebo zmením polohu spínača svetiel (na polohe nezáleží). Riešenie zatiaľ žiadne.

Poďme to ale riešiť do tohoto vlákna:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7025

Stejný problém má i Doli...

to ferda25: ako si nakoniec poriesil?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.