Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No jestli se to blíží k finální podobě, tak osobně si myslím, že ty vizuální změny nic moc, spíše jako další facelift 3. generace, ale třeba to nebude ke škodě.  Skoro, jako když se VW GOLF kdysi měnil z generace na generaci a jen fanoušci a příznivci poznali  na první pohled, jestli je to 5., 6,. nebo 7. generace, nebo jen facelift, některé z nich. Ty vnější změny  u Golfu tam nebyly zásadní, ale u Golfu to tak v pohodě stačilo a fungovalo. Vizuální rozdíly u Fabie přes všechny dosavadní generace, byly dosti velké, že by tedy změna? 

Vloženo

Zatiaľ veľa nevidno, ale už teraz je to minimálne o 148% lepšie ako všetky predchádzajúce novinárske skice.

 

Inak ako fakt bude chrómová lišta na bočných oknách? 😍

Vloženo
před 36 minutami, brrrrm napsal:

Inak ako fakt bude chrómová lišta na bočných oknách? 😍

 

Vznikala ještě před koronou, takže bych se možná i opatrně upínal k materiálnímu a designovému pokroku á la Octavia IV (nemluvím o SW).

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Nedali ani ovladač Shift automatu, nechali i mech. ručku. Je to hodně návykové, el.ručka hodně přidá na komfortu cestování, zatahování mech.ručky spolu s loketou pro mě značně nepraktické. 

Bude ale i textil na palubce, polstrované tapeci, hlavně širší rozchod, musí si navýšení ceny obhájit a zdá se, že auto hodně zhonosní 👍.

Vloženo

@Martab To madlo bych chtěl vyzkoušet. Přijde mi, že lidé, co už mají trošku problém s vylézáním z auta, to madlo používali jako stabilní opěrný bod. Otázka je, jak jim to půjde teď.

@Jan R.Přesně, el. ručku (pokud nebude zlobit :D) bych taky uvítal. Těch případů, kdy chce člověk blbnout s mech. ručkou je minimum a tlačítko uspoří neuvěřitelného prostoru.

 

Vloženo (editace)

Pokud takto fungují všechny je to fajn - u manuálu na semaforu vyřadím, jen sešlápnu brzdu více, samo se zabrzdí a nic nedělám. Pak jen zařadit a jet. SS zaplý, vyplý je jedno. U F4 jakoby městského auta bych ji dal aspoň za příplatek.

Zlobili ty první verze na Passatu B6, snad funkčnost a prolehlivost vychytána.

 

Když porovnám rozměry rozchod vpředu/vzadu

F4 1525/1509

F3 1463/1457

Scala 1531/1516

O4 1543/1535

 

To pojede pěkně, i profil pneu 55 ...

Projev motoru EVO na volnoběh, při stovce souhlasím, tříválec by nehádal nikdo, nejsou to jen novinářské ...

Editováno: , autor: Jan R.
Vloženo

Ty pneu znamenaní u R16 + 1cm na profilu, to určitě pomůže, no 195 už je docela úzký rozměr :/

Mechanická ručka je super tak 2 týdny v roce, když napadne sníh, jinak má ta el. samé výhody a když už ji může mít i Davia... Hlavně s těmi asistenty by to bylo velmi příjemné ve městě...

Ty motory jsou docela pěkné překvapení, snad jim to vyjde a uvedou je nějak rozumně, snad to nebude jak u OIV, kde sice paleta slibovaných taky vypadala hodně obstojně, ale než se to dostalo do nabídky tak to trvá.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...