Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

S 70kW motorem + DSG jezdí manželka. Do města ideální,po okreskách taky v pohodě. Dálnice ješte nejela,auto má najeto 800 km. Pro rodinu asi lepší 85 kW.
Atmosféru 1,6GDI jsem měl, teď už jen motory s turbem.

Vloženo (editace)

70kw pojde ako taka lepsia 1.6atmosfera. Ono ta 70 je priskrtena vid grafi ale zase ma inac odstupnovanu prevodovku. 

Z 85kw neurobis chybu. A do scaly skor predsa len auto nieco vazi. Rezerva krutaku tam proste je a taha to stale, narozdiel od 70. (co bezny vodic asi riesit nebude, a ani nevsimne) 

V kazdom pripade treba si sadnut a vyskusat, jedno aj druhe aj automaticku prevodovku. 

Editováno: , autor: atlan
Vloženo

Jen je třeba zvážit na jak dlouho vůz kupuji, protože DSG se suchou spojkou prostě bude chtít větší investici cca po 150 000km, to je fakt, na který mě upozornil i prodejce :-)

"Bezúdržbové" automaty umí snad jenom Toyota v hybridech, což považuji za nejlepší řešení do města a okolí.

Vloženo (editace)
V 21. 4. 2020 na 15:41, bobanHTP napsal:

Výhoda je zřejmá - jednoduchý motor 4-válec=jednoduchý servis a děti jsou často vděčné za slabší zrychlení, není jim tak často špatně :-)

 

Tohle je už hodně silná káva i na tebe, nemyslíš? Ale stokrát opakovaná lež o jednoduchém servisu atmosféry se stává pravdou. Téma je o rozdílech dvou variant motoru, tak sem furt necpi atmosferický motor.

Editováno: , autor: bojler
Vloženo
V 22. 4. 2020 na 20:58, bojler napsal:

 

Tohle je už hodně silná káva i na tebe, nemyslíš? Ale stokrát opakovaná lež o jednoduchém servisu atmosféry se stává pravdou. Téma je o rozdílech dvou variant motoru, tak sem furt necpi atmosferický motor.

Jistě Fiatí 1.4i je složitější než 1.0 TSI, stačí se podívat na youtube ohledně základní konstrukce motorů :-) No necháme toho, pohádky patří na dobrou noc :-)

 

 

 

  • o 9 měsíců později...
Návštěvník
Vloženo

ahoj mam novu scalu 1,0 tsi 70kw . chcem sa spytat  je dobre ju nechat  po nastartovani na sitic bezat nech klesnu otacku alebo mozem po nastartovani pomaly ist. dik

Vloženo (editace)

Scala žádný sytič nemá, prakticky můžeš hned vyrazit, je dobré to nechat chvilku, než se dostane olej všude, ale to je tak než se stihneš připoutat...

Editováno: , autor: Martab
Návštěvník
Vloženo

ja som to bral automaticky ze sytič  lebo po nastartovani su trosku vyssie otacky 

Vloženo (editace)

Sytič byl u karburátorů. Dnes je to řešeno zvýšenou dávkou paliva, upravou okamžiku vstřiku atd. Takže technická podstata je stejná - obohatit studený motor, jen už to není přes sytič. Je to tak trochu slovíčkaření. Jinak po startu normálně vyjeď a zahřej jízdou.

Jinak téma ohledně otáček po startu máš tady . Toto je téma o rozdílech mezi motory 70 a 85kw, což s otáčkami po startu nemá souvislost.

Editováno: , autor: Bikes
Návštěvník
Vloženo

dik za odpoved.  mame doma este aj fabiu 70kw FL  takze to bude rovnake najlepsie zahriat jazdou ako cakat 

Vloženo

Urcite nechat spadnout, pokud vyjedes hned, tak se sice nic nestane, ale auto muze cukat. Ta minuta cekani nikoho nezabije. Delam to tak uz na tretim aute a dycky to na vsech pocukava, kdyz se vyjede hned. 

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

caute,

prosim Vas vie mi niekto napisat ake ma otacky scala 1.0tsi pri 90km/h motor 70kW pri zaradenej 5 r., +vie mi niekto napisat ake ma otacky pri 90km/h motor 81kW pri zaradenej 5 r. (nie 6r.)

Dakujem pekne, (potom vysvetlim preco).

Vloženo

Mohu se zeptat jak?
Jinak převodové poměry jsou u 70kW

I-3.769 II-1.955 III-1.281 IV-0.881 V-0.673 R-3.182 a stálý 4.357

u 81kW

I-3.769 II-1.947 III-1.281 IV-0.973 V-0.778 VI-0.642 R-3.182 a stálý 4.353 takže stačí jen dopočítat

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...