Michal T. Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 @tomas.zmuda Nabídnou alespoň náhradní vůz? Při představě, že si kupuju auto, který chci mít k dispozici vždy kdy je potřeba, a pak ho nemám, se mi dělá zle... 1 Citovat
tomas.zmuda Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 Ano, nabídnou. Za 1000 Kč na den + DPH. Citovat
Michal T. Vloženo 7. Srpen 2019 Autor Vloženo 7. Srpen 2019 Před hodinou, tomas.zmuda napsal: Ano, nabídnou. Za 1000 Kč na den + DPH. Takže to bychom měli 42 350 Kč vč. DPH, takže téměř 10% z ceny auta. To chceš a tady už bych se s nima asi hádal.... Já jako živnostník potřebuji auto docela často a tohle by se mi krásně prodražilo.... Citovat
ski1961 Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 @Michal Tvrdík absolutně je tohle nezajímá..já např. před malou chvílí dával auto do AS kvůli nefunkční ruční brzdě, auto v záruce, ještě to nejsou ani 2 roky..řekl jsem, že to chci z principu na garanční opravu a výsledek ? arogantní přijímací technik, který mi tedy laskavě sdělil, tak nám tady auto necháte, my ho rozebereme, zadokumentujeme a pošleme do škodovky na schválení, do té doby budete bez auta..náhradní neexistuje a na vyjádření mají i 30 dnů,klasická reklamační lhůta..samozřejmě to může být kratší doba, ale jeho reakce byla taková, že ano zákazníčku, chceš auto opravit na garanci, tak holt si počkáš a to by se klidně mohlo stát, že např. po 30 dnech se škodovka vyjádří, že to zamítá, takže budeš třeba měsíc bez auta a pak se dozvíš, že je zamítnuto, že si to stejně zaplatíš....na blití je mi z přístupu celé škodovky.. Citovat
karkulka02 Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 @ski1961 prosím, obraťte se na zákaznické centrum Škodovky. Je totiž úplně normální, že servis se chová úplně jinak, než jim ukládá Škodovka. Sama tuto zkušenost mám a jednání bylo potom úplně jiné. Náhradní vůz jsem měla během chvilky ?? 2 Citovat
Petran Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 Nevíte někdo, jestli má Škoda dealer povinnost poskytnout náhradní vozidlo při reklamaci zákazníka? Nebo za jakých podmínek musí dealer náhradní vozidlo poskytnout? Kde je to napsané? Citovat
tomas.zmuda Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 @petran co mi bylo řečeno, tak náhradní vůz zdarma se poskytuje pouze v případě, že je auto nepojízdné. Pokud jezdí, tak je bráno, že ty chceš opravit něco co není nezbytně nutné. Citovat
ski1961 Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 nějak takhle podobně to bylo dneska zdůvodněno i mně, jak píše @tomas.zmuda..že může být zákazník bez auta pěkně dlouho, je nezajímá..a mimochodem, na tu zákaznickou linku jsem se obrátil hned, jak jsem přišel domů a dopadl jsem úplně stejně..bez nároku v tomto případě.. Citovat
Petran Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 (editace) Někde musí dealer brát hranici výkladu pojmu “vozidlo jezdí”. Jasný, že by pak jezdilo třeba i bez výfuku nebo brzdy... ale podle čeho to dealer (servisák) má povinnost rozhodnout? Editováno: 7. Srpen 2019, autor: Petran Citovat
Martab Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 Mě říkali že pokud dojede vozidlo po vlastní ose, je pojízdné, na nárok na náhradní vozidlo musí dorazit na podvalu. Citovat
Petran Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 Ano, tak tohle jsem slyšel pro záruku mobility. Teď ale řešíme záruku dle kupní smlouvy nového výrobku (vozidla). Citovat
Martab Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 Slováci to mají napsané jednoznačně, u nás všichni tvrdí že není nárok a odvolávají se na to že autem jsem dojel... https://www.skoda-auto.sk/servis/nahradne-vozidlo 3 1 Citovat
