Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

Pekná svetelná zvonkohra :D A stále to pretrváva? Mne takto preblikali kontrolky 2x na mieste, ked som nastratoval a svietilo žhavenie. Potom už žiadna hláška, no mal som video a šlo do servisu, kde menili čidlo jedno. To bolo ešte minulý rok a odvtedy ok. Som zvedavý, že čo bude u teba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle mě blikaly kontrolky na přístrojovce Fabie II, když mě dělali tzv. údržbu v AS a odpojili baterii a při zpětné montáži  + konektoru baterie, ho jen nasadili, ale neutáhli. Vlivem otřesů při jízdě a ztrátě el. kontaktu, mě to hrálo jako ten vánoční stromeček. Docela rychle jsem na to přišel a  vyřešil. Servis jsem si ihned změnil a již nikdy tam nepáchl. Ano i tohle se může stát, ale tak základní mechanický úkon, jako je nedotažení konektoru baterie není jen o nepozornosti, příště mi mohli nedotáhnout šrouby na řízení a já se mohl třeba i zabít....

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Urobilo to len raz, včera. Bolo vonku 35 stupňov. Dnes ráno už nič.  Auto už je v servise - vraj to neni prvý takýto prípad ( akurát neviem či bolo myslené Scala, alebo škoda autá celkovo ). Idú to priamo diagnostikovať online so Škodovkou v čechách. Uvidíme, čo z toho bude. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Kubo22Myslím si, že to majú i iné modely, keďže diely sú unifikované. A hlavne o4 si pochvaľuje "môj" reklamačný technik. Tá sa im vracia v najväčšom množstve.

Ale ber to pozitívne, v servisnej žiaden záznam mať nebudeš, takže auto bude tip top :D

 

Daj potom vedieť v čom to bolo.

Inak nepostrehol si teraz v teple slabšiu odozvu na plyn v nižších otáčkach?

Sa mi zdá, že má taký slabší ťah, kým nenabehne turbo a sem tam ako keby aj na tempomate zakolísal plyn/otáčky. Pocítil som asi 3-4x také ako keby ubratie a následne zvýšenie pri jazde na rovinke pri 55km/h. A toto pozorujem cca 3ti deň, ako sú tie horúčavy u nás.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budem písať o výsledku, uvidíme. 

Ohľadom výkonu, alebo odozvy nepociťujem nejakú zmenu. Ale ak to dajú dnes dokopy, tak zajtra idem na dlhšiu cestu - asi 600 km tak to skúsim odsledovať. 

Veď automobilový poloboh Vaculík chváli prechod u škody na vodný medzichladič s tým, že hlavne za tepla by mali mať autá stabilnejší výkon nakoľko sa vzduch ochladzuje druhým vodným okruhom, kde aj pri takýchto teplách je stabilnejšia teplota + skrátené sanie, menší objem potreby natlakovania vzduchu ... Takže neviem :-) 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Info zo vcera vecera: nepodarilo sa zatial  software nahrat. Budu skusat dnes do obeda. Ak sa to nepodari, auto mi vratia a objednaju novy cluster + nejaku riadiacu jednotku. Vymena potom neskor.

 

Ti co poznate moje prispevky tiete, ze skodovku som dostal pridelenu, dal som jej sancu 😁 ale takto si to auto u mna vobec nepomaha vybudovat vztah 😁😁

Editováno: , autor: Kubo22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Kubo22 a teraz k podstate? náhradné vozidlo ti poskytli? či stále to podľa nich nespadá do kategórie, že ti prináleží?

inak už to budem brať ako vtip, ak niekto napíše, že rozhodujúce pri kúpe auta bola aj hustota servisných sietí.

Lebo teda ani sa nedivím, že potrebujú toľko servisov a ani tak nestíhajú, keď všetky nedorobky, výrobné vady a nevychytané veci má riešiť ten chudák v servise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne v nemenovanom servise v NR tiez tak povedali, ze pozru nan a daju mi vediet druhy den. A druhy den mi pani povedala, ved auto mate rozobrane, s nim nemozte dnes ist nikam. A zacal cirkus okolo nahradneho vozidla. To bolo vtedy, ked tam stalo 3t. A ze ho prezru a daju vediet ako dalej. Tak dali, ked uz bola spojka rozobrata cela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
před 20 hodinami, Wazi napsal:

Při řazení 4->3 se mi občas stává, že to nejde úplně lehce, jako kdyby se tam něco "potkalo", nevím jak to přesně popsat. Žádný zvuk, jen to prostě nejde tak hladce. Stává se to někomu?

