Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No mě to nedávno začalo volat samo od sebe po nastartovaná auta a nešlo mi to zrušit. Tak jsem se jen omluvil paní na lince 112 a nahlásil to do servisu, kde sice viděli, že se to opravdu samo pustilo, ale neumí to navodit a tak s tím nic nedělali, že kdyby se to stalo znova, tak to tam mám zase dovést :)

Vloženo

To keras - baterku 1860 - akupack jsem měnil sobě i synovi v bluetooth repráčku Philips, dá se normálně sehnat, jednotlivé články bývají i v bateriích do ntb, výdrž asi 3-4 roky, mráz tomu nedělá dobře.

Vloženo

Ahoj Radku. 

Není to 1860 ale 18650.

Normálně dostupný liion článek. Kola, NTB, dokonce jsou i v el. autech jako hlavní zdroj. 

V elektronice se význam dobře, takže to píši pro ostatní... 

 

Tu baterku jsem jen dedukoval podle obrázku. Nikde o tom v návodu není zmínka. 

Vypadá to na 4 článek. 14,4V. 

Zatím je Scala stará necelé 3 roky

Je čas než se ta baterka začne srát.

Pak se to tu bude teprve řešit 😉

 

Vloženo

Update :

Bateriu skodovka nevie zohnat tak auto bude stat v servise "I" minimalne do 7 tyzdna cize dalsie minimalne 2 tyzdne.

Pripominam : Autu nefunguje len eCall inac je ok. Nahradne auto ako som spominal ani nahodou.

Vloženo

zober auto zo servisu na vlastne riziko. nemozu ti zadrziavat auto bez nahrady, aj ked nie su servis s nahradnym vozidlom. je to tvoj majetok, takze ti nemozu branit v uzivani

Vloženo

Nechápem, čo neplacené? Veď aj keď ho má na leasing je držiteľom vozidla a bránia mu v užívaniu za predmet, ktorý uhrádza. Ako o svojom vozidle, či ho nechám v serise, asi rozhodnem ja a nie servis. Jedine, ak niečo opravia a neuhradím , ale nie pri čakaní na reklamáciu a diel, keď je vozidlo plne pojazdné.

 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dnes jsem náhodou zavítal do webového Connectu a už fachá Digi certifikát:

digicerti1.thumb.jpg.e812127444a5e81d2b91776777cc6817.jpg

 

Servisní události:

digicerti2.thumb.jpg.5673f2bf27d740fe232646616f2091ac.jpg

 

DIGITÁLNÍ SERVISNÍ PLÁN - krom předprodejní prohlídky a 2 výměn oleje je zde i svolávačka na ecall 31. 3.

DIGITÁLNÍ SERVISNÍ DENÍK A HISTORIE VOZIDLA - Tady je zajímavé, že třeba záznamy z návštěby kde došlo k seřízení polohy zadního nárazníku a 1. promazání silentbloků (kde jsem na to pak přišel sám, jelikož servis se tvářil, že s tím nic nedělali) zde uvedeny nejsou. Stejně tak vytažení důlku PDR metodou mimo záruku.

 

Vloženo

Nevím, zda tady nedochází k nedorozumění. Ten certifikát je vidět na počítači v prohlížeči: https://www.skoda-connect.com/. Je nutné se přihlásit a znát VIN.

Vloženo

Včera jsem dostal od Škodovky newsletter. Viz obrázek.

Skoda_Connect1.thumb.jpg.bb18f4460651ddb35217e62d055e22dd.jpg

Mluví tam o "dlažidích": Traffication, Kalendář, Nabídky, dříve známá jako Marketplace. Když jsem chtěl kliknout na ten horní nápis: Pro "Zobrazení tohoto e-mailu v prohlížeči klikněte prosím zde." nic se mně neotevřelo. Už jsem si zvykl. 

Vloženo
Před hodinou, kecka napsal:

Tak jsem koukal přes web a je to tam. Škoda že  nejde rozkliknou co třeba dělali na prohlidkach....

Všechno bude, i S/smetana bude. Kdopak to asi řekl? 

Vloženo (editace)

Dobry den,

auto mam po 25 dnoch doma. Bateriu nemenili lebo menili celu eCall RJ. Cize informacia,ze bateria este neprisla, ktoru mi stale pri volani ci bateriu uz maju bola klamstvo. Hned na uvod som im hovoril ci sa nejedna o vadu RJ lebo som mal informaciu, ze porucha indikovana meracim pristrojom toto nejak nevie presne urcit a povie len ,ze bateria (iny skoda servis).

Dalej po kominukacii priamo so skoda slovensko mi bolo povedane, ze sa o dobu, ktoru auto stalo v servise predlzuje zaruka (teda 25 dni). Potrebujem mat potvrdene, ze som auto odovzdal a nasledne prevzal. Vraj v elektronickom zazname auta sa zaruka nepredlzuje a musim mat ten papier (to je co toto za blbost !)

K tomuto len tolko, ze "I" servis BA sa zachoval presne ako som predpokladal.

Ani nahodou nespomenul to, ze sa mi predlzuje zaruka nie to este , ze by mi potvrdil zakazkovy list a este mi odmietol dat popis co sa vlastne s autom robilo (ze to je ich interna informacia).

Takze na moje NALIEHANIE mi potvrdil ten zakazkovy list co som dostal na zaciatku a to je  vsetko co z tejto absurdnej zarucnej opravy mam. Zakazkovy list obsahuje v popise informaciu "Porucha SOS".

Samozrejme som takyto text postupu servisu poslal aj do skoda slovensko zatial este neodpovedali.

DB

Editováno: , autor: doo-bop
Vloženo

Ahojte, no nič v zlom. Čítam si a začínam sa báť, či to moje  auto mám  používať. Ale 24 dní na takúto výmenu  je i na mňa veľa. Mne to vymenili za dva dni. Ale je tiež pravdou, že s tými papiermi o výmene sa moc nemajú. Z celého srdca však ,,ďakujem,, mysliteľom myšlienky o tomto čude. Zas chystajú nejaké novoty, len peniaze na hlúposti neposielajú. 

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...