Duben 21, 20205 r S 70kW motorem + DSG jezdí manželka. Do města ideální,po okreskách taky v pohodě. Dálnice ješte nejela,auto má najeto 800 km. Pro rodinu asi lepší 85 kW.Atmosféru 1,6GDI jsem měl, teď už jen motory s turbem.
Duben 21, 20205 r 70kw pojde ako taka lepsia 1.6atmosfera. Ono ta 70 je priskrtena vid grafi ale zase ma inac odstupnovanu prevodovku. Z 85kw neurobis chybu. A do scaly skor predsa len auto nieco vazi. Rezerva krutaku tam proste je a taha to stale, narozdiel od 70. (co bezny vodic asi riesit nebude, a ani nevsimne) V kazdom pripade treba si sadnut a vyskusat, jedno aj druhe aj automaticku prevodovku. Upraveno Duben 21, 20205 r od atlan
Duben 22, 20205 r Jen je třeba zvážit na jak dlouho vůz kupuji, protože DSG se suchou spojkou prostě bude chtít větší investici cca po 150 000km, to je fakt, na který mě upozornil i prodejce :-) "Bezúdržbové" automaty umí snad jenom Toyota v hybridech, což považuji za nejlepší řešení do města a okolí.
Duben 22, 20205 r To bude asi problém, jak se s autem jezdí. Ale snad s tím tak nebude problém. Mám ji taky :)
Duben 22, 20205 r V 21. 4. 2020 na 15:41, bobanHTP napsal: Výhoda je zřejmá - jednoduchý motor 4-válec=jednoduchý servis a děti jsou často vděčné za slabší zrychlení, není jim tak často špatně :-) Tohle je už hodně silná káva i na tebe, nemyslíš? Ale stokrát opakovaná lež o jednoduchém servisu atmosféry se stává pravdou. Téma je o rozdílech dvou variant motoru, tak sem furt necpi atmosferický motor. Upraveno Duben 22, 20205 r od bojler
Duben 24, 20205 r V 22. 4. 2020 na 20:58, bojler napsal: Tohle je už hodně silná káva i na tebe, nemyslíš? Ale stokrát opakovaná lež o jednoduchém servisu atmosféry se stává pravdou. Téma je o rozdílech dvou variant motoru, tak sem furt necpi atmosferický motor. Jistě Fiatí 1.4i je složitější než 1.0 TSI, stačí se podívat na youtube ohledně základní konstrukce motorů :-) No necháme toho, pohádky patří na dobrou noc :-)
Únor 4, 20214 r ahoj mam novu scalu 1,0 tsi 70kw . chcem sa spytat je dobre ju nechat po nastartovani na sitic bezat nech klesnu otacku alebo mozem po nastartovani pomaly ist. dik
Únor 4, 20214 r Scala žádný sytič nemá, prakticky můžeš hned vyrazit, je dobré to nechat chvilku, než se dostane olej všude, ale to je tak než se stihneš připoutat... Upraveno Únor 4, 20214 r od Martab
Únor 4, 20214 r Sytič byl u karburátorů. Dnes je to řešeno zvýšenou dávkou paliva, upravou okamžiku vstřiku atd. Takže technická podstata je stejná - obohatit studený motor, jen už to není přes sytič. Je to tak trochu slovíčkaření. Jinak po startu normálně vyjeď a zahřej jízdou. Jinak téma ohledně otáček po startu máš tady . Toto je téma o rozdílech mezi motory 70 a 85kw, což s otáčkami po startu nemá souvislost. Upraveno Únor 4, 20214 r od Bikes
Únor 4, 20214 r dik za odpoved. mame doma este aj fabiu 70kw FL takze to bude rovnake najlepsie zahriat jazdou ako cakat
Únor 4, 20214 r Autor Urcite nechat spadnout, pokud vyjedes hned, tak se sice nic nestane, ale auto muze cukat. Ta minuta cekani nikoho nezabije. Delam to tak uz na tretim aute a dycky to na vsech pocukava, kdyz se vyjede hned.
Květen 31, 20214 r caute, prosim Vas vie mi niekto napisat ake ma otacky scala 1.0tsi pri 90km/h motor 70kW pri zaradenej 5 r., +vie mi niekto napisat ake ma otacky pri 90km/h motor 81kW pri zaradenej 5 r. (nie 6r.) Dakujem pekne, (potom vysvetlim preco).
Červen 1, 20214 r Autor @Michal346při použití kol 205/55 R16 je to 2220 u 70kW a 2570 u 81kW Upraveno Červen 1, 20214 r od vormen
Červen 1, 20214 r Mohu se zeptat jak? Jinak převodové poměry jsou u 70kW I-3.769 II-1.955 III-1.281 IV-0.881 V-0.673 R-3.182 a stálý 4.357 u 81kW I-3.769 II-1.947 III-1.281 IV-0.973 V-0.778 VI-0.642 R-3.182 a stálý 4.353 takže stačí jen dopočítat
Červen 2, 20214 r páni a ako sa da z tych prevod.pomerov vypocitat otacky motora/min. pri urcitej rychlosti ? dakujem, Upraveno Červen 2, 20214 r od Michal346
Červen 2, 20214 r Přes poměry přepočítat otáčky motoru a vynásobit obvodem kola: snad jsme se někde neupsal :)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.