Presne toto mam ja. Najhorsie to je zo 4 na 3. 

Mne uz premazavali kulisu, nepomohlo. Druhykrat vraj uz nerobili nic, len kontrolovali mazivo, kedze ho tam bolo dost nerobili nic a mam to dalej sledovat. Ale odvtedy to ide trochu lepsie, nie idealne ale trochu lepsie. Teraz to pozorujem hlavne kratko po starte, akoby so studeniu prevodovkou. Ale je to des, u noveho auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, csabac napsal:

Skus pri zaradeni pustat pomalsie spijku, resp. o pol sekundy podrzar dlhsie vytlacenu. Aby ruky boli rychlejsie ako noha. Na scale to mam ok, no zazil som to na inej znacke.

Csabac, nema to so spojkou nic. Ja si myslim, ze je to kulisou radenia, alebo este lanovodmi. Drhne to, akoby tam nieco prekazalo ale silou to vies pretlacit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, csabac napsal:

Skus pri zaradeni pustat pomalsie spijku, resp. o pol sekundy podrzar dlhsie vytlacenu. Aby ruky boli rychlejsie ako noha. Na scale to mam ok, no zazil som to na inej znacke.

Jak pise Kubo, spojkou to fakt neni. A děje se to kdykoliv, krátce po startu, po 50 km… neni v mých silách zjistit presne za jakých podmínek to dela. Ale az se mi bude chtít, zajedu se na to zeptat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som to akonpisal zazil na inom aute. Prevodovka bola, ako keby pomala. Pri radeni ako keby som narazil do kovu a neslo to pretlacit. Tam pomohla ciastocne vymena oleja v prevodovke a pomalsie radenie. Teda lepsie vyslapnuta a dlhsie podrzana spojka.

Ja by som to dal na vasom mieste na reklamaciu, prijemne to nie je, ak to pretrvava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne to aj pri skusobnej jazde potvrdili, ze je to zle. Riesienim bolo premazanie kulisy spec. mazivom.

Nepomohlo to vobec, druhykrat to vraj len kontrolovali, maziva tam bolo dost. Vraj s tym mam jazdit a uvidime co potom. Ale teraz to radi nejako lepsie. Tak neviem

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 9. 2021 na 0:10, Wazi napsal:

Při řazení 4->3 se mi občas stává, že to nejde úplně lehce, jako kdyby se tam něco "potkalo", nevím jak to přesně popsat. Žádný zvuk, jen to prostě nejde tak hladce. Stává se to někomu?

Toto mi dělá i O4 1.0 ( se Scalou, Kamiqem, Karoqem bude zřejmě stejná). Ve F3 TSi se to v 20tkm rozchodilo, tady po 17tkm stále vázne. Spojkou, převodovkou ani táhli to není, něco špatně řešeného v kulise. Už jsem si na to zvykl ( nazvou to vlastnost), dělá to ze 4 na 3. To 6st. převodovku považuji za jediný a nejhorší článek, co Boleslav opustilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechcem si zvyknut na to, ze toto ma byt vlastnost auta. Ze pri podradeni, to niekedy proste nejde na 1x. Ja napr. to budem opat reklamovat. Vezmi si, ze budes auto predavat o 5 rokov so 150. tis. km. Tazko potom vysvetlis novemu kupcovi, ze to je vlastnost, nevediet zaradit stupen na 1x, alebo ho tam rvat s tazkostami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mně třeba od nova šla blbě čtverka, prostě napoprvé nic, musel jsem povolit a znovu. s přibývajícím nájezdem se to zlepšovalo a teď ve 20tis. je skoro po problému. mám čtvrtou funglovku z koncernu a na každým autě vždy od nova šla nějaká rychlost blbě a časem to sedlo. naopak, kdo si do toho nechal hrabat a štelovat lanovody, měl následně problémy i na rychlostech, který šly normálně. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...