Přejít na obsah

Škoda Enyaq


Jan R.

Doporučené příspěvky

Vím, že zde někteří nemají zrovna v oblibě pisálky na Autoforu ale :

 

https://www.autoforum.cz/predstaveni/doba-novych-skod-za-2-miliony-kc-je-na-spadnuti-chybi-uz-jen-12-500-kc-s-maximalkou-horsi-nez-u-rapidu-1-0/

 

Opravdu je (i ta základní) cena hodna značky, která se měla profilovat jako vstřícná k běžným lidem ?

A  opravdu je to nejdražší vždy to nejlepší ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 2. 2022 na 15:32, stanmar napsal:

Opravdu je (i ta základní) cena hodna značky, která se měla profilovat jako vstřícná k běžným lidem ?

A  opravdu je to nejdražší vždy to nejlepší ?

Nevím co jsou běžní lidé ale vím, že Enyaq Coupé není běžné auto. Je to nové, velké a navíc elektrické.

Škoda má přece taky Fabii, Scalu a Kamiq které asi taky na přesun z místa A do místa B stačí a stojí to třetinu?

Kdo má na vybavený Superb, bude mít i na Enyaq. Pak závisí na tom, jestli může nabíjet večer doma u baráku a kolikrát má denní nájezd > (300)400km.

 

Nejdražší a nejlepší jak pro koho. Vegan si taky nekoupí hovězí Kobe a lanýže taky nechutnají každému. To si každý musí vybrat sám.  

Zase furt lepší než kdybychom měli k jídlu jen toufu, zato skoro zadarmo...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem na video montáže Enyaq a zajímavé nylo uložení baterie. Nejdříve přijela podvozková skupina, pak byla vložena baterie a na to pak posazená karoserie. Tedy v případě opravy nebo výměny baterie bude potřeba totální rozložení auta. To se po záruce nebude vyplácet z ekonomického důvodu. Tak se může očekávat funkčnost max 10 let a pak šrot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych že ten bílý rám je jen pomocný rám k montáži, podobný rám je vidět třeba u výroby OIV. Navíc tam je sousta místa mezi baterií a tím bílím rámem, to by musel mít Enyaq prahy skoro metrové, aby se to vešlo pod podlahu i s baterií...

obrazek.thumb.png.57251a1b784b2b0ba1b7f55cd36d7340.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Martab napsal:

Asi to vidím špatně

obrazek.thumb.png.f5a9c5155d8d9197b972fd0050d736a9.png

Vpředu a vzadu jsou podvozkové skupiny a baterie se vloží mezi ně. Tedy nevidím důvod, proč by se museli třeba nápravy demontovat kvůli výměně baterie.

Díval jsem se na to video z montáže Enyaqu celé a získal jsem z toho přesvědčení, že pro výměnu baterie asi opravdu bude potřebovat demontovat obě nápravy a až pak demontovat baterii od karosérie. Na druhou stranu  nebude to určitě žádné "totální" rozmontování auta, jak tvrdil wolfspitz. Můžu se samozřejmě mýlit (k potvrzení bychom potřebovali dílenskou příručku), ale dle mého úsudku a postupu sestavování  vozu při montáži, bych si troufl skoro vsadit na to, že ty nápravy půjdou dolů u té výměny baterie.  

Ten bílý rám tam určitě bude jen jako pomocný rám při montáži, celek baterie a náprav, drží pohromadě dále jen ta samonosná karosérie. Pokud by tam ten rám zůstal, tak to by byla po více jak 60-ti letech zase první škodovka, co by byla vybavena rámem, naposledy ho měla stará Octavia. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...