Únor 1, 20223 r Ceník bude příští týden. První elektrická Škoda RS je Enyaq s karoserií kupé. S novou zadní částí dojede dál - Aktuálně.cz (aktualne.cz)
Únor 8, 20223 r Není všechno zlato co se třpytí... https://www.autoforum.cz/predstaveni/nizozemci-zjistili-jaky-vliv-ma-na-dojezd-elektricke-skody-enyaq-pokles-teploty-o-pouhych-9-stupnu-celsia/
Únor 8, 20223 r Ano tenhle test mohu potvrdit u svého PHEV Superbu IV. Dojezd je o 30% nižší než v létě.
Únor 8, 20223 r To je snad poprvé, co vidím, že by žádná barva nebyla bez příplatku. Za jakoukoliv se platí příplatek. Zvláštní.. Upraveno Únor 8, 20223 r od Rapid1.0
Únor 10, 20223 r Vím, že zde někteří nemají zrovna v oblibě pisálky na Autoforu ale : https://www.autoforum.cz/predstaveni/doba-novych-skod-za-2-miliony-kc-je-na-spadnuti-chybi-uz-jen-12-500-kc-s-maximalkou-horsi-nez-u-rapidu-1-0/ Opravdu je (i ta základní) cena hodna značky, která se měla profilovat jako vstřícná k běžným lidem ? A opravdu je to nejdražší vždy to nejlepší ?
Únor 14, 20223 r V hlavním výrobním závodě společnosti ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi byla zahájena sériová výroba modelu ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV - ŠKODA Storyboard (skoda-storyboard.com)
Únor 15, 20223 r V 10. 2. 2022 na 15:32, stanmar napsal: Opravdu je (i ta základní) cena hodna značky, která se měla profilovat jako vstřícná k běžným lidem ? A opravdu je to nejdražší vždy to nejlepší ? Nevím co jsou běžní lidé ale vím, že Enyaq Coupé není běžné auto. Je to nové, velké a navíc elektrické. Škoda má přece taky Fabii, Scalu a Kamiq které asi taky na přesun z místa A do místa B stačí a stojí to třetinu? Kdo má na vybavený Superb, bude mít i na Enyaq. Pak závisí na tom, jestli může nabíjet večer doma u baráku a kolikrát má denní nájezd > (300)400km. Nejdražší a nejlepší jak pro koho. Vegan si taky nekoupí hovězí Kobe a lanýže taky nechutnají každému. To si každý musí vybrat sám. Zase furt lepší než kdybychom měli k jídlu jen toufu, zato skoro zadarmo...
Únor 15, 20223 r Jde se na to dívat pohledem, že Fabia stojí třetinu toho co Enyaq, druhá strana pohledu je ta, že podobně velký Kodiaq je ale už velmi blízko v podobných výbavách...
Únor 20, 20223 r To sice máš pravdu Kodiaq se blíží, ale to co bych potřeboval třeba je 4x4 a to jsem u Enyaqu na 1,6 což mě Kodiaq v TSI staál 1,3 Takže rozdíl 300. A pokud bych neměl plnou výbavu ale střed tak jsem na 1,1 a Enyaq stále 1,5. Což je moc.
Únor 25, 20223 r Modelová řada ŠKODA ENYAQ iV s ještě delším dojezdem a komfortem díky novému softwaru - ŠKODA Storyboard (skoda-storyboard.com)
Březen 3, 20223 r Koukal jsem na video montáže Enyaq a zajímavé nylo uložení baterie. Nejdříve přijela podvozková skupina, pak byla vložena baterie a na to pak posazená karoserie. Tedy v případě opravy nebo výměny baterie bude potřeba totální rozložení auta. To se po záruce nebude vyplácet z ekonomického důvodu. Tak se může očekávat funkčnost max 10 let a pak šrot.
Březen 3, 20223 r Asi to vidím špatně Vpředu a vzadu jsou podvozkové skupiny a baterie se vloží mezi ně. Tedy nevidím důvod, proč by se museli třeba nápravy demontovat kvůli výměně baterie.
Březen 3, 20223 r Jenže ten bílý rám mezi nápravama je pod baterií a proto by nešla při výměně vyndat směrem dolů.
Březen 3, 20223 r Řekl bych že ten bílý rám je jen pomocný rám k montáži, podobný rám je vidět třeba u výroby OIV. Navíc tam je sousta místa mezi baterií a tím bílím rámem, to by musel mít Enyaq prahy skoro metrové, aby se to vešlo pod podlahu i s baterií...
Březen 3, 20223 r před 5 hodinami, Martab napsal: Asi to vidím špatně Vpředu a vzadu jsou podvozkové skupiny a baterie se vloží mezi ně. Tedy nevidím důvod, proč by se museli třeba nápravy demontovat kvůli výměně baterie. Díval jsem se na to video z montáže Enyaqu celé a získal jsem z toho přesvědčení, že pro výměnu baterie asi opravdu bude potřebovat demontovat obě nápravy a až pak demontovat baterii od karosérie. Na druhou stranu nebude to určitě žádné "totální" rozmontování auta, jak tvrdil wolfspitz. Můžu se samozřejmě mýlit (k potvrzení bychom potřebovali dílenskou příručku), ale dle mého úsudku a postupu sestavování vozu při montáži, bych si troufl skoro vsadit na to, že ty nápravy půjdou dolů u té výměny baterie. Ten bílý rám tam určitě bude jen jako pomocný rám při montáži, celek baterie a náprav, drží pohromadě dále jen ta samonosná karosérie. Pokud by tam ten rám zůstal, tak to by byla po více jak 60-ti letech zase první škodovka, co by byla vybavena rámem, naposledy ho měla stará Octavia. Upraveno Březen 3, 20223 r od DušanV
Květen 5, 20223 r Ta zelená SPZka je na slovensku nějaký standard pro elektorvozy? Nebo to má jiný význam?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.