kapitan9 Vloženo 21. Duben 2020 Vloženo 21. Duben 2020 S 70kW motorem + DSG jezdí manželka. Do města ideální,po okreskách taky v pohodě. Dálnice ješte nejela,auto má najeto 800 km. Pro rodinu asi lepší 85 kW.Atmosféru 1,6GDI jsem měl, teď už jen motory s turbem. Citovat
atlan Vloženo 21. Duben 2020 Vloženo 21. Duben 2020 (editace) 70kw pojde ako taka lepsia 1.6atmosfera. Ono ta 70 je priskrtena vid grafi ale zase ma inac odstupnovanu prevodovku. Z 85kw neurobis chybu. A do scaly skor predsa len auto nieco vazi. Rezerva krutaku tam proste je a taha to stale, narozdiel od 70. (co bezny vodic asi riesit nebude, a ani nevsimne) V kazdom pripade treba si sadnut a vyskusat, jedno aj druhe aj automaticku prevodovku. Editováno: 21. Duben 2020, autor: atlan Citovat
bobanHTP Vloženo 22. Duben 2020 Vloženo 22. Duben 2020 Jen je třeba zvážit na jak dlouho vůz kupuji, protože DSG se suchou spojkou prostě bude chtít větší investici cca po 150 000km, to je fakt, na který mě upozornil i prodejce :-) "Bezúdržbové" automaty umí snad jenom Toyota v hybridech, což považuji za nejlepší řešení do města a okolí. Citovat
Martab Vloženo 22. Duben 2020 Vloženo 22. Duben 2020 Většinou odcházejí ty dvě spojky (sada stojí kolem 13tis.). Citovat
Martin Rušaj Vloženo 22. Duben 2020 Vloženo 22. Duben 2020 To bude asi problém, jak se s autem jezdí. Ale snad s tím tak nebude problém. Mám ji taky :) Citovat
Pawouk Vloženo 22. Duben 2020 Vloženo 22. Duben 2020 Ne, tohle odchází běžně. Navíc DSG není předmětem tohoto tématu. Citovat
Martin Rušaj Vloženo 22. Duben 2020 Vloženo 22. Duben 2020 Vím. Jen jsem byl zvědavý. Omluva. Citovat
bojler Vloženo 22. Duben 2020 Vloženo 22. Duben 2020 (editace) V 21. 4. 2020 na 15:41, bobanHTP napsal: Výhoda je zřejmá - jednoduchý motor 4-válec=jednoduchý servis a děti jsou často vděčné za slabší zrychlení, není jim tak často špatně :-) Tohle je už hodně silná káva i na tebe, nemyslíš? Ale stokrát opakovaná lež o jednoduchém servisu atmosféry se stává pravdou. Téma je o rozdílech dvou variant motoru, tak sem furt necpi atmosferický motor. Editováno: 22. Duben 2020, autor: bojler 3 Citovat
bobanHTP Vloženo 24. Duben 2020 Vloženo 24. Duben 2020 V 22. 4. 2020 na 20:58, bojler napsal: Tohle je už hodně silná káva i na tebe, nemyslíš? Ale stokrát opakovaná lež o jednoduchém servisu atmosféry se stává pravdou. Téma je o rozdílech dvou variant motoru, tak sem furt necpi atmosferický motor. Jistě Fiatí 1.4i je složitější než 1.0 TSI, stačí se podívat na youtube ohledně základní konstrukce motorů :-) No necháme toho, pohádky patří na dobrou noc :-) Citovat
Návštěvník Vloženo 4. Únor 2021 Vloženo 4. Únor 2021 ahoj mam novu scalu 1,0 tsi 70kw . chcem sa spytat je dobre ju nechat po nastartovani na sitic bezat nech klesnu otacku alebo mozem po nastartovani pomaly ist. dik Citovat
Martab Vloženo 4. Únor 2021 Vloženo 4. Únor 2021 (editace) Scala žádný sytič nemá, prakticky můžeš hned vyrazit, je dobré to nechat chvilku, než se dostane olej všude, ale to je tak než se stihneš připoutat... Editováno: 4. Únor 2021, autor: Martab Citovat
Návštěvník Vloženo 4. Únor 2021 Vloženo 4. Únor 2021 ja som to bral automaticky ze sytič lebo po nastartovani su trosku vyssie otacky Citovat
Bikes Vloženo 4. Únor 2021 Vloženo 4. Únor 2021 (editace) Sytič byl u karburátorů. Dnes je to řešeno zvýšenou dávkou paliva, upravou okamžiku vstřiku atd. Takže technická podstata je stejná - obohatit studený motor, jen už to není přes sytič. Je to tak trochu slovíčkaření. Jinak po startu normálně vyjeď a zahřej jízdou. Jinak téma ohledně otáček po startu máš tady . Toto je téma o rozdílech mezi motory 70 a 85kw, což s otáčkami po startu nemá souvislost. Editováno: 4. Únor 2021, autor: Bikes Citovat
Návštěvník Vloženo 4. Únor 2021 Vloženo 4. Únor 2021 dik za odpoved. mame doma este aj fabiu 70kw FL takze to bude rovnake najlepsie zahriat jazdou ako cakat Citovat
vormen Vloženo 4. Únor 2021 Autor Vloženo 4. Únor 2021 Urcite nechat spadnout, pokud vyjedes hned, tak se sice nic nestane, ale auto muze cukat. Ta minuta cekani nikoho nezabije. Delam to tak uz na tretim aute a dycky to na vsech pocukava, kdyz se vyjede hned. Citovat
ben06 Vloženo 4. Únor 2021 Vloženo 4. Únor 2021 m.a.r.e.k máš SZ, toto téma je o něčem jiném. Citovat
Michal346 Vloženo 31. Květen 2021 Vloženo 31. Květen 2021 caute, prosim Vas vie mi niekto napisat ake ma otacky scala 1.0tsi pri 90km/h motor 70kW pri zaradenej 5 r., +vie mi niekto napisat ake ma otacky pri 90km/h motor 81kW pri zaradenej 5 r. (nie 6r.) Dakujem pekne, (potom vysvetlim preco). Citovat
vormen Vloženo 1. Červen 2021 Autor Vloženo 1. Červen 2021 (editace) @Michal346při použití kol 205/55 R16 je to 2220 u 70kW a 2570 u 81kW Editováno: 1. Červen 2021, autor: vormen Citovat
Michal346 Vloženo 1. Červen 2021 Vloženo 1. Červen 2021 "vormen" vdaka za info, pomohlo mi to pri vybere motorizacie. Citovat
Martab Vloženo 1. Červen 2021 Vloženo 1. Červen 2021 Mohu se zeptat jak? Jinak převodové poměry jsou u 70kW I-3.769 II-1.955 III-1.281 IV-0.881 V-0.673 R-3.182 a stálý 4.357 u 81kW I-3.769 II-1.947 III-1.281 IV-0.973 V-0.778 VI-0.642 R-3.182 a stálý 4.353 takže stačí jen dopočítat Citovat
Michal346 Vloženo 2. Červen 2021 Vloženo 2. Červen 2021 (editace) páni a ako sa da z tych prevod.pomerov vypocitat otacky motora/min. pri urcitej rychlosti ? dakujem, Editováno: 2. Červen 2021, autor: Michal346 Citovat
Martab Vloženo 2. Červen 2021 Vloženo 2. Červen 2021 Přes poměry přepočítat otáčky motoru a vynásobit obvodem kola: snad jsme se někde neupsal :) 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.