Twisted Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 Kurňa, proč to není stejně stanoveno u nás? Udělají si ze zákazníků testovací jezdce a pak vám řeknou, že jestli jsi nepřijel na podvalu, tak nazdar. Citovat
ski1961 Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 @Twisted protože jsme v ČR, kde je všeobecně známo, že jsme ovce, které si nechají všechno líbit..tak je to u nás bohužel se vším ..a těch pár, co si to nenechá líbit to bohužel nezmění.. Citovat
Jan R. Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 No v tomto případě auto nepojízdné je - pokud tam něco bouchne a pak vydává zvuky, jet v tu chvíli s tím na STK, by na podvozku našli ... a auto je tech.nezpůsobilé. Ráno, kdyby zavolal asistenci s podvalem, auto jiné by zřejmě dostal hned. Citovat
Dodi 15 Vloženo 7. Srpen 2019 Vloženo 7. Srpen 2019 Jednou mi technik řekl. že když reklamujete televizi, tak vám taky na dobu opravy žádnou nepůjčí. Ale vždy jsem se dohodl a pokud to bylo na dýl, tak auto dostal. Citovat
tomas.zmuda Vloženo 8. Srpen 2019 Vloženo 8. Srpen 2019 S tou televizí mi řekli to samé. Tak jsem argumentoval, že na televizi nejezdím do práce a za klienty. Je pravda, že poprvé když jsem tam auto dával, tak po týdnu, kdy naše ředitelka kontaktovala Arval, že chceme náhradní auto zdarma, ti to vzali přes Škodovku a pak se to dostalo zpět k servisu a zavolali mi, že si teda pro něj mám přijet. Když jsem si ho přebíral, tak mě vedoucí servisu několikrát upozornil, že je to výjimečná situace, že na tom tratí, protože jim ŠA proplatí jen 50% a majitel servisu pak nadává a stojí ho peníze. No prostě jsem si připadal jak delikvent co něco provedl. Dostal jsem polepeného Rapida 1.0 70 kW 2017 AMB s 25k najeto. Benzín jsem si platil. Nemyslím, že by na tom servis nějak tratil. 1 Citovat
gabuliatko Vloženo 8. Srpen 2019 Vloženo 8. Srpen 2019 Pravděpodobně někdo ze salonu chodí domu pěšky. 1 Citovat
Twisted Vloženo 8. Srpen 2019 Vloženo 8. Srpen 2019 před 23 hodinami, Dodi 15 napsal: Jednou mi technik řekl. že když reklamujete televizi, tak vám taky na dobu opravy žádnou nepůjčí. Ale vždy jsem se dohodl a pokud to bylo na dýl, tak auto dostal. No ještě štěstí, že technik neopravuje třeba kardiostimulátory. 2 Citovat
ski1961 Vloženo 9. Srpen 2019 Vloženo 9. Srpen 2019 v tomhle případě je to u nás naprostý chaos..někde to jde, někde ne..ale už jsem to tady popisoval, proč jsou čeští zákazníci podřadná kategorie..na SK to mají jasně dané, viz příspěvek od @Martab jasně psáno, v případě záruční opravy náhradní vozidlo . Citovat
Qual Vloženo 9. Srpen 2019 Vloženo 9. Srpen 2019 Na tohle je dobrý operák co máme my ve firmě - jakmile nějaký problém a auto bude dýl než na den v servisu nebo porucha na cestě neooravitelná ihned, tak automaticky náhradní auto (snad i v zahraničí)... a za Rapida třeba Golf nebo Leon, sice obvykle socka výbava, ale i tak. Ano, je to asi trochu dražší, ale absolutně bez starostí. Na běžný servis, když nemám čas, tak si pro auto i přijedou. Hrozně jsem si na to za těch pár let, co auto mám pro soukromý účely, zvyknul. Citovat
tomas.zmuda Vloženo 11. Srpen 2019 Vloženo 11. Srpen 2019 @Qual A u koho máte operák? U nás Arval jen argumentuje, že to nemáme ve smlouvě a je to náš problém, že jejich auto nejezdí. Citovat
Wittmann Vloženo 11. Srpen 2019 Vloženo 11. Srpen 2019 Zpravidla každý poskytovatel OL nabízí různě odstupňované služby. Pokud těch aut bereš jako firma víc, tak se smlouva dělá individuálně, připlatit/ušetřit můžeš za cokoliv. Citovat
Qual Vloženo 12. Srpen 2019 Vloženo 12. Srpen 2019 @tomas.zmuda AT Car, provozují hlavně docela známou půjčovnu pod licencí Budget. Ale taky záleží co se nasmlouvá, jak píše Wittmann. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.