Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

S 70kW motorem + DSG jezdí manželka. Do města ideální,po okreskách taky v pohodě. Dálnice ješte nejela,auto má najeto 800 km. Pro rodinu asi lepší 85 kW.
Atmosféru 1,6GDI jsem měl, teď už jen motory s turbem.

70kw pojde ako taka lepsia 1.6atmosfera. Ono ta 70 je priskrtena vid grafi ale zase ma inac odstupnovanu prevodovku. 

Z 85kw neurobis chybu. A do scaly skor predsa len auto nieco vazi. Rezerva krutaku tam proste je a taha to stale, narozdiel od 70. (co bezny vodic asi riesit nebude, a ani nevsimne) 

V kazdom pripade treba si sadnut a vyskusat, jedno aj druhe aj automaticku prevodovku. 

Upraveno od atlan

Jen je třeba zvážit na jak dlouho vůz kupuji, protože DSG se suchou spojkou prostě bude chtít větší investici cca po 150 000km, to je fakt, na který mě upozornil i prodejce :-)

"Bezúdržbové" automaty umí snad jenom Toyota v hybridech, což považuji za nejlepší řešení do města a okolí.

A řekli ti o jakou investici jde?

Většinou odcházejí ty dvě spojky (sada stojí kolem 13tis.).

To bude asi problém, jak se s autem jezdí. Ale snad s tím tak nebude problém. Mám ji taky :) 

Vím. Jen jsem byl zvědavý. Omluva.

 

V 21. 4. 2020 na 15:41, bobanHTP napsal:

Výhoda je zřejmá - jednoduchý motor 4-válec=jednoduchý servis a děti jsou často vděčné za slabší zrychlení, není jim tak často špatně :-)

 

Tohle je už hodně silná káva i na tebe, nemyslíš? Ale stokrát opakovaná lež o jednoduchém servisu atmosféry se stává pravdou. Téma je o rozdílech dvou variant motoru, tak sem furt necpi atmosferický motor.

Upraveno od bojler

V 22. 4. 2020 na 20:58, bojler napsal:

 

Tohle je už hodně silná káva i na tebe, nemyslíš? Ale stokrát opakovaná lež o jednoduchém servisu atmosféry se stává pravdou. Téma je o rozdílech dvou variant motoru, tak sem furt necpi atmosferický motor.

Jistě Fiatí 1.4i je složitější než 1.0 TSI, stačí se podívat na youtube ohledně základní konstrukce motorů :-) No necháme toho, pohádky patří na dobrou noc :-)

 

 

 

  • 9 měsíců později...

ahoj mam novu scalu 1,0 tsi 70kw . chcem sa spytat  je dobre ju nechat  po nastartovani na sitic bezat nech klesnu otacku alebo mozem po nastartovani pomaly ist. dik

Scala žádný sytič nemá, prakticky můžeš hned vyrazit, je dobré to nechat chvilku, než se dostane olej všude, ale to je tak než se stihneš připoutat...

Upraveno od Martab

sytič pánové :D

ja som to bral automaticky ze sytič  lebo po nastartovani su trosku vyssie otacky 

Sytič byl u karburátorů. Dnes je to řešeno zvýšenou dávkou paliva, upravou okamžiku vstřiku atd. Takže technická podstata je stejná - obohatit studený motor, jen už to není přes sytič. Je to tak trochu slovíčkaření. Jinak po startu normálně vyjeď a zahřej jízdou.

Jinak téma ohledně otáček po startu máš tady . Toto je téma o rozdílech mezi motory 70 a 85kw, což s otáčkami po startu nemá souvislost.

Upraveno od Bikes

dik za odpoved.  mame doma este aj fabiu 70kw FL  takze to bude rovnake najlepsie zahriat jazdou ako cakat 

  • Autor

Urcite nechat spadnout, pokud vyjedes hned, tak se sice nic nestane, ale auto muze cukat. Ta minuta cekani nikoho nezabije. Delam to tak uz na tretim aute a dycky to na vsech pocukava, kdyz se vyjede hned. 

m.a.r.e.k máš SZ, toto téma je o něčem jiném. 

  • 3 měsíce později...

caute,

prosim Vas vie mi niekto napisat ake ma otacky scala 1.0tsi pri 90km/h motor 70kW pri zaradenej 5 r., +vie mi niekto napisat ake ma otacky pri 90km/h motor 81kW pri zaradenej 5 r. (nie 6r.)

Dakujem pekne, (potom vysvetlim preco).

  • Autor

@Michal346při použití kol 205/55 R16 je to 2220 u 70kW a 2570 u 81kW

Upraveno od vormen

"vormen" vdaka za info, pomohlo mi to pri vybere motorizacie.

Mohu se zeptat jak?
Jinak převodové poměry jsou u 70kW

I-3.769 II-1.955 III-1.281 IV-0.881 V-0.673 R-3.182 a stálý 4.357

u 81kW

I-3.769 II-1.947 III-1.281 IV-0.973 V-0.778 VI-0.642 R-3.182 a stálý 4.353 takže stačí jen dopočítat

páni a ako sa da z tych prevod.pomerov vypocitat otacky motora/min. pri urcitej rychlosti ?

dakujem,

Upraveno od Michal346

Přes poměry přepočítat otáčky motoru a vynásobit obvodem kola:

image.thumb.png.8caeebdcfa32ad3441516dbd3ca40270.png

image.thumb.png.8b9cb308c1cbfa8ffc9531bc47496416.png

 

snad jsme se někde neupsal :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.