xtrack Vloženo 20. Červen 2020 Sdílet Vloženo 20. Červen 2020 @csabac Je možné, že tam střihli dráty. 3ti brzda sviti? Nebo tam něco špatně uzemnili... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 20. Červen 2020 Sdílet Vloženo 20. Červen 2020 @xtrack neviem, zajtra pozriem ci svieti. Podla mna tam nemaju co strihat, je tam konektor. Mam obavu, ze ked to zas budu babrat, zacne zatekat 3.brzdove. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 20. Červen 2020 Sdílet Vloženo 20. Červen 2020 @csabac JJ konektor tam je, ale třeba mohli skřípnout drát ap, takto jsem to myslel, při kvalitách servisu bych se nedivil...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 21. Červen 2020 Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 @xtrack svetlo som zabudol skontrolovat, no dnes v pohode i s vyhrevom a stieracom. No nebol dazd. Takze voda s vyhrevom bude to, co ovplyvnuje signal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 21. Červen 2020 Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 @csabac Díky za info? Jak jsem již psal, ty jsi takový průkopník? a cokoliv zjistíš, hned zkoušíme na naší Scale? Tohle se u nás neprojevilo, ale ještě mě napadá, neudelalo to jen za špatného počasí, bylo to u FM nebo DAB? FM je analog čili docela dost ho počasí, tedy kupovitá oblačnost a srážky ruší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 21. Červen 2020 Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 (editace) @xtrack nemam DAB. No signal by mal byt zly potom i bez vyhrevu, len od dazda. A ja som msl vsetky stanice ciste, pekne hrali, kym som nezapol vyhrev. Vypol som, prijem bol 100%. Zapol som, zase chrapcanie a vsetky stanice, darmo som preladoval. Skoda, ze ma to nenapadlo skor. Maly mohol kropit zadok auta hadicou na dvore a ja skusat. Inak za dazda i stierac vydava zvuk, ako ked bzuci trafo stanica. Ci tam nebude nejaky kabel, ako si pisal nalomeny. Editováno: 21. Červen 2020, autor: csabac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 21. Červen 2020 Sdílet Vloženo 21. Červen 2020 (editace) @csabac aha však jsi to psal s tim vyhrevem? Ale i tak muze byt slabsi signal a vyhrev ho vyrusi, to ten kabel...Jak něco zjistis pisni?? Editováno: 21. Červen 2020, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 25. Červen 2020 Sdílet Vloženo 25. Červen 2020 Jenom tak pro info. Dneska mi volali ze servisu, že škodovka ji poslala info, že sedačky můžou být vadné a budou je měnit. Pro někoho možná zajímavá informace :) 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
8ans8 Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 V 25. 6. 2020 na 10:41, boonno napsal: Jenom tak pro info. Dneska mi volali ze servisu, že škodovka ji poslala info, že sedačky můžou být vadné a budou je měnit. Pro někoho možná zajímavá informace :) Nejsem úplně znalý věci, proto se ptám: co přesně to znamená a čeho se to týká? Jako majitel Scaly (5/2019) bych rád věděl více... Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 Při jízdě se povoluje mechanismus nastavování opěradla a padá směrem k zadním sedačkám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
