Listopad 26, 20204 r Zvuk Enyaqu v rychlosti 0-25 km/hod. Pro mne, jakožto milovníka zvuku víceválcových spalovacích motorů docela hrůza. tachometr_enyaq14 (1).mp4
Listopad 26, 20204 r Vidíš, a já si pořád říkal, že jsem ten zvuk už někde slyšel, Teď už vím, moje mládí, Otrokovice a jeho staré trolejbusy. Upraveno Listopad 26, 20204 r od DušanV
Listopad 26, 20204 r řikal jsem si, jestli to bude mít zvuk jako tramvaj, takové to píí - páá - póóó a ono ne :D
Listopad 26, 20204 r Je tady velký prostor pro úpravu zvuku. Líbil by se mně místo toho nějaký dvoutakt.
Prosinec 1, 20204 r Autor V 3. 9. 2020 na 20:53, Jan R. napsal: Bych se vsadil, že to bude hit, cena, výbava, dojezd i velikost fajn, někde bylo info, že 2020 vyrobí jen 1000 ks. Kdyby příští rok byla čekačka, nic překvapivého. Odečíst DPH, firmy v centru parkování zdarma a při nevelké dojezdové vzdálenosti pracovní týden na jedno nabití. Jen si zvyknout na mega tablet a ta zadní část nic moc stylu X4. Trochu srovnání s konvenční verzi https://www.auto.cz/skoda-enyaq-vs-skoda-kodiaq-co-vsechno-ne-dostanete-za-1-2-milionu-135866 Tak hit už to evidentně je, ani 70tis asi nebude stačit https://www.teslamagazin.sk/skoda-enyaq-iv-dopyt-produkcia/?fbclid=IwAR0n6o3uu-YjqWzz8iOK18akI78gQ3OzwoT6p2WJIafyKyMDT_sEYLYY73U
Prosinec 1, 20204 r V 26. 11. 2020 na 17:02, DušanV napsal: Zvuk Enyaqu v rychlosti 0-25 km/hod. Pro mne, jakožto milovníka zvuku víceválcových spalovacích motorů docela hrůza. tachometr_enyaq14 (1).mp4 25 MB · 0 stažení Tak to je kekel..
Prosinec 2, 20204 r Tak to mě celkem překvapilo, VW ID 3 tedy auto za cca 1.000.000,- Kč a lakování karosérie, tedy šetření na lakování jako u nějakého korejce za 1/3 ceny. Na obrázku je krásně vidět to nelakování vrchním barevným lakem na vnitřní straně kapoty. Ano účel světí prostředky a funkčně to asi nevadí, ale že auto za takovou částku se sníží tímto na úroveň všešetřících značek, tak to by mě tedy v životě nenapadlo. A to ta ostrá, nenalakovaná hrana té výztuhy kapoty nebude po zimě od soli vůbec rezivět? Má někdo ponětí jak je na tom v tomto případě Enyaq? Upraveno Prosinec 2, 20204 r od DušanV
Prosinec 2, 20204 r Koli tomi zvuku im to po skusobnej jazde nikto nekupi, jedine ze by dozivotne davali prasky na nervy, alebo vo vybave tlmice hluku na usi v farbe karoserie. A to saniektory stazuju ze hvizdaju prevodovky, toto je nonsens. Upraveno Prosinec 2, 20204 r od atlan
Prosinec 2, 20204 r Nevidím důvod, proč by to mělo být od soli, je to elektromobil, takže horní mřížku to vůbec nemá. A nelakované některé části mají i současné ŠA podle barvy, takže tady to aspoň mě neuráží. Co vzhledem k ceně je zarážející více, jsou materiály v interiéru z mého pohledu... @atlan tak on ten zvuk je jen při popojíždění, jak se to rozjede, tak zmizí. Navíc, otázka je, kolik z něj jde slyšet do kabiny.
Prosinec 3, 20204 r zvuk Enyaqu: Tak to je fuj a hlavně mi ten zvuk přijde docela nepříjemný... Nešlo by udělat Simly Clever prvek, kdy si můžu zvuk vybrat? Líbilo by se mi třeba tohle:
Prosinec 21, 20204 r Autor https://www.novinky.cz/auto/clanek/skoda-enyaq-kupe-shodila-trochu-maskovani-40345850
Prosinec 28, 20204 r Svolávací akce na hybridní a el. vozy kvůli samovznícení apod. (Audi, BMW, Ford) v poslední době jasně ukazují, že čas ještě nedozrál... A za cenovku 1050000,- resp. 850000,- po všech možných slevách u takového holátka, to může koupit opravdu jen blázen, kterému to nemůže ani závistivý člověk nějak moc závidět... Upraveno Prosinec 28, 20204 r od PetriCZECH
Prosinec 28, 20204 r Já Enyaq navíc viděl tak před 14 dny poprvé v reálu (černá) a byl jsem hodně zklamaný, že pokud se mi moc nezdál už na fotkách, v reálu vypadal o dost hůř.. Upraveno Prosinec 28, 20204 r od _Denis_
Prosinec 28, 20204 r Dnes jsem s autem poprvé potkal. Musím říct, že je to asi největší změna v designu za posledních 25 let. I když vezmu ty "nejodvážnější" modely jako je Roomster nebo Yeti, tak bylo zřetelně a na první pohled poznat o jakou značku jedná. Podle fotek ještě vychází auto z dosavadních zvyklostí, naživo s jiným znakem bych značku možná asi netipl. Do interieru jsem viděl jenom přes okno, ale tam jednoznačně velký palec nahoru. Zvenku je auto pocitově mnohem menší nejen než Kodiak, ale i o něco drobnější oproti Karoku. Asi nejdivnější a nejpoplatenější aerodynamice je zadek. Něco tak divného nevím, jestli jsem za poslední dobu viděl a k čemu to přirovnat. Čelní maska je laciná, zcela bez žebrování (pouze naznačeno) a skoro úplně svislá. Přitom kolem jejího rámečku je naznačená vystouplá tlama. Docela by mě zajímalo, jak je vymyšlená s ohledem na "ochranu chodců", aby to prošlo. Nárazník bez mlhovek divně prázdný, s pár zlomy. Zkrátka a dobře, i když se mně některé modely nelíbí, dokážu je respektovat, protože jsou "své". Líbí se mně Roomster, líbí se mně avantgardní styl některých Renaultů atd. Ale ať se na mě nikdo nezlobí, toto je prostě a jednoduše hora beztvarého a bezduchého plastu a plechu. P.S. Barva Arctic je tentokrát ne zelená, ale "stříbrná". V cc vůbec nedpovídá, katalogu ano, oproti původní zelené Arctic je trochu víc křiklavější a se stříbrnou teda nemá společného asi nic.
Leden 8, 20214 r Je tu někdo, kdo si Enyq objednal a byl by ochotný sdělit, jakou dostal cenovou nabídku (oproti katalogové)?
Leden 8, 20214 r https://forum.skodahome.cz/topic/150484-škoda-enyaq/page/4/?tab=comments#comment-2485990
Leden 11, 20214 r Neřekl bych, že je to motoristický bulvár, ano uznávám, že jeho redaktoři nejsou zrovna velcí fanoušci elektromobility a je to očividně poznat, ale materiály článků jsou většinově převzaté (i když lehce dle potřeby upravované) ze zahraničních automotive zdrojů. To gróó a faktum sdělení z cizích zdrojů, ale zůstává.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.