8ans8 Vloženo 27. Červen 2020 Sdílet Vloženo 27. Červen 2020 Ach tak, děkuji. Auto mám čerstvě (výroba 2019), tudíž zatím nemůžu posoudit. Pár chyb ve zpracování jsem tedy našel, např. tradiční problém 5. dveří - vyosenost / světla nelícují. Dá se toto řešit jako závada v AS, resp. dá se to vůbec nějak řešit? Vím, že s tím měla řada zdejších lidí problém. Plus by mne zajímala ještě jedna věc (pokud se to probíralo dřív, omlouvám se): spodní prahy s ochranou vrstvou. Na straně spolujezdce mám část prahu u předního kola ne zrovna příkladně zpracovanou, nerovnou, doslova "okousanou". Na funkci to samozřejmě vliv nemá, přesto je to min. rušivé a dobře viditelné. Dá se to vyřešit např. zbroušením, nebo raději nechat být...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 27. Červen 2020 Sdílet Vloženo 27. Červen 2020 Jestli myslíš ten nerovný přesah té tlumící a ochranné hmoty (plastizolu) přes kraj plechového výlisku prahu, tak ano, dá se to řešit. Ono to taky někdy vadí při nasazování heveru. U mne (Fabia) to tvořilo místy přesah až cca 1 cm a místy takové jakoby krápníky a tak jsem si vzal kleštičky a odcvakal jsem si to do roviny, ale pozor musíš si tam nechat kousek toho plastizolu (2-3mm) na ochranu, ať to neodcvakáš až na holý plech. Po odcvakání je ale vidět ten holý surový plastizol, štříbrněšedé barvy a tak jsem si koupi originální škodovácký sprej příslušného barevného odstínu a zespodu si to přestříkal. Broušením to nepůjde moc řešit, na to je ten pastizol, něco jako ztvrdlá plastelína, ale můj postup se mi osvědčil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
8ans8 Vloženo 27. Červen 2020 Sdílet Vloženo 27. Červen 2020 Ano, myslím přesně to samé, díky za odpověď. Akorát aby člověk neudělal víc škody než užitku (byť s dodatečnou úpravu / nástřikem)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 27. Červen 2020 Sdílet Vloženo 27. Červen 2020 Buď si na to troufneš, nebo nech být. Průměrně zručný člověk s trochou toho technického umu a selského rozumu s tím problém mít nebude, ale pokud se necítíš, tak to nedělej, nebo oslov někoho, o kom víš, že to dokáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 27. Červen 2020 Sdílet Vloženo 27. Červen 2020 Co tak servis, ked ma nove auto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
8ans8 Vloženo 27. Červen 2020 Sdílet Vloženo 27. Červen 2020 DušanV: V pohodě, šlo mi o to, jestli je vůbec dobré na novém autě podobnou, v podstatě drobnost provádět nebo nechat být. Nejde o složitost. Popisu rozumím, díky. csabac: Ne, příští týden mám už smluvenou v MB schůzku, přijede Maier a jeho speciální kleště. Pro jistotu ho následně dávám do lakovny s pštrosími pery. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 28. Červen 2020 Sdílet Vloženo 28. Červen 2020 před 21 hodinami, csabac napsal: Co tak servis, ked ma nove auto ? Toto není žádná závada, ten plastizol nanáší nějaký automat a na každém autě to vypadá jinak, prostě je to hmota o určité výchozí konzistenci , která se těžko dá nanést v takové kvalitě jako lak. Na druhé straně opravdu na některých autech jsem to viděl ne zrovna dobře nanesené, ale je to spodek auta, tak se to dá přežít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 28. Červen 2020 Sdílet Vloženo 28. Červen 2020 @DušanV niekto pisal, ze to robi problem pri dvihaku. Ak je to tak, ze v takom rozsahu, ze sa neda nasadit dvihak, vada to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 28. Červen 2020 Sdílet Vloženo 28. Červen 2020 (editace) To jsem psal já, že to zavazelo heveru. Hever se nasadit dal, ale stalo se mi, že jsem si natrhnul při tom ten plastizol, který tam navíc přečníval. Ono funkčně to nemá žádný velký negativní vliv, ale je tedy fakt, že fabrika by si ty automaty při tom nástřiku mohla líp seřídit, aby se jim tam toho tolik nenapatlalo. Na druhou stranu, pokud by jsi takto prolezl každé nové auto, tak věřím, že najdeš desítky a desítky podobných tzv. "malých závad", které třeba pro někoho jsou závadami a další skupina uživatelů nemá o tomto žádné ponětí a neřeší to. @csabacPravděpodobně máme na problematiku závad či nezávad jiný názor, ale tak už to bývá. Já si po dlouhodobých zkušenostech raději prioritně chráním své duševní zdraví, než neustále bojovat s "větrnými mlýny". Řeším podstatné věci, věcmi, které nazývám pytlovinky se nezabývám. Editováno: 28. Červen 2020, autor: DušanV 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 28. Červen 2020 Sdílet Vloženo 28. Červen 2020 @DušanV tych pytlovibiek je zial dost. A venoval som im dost svojho casu, co slo na ukor rodiny a inych veci. A ked budem doma pocuvat, ze zas sa hrabem v novom aute, tiez to dusevnemu zdraviu neprospieva ? ako reklamovat to ja nejdem, ani to nekontrolujem tsketo. Ale jeby sa to odlupne, dam to pri garancke spravit im a nepatlam si to sam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Dnes jsem narazil na další Scala "vychytávku". Týká se to manuální klimatizace, takže minima zdejších členů. Chtěl jsem manuál, abych nemusel řešit, kdy klima jede a kdy ne a mohl si všechno sám ovlivnit a to byl omyl, měl jsem vzít Climatronic. Při otočení knoflíku do polohy skla, se automaticky zapne klimatizace, to je otrava. Takže klimu po jejím automatickém zapnutí ručně vypnu, oranžová kontrolka zhasne. Pořád bojuju s tím, že se mi mlží čelní sklo zvenku, když je venku vlhko, po dešti. Tak jsem dnes po příjezdu do práce otevřel kapotu u běžícího motoru, abych se podíval, jestli není kolem přepážky nějaká vlhkost. Hned jsem uviděl orosené a ledové hadice, trubky od klimatizace (která byla celou cestu tlačítkem vypnutá), trubky u přepážky taky mokré. Největší překvapení bylo, když jsem uviděl kompresor se sepnutou spojkou! Kompresor jel celou cestu, ale rozhodně nešel do kabiny ledový vzduch z manuální klimy puštěné naplno jak bývá zvykem. Při zapnutí AC se pocitově vzduch ihned ochladil. V jiné poloze, sklo a předek, funguje vypínač AC jak má, spojka na kompresoru se rozpojuje. Takže mě zajímá, v jakým režimu pracuje ten kompresor, když se točí, kontrolka nesvítí a v podstatě nechladí? Myslel jsem, že regulaci výkonu mají až s climatronikem. Každopádně jsem nevědomky najezdil spoustu km se zaplou klimou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 AC při nasměrování na okno mají modely Škoda už dlouho, řešilo se to třeba v sekci FIII, řešením by mělo být dat ovladač kousek offcenter příliš okna. Auto je proste nastaveno tak, ze se snaží vzduch odvlchčit... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Ale musis uznat ze si nemal zamlzene sklo z vnutra kedze klima bezala :D Proste skoda simply :D ine znacky maju na to tlacidlo, hold virtualni gombik na displej sa im nevosiel :D Nevafi zvyknes si. To je problem aj na inych modeloch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 (editace) Na Toledu 2013 jsem to neměl, tam se to samo nezapínalo. Problém je, že když jedu k poloze okno, tak se to zapne už kousek před ní :( JJ uvnitř sklo bylo suchý, což mně bylo divný. Zítra změřím teplotu vzduchu z výdechů při té "polovyplé" klimě, protože by mě zajímalo o kolik to ochlazuje vzduch. A po 16 letech bude moje výchozí nastavení knoflíku sklo+ předek místo skla, no co už. Hlavně, že jsem na to přišel včas, bych si odrovnal kompresor :D To že se ta klima sama zapne bych chápal, ale proč se nevypne, když ji tlačítkem vypnu to už nechápu. Editováno: 2. Červenec 2020, autor: vormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mav07 Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 tohle automatické zapínání jsem měl už u FII a ze začátku mě to taky štvalo. Ale má to docela logiku, Nezamlžuje se potom sklo, když běží k tomu i AC a fouká to čistě "suchý vzduch". Bez AC a foukání na sklo to často mlžilo, zvlášť při dešti a podobných klimatických podmínkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.