Květen 4, 20205 r Toto je zajimava informace: https://vcpsystem.com/blog/index.php?lang=en VW introduced a SFD (Schutz Fahrzeug Diagnose) in MQB2020 platform. To get access to adaptations / coding and even output checks, ECU has to be unlocked by special Token. Tokens can be currently obtained only by using offcial GeKo/partner company account. So, if you want to work with SFD -> go ahead and apply for access. There's currently NO OTHER WAY. Stay tuned for our news in that case. Demo, how to use SFD unlocking -> https://youtu.be/Gy72Z3xBSLY
Květen 14, 20205 r No vypada to ze to kodovat pujde. Ja o koupi trochu uvazuji ale bez moznosti trvleho vypnuti start stop a lane assistu atd bych to asi nechtel a nechal bych si O3 No vypada to ze to kodovat pujde. Ja o koupi trochu uvazuji ale bez moznosti trvleho vypnuti start stop a lane assistu atd bych to asi nechtel a nechal bych si O3
Květen 14, 20205 r Když něco nejde tak je pouze otázka času kdy na to někdo přijde jak to udělat. Takže bych se toho určitě nebál.
Květen 15, 20205 r Na OIII minimalne od leta 2019 uz taky nejde startstop beznymi metodami pres rj z drivejska.
Červenec 3, 20205 r Nebo například jestli by nešlo zapnout adaptivní vedení v pruzích :-) (které má funkční i Scala tak nevidím důvod proč by němělo jít zapnout i do mé Oct IV)
Červenec 13, 20205 r V 14. 5. 2020 na 21:15, ZbynekA napsal: Ja o koupi trochu uvazuji ale bez moznosti trvleho vypnuti start stop a lane assistu atd bych to asi nechtel a nechal bych si O3 Naprostý souhlas. Teď jsem měl na 2 dny O4 2.0TDI 85kW manual půjčenou. Vypnul jsem si lane assist. Potom jsem jel po úzké okresce lemované bílýma čárama, na které se tak tak vyhnou dvě auta. Při míjení protijedoucího auta jsem si samozřejmě musel najet na čáru. V tom okamžiku se mohl lane assist zbláznit a trhnul mi volantem směrem k protijedoucímu autu. Ty vole, prdel mi v tom okamžiku byla schopná přestříhnout stovku hřebík. Teprve pak jsem zjistil, že auto si samo assistenty zapíná. Nechápu. Tohle se hodí na dlouhou štreku na dálnici.
Červenec 13, 20205 r Zas bych to tolik nedramatizoval , imho je potřeba si na to zvyknout. na současným autě to mám zaplé pořád, a za ty dva roky s tím nebyl žádný problém. ono stačí, když člověk ten volant drží.
Červenec 14, 20205 r Volant jsem samozřejmě držel oběma rukama. Problém je, když jsem to trhnutí nečekal. Navíc se mi zdá, že lane assist je v nové oktávce o dost agresivnější a zasahuje i když není třeba. V současném autě (Passat) mám taky lane assist a taky s ním nemám problém, protože si ho aktivuju, jen když potřebuju a pamatuje si navíc poslední nastavení.
Červenec 24, 20205 r V 4. 7. 2020 na 9:35, RDMBR napsal: Tydle ukazatele asi nejsou někde skryty v podsystému coz? Sport modus vo Virtual cocpite....mozno iba pre RS?
Červenec 25, 20205 r @Patrik1971 jen uvažuju? Kdysi mi taky jeden na fabii odemknul green menu v boleru?
Červenec 27, 20205 r On 7/13/2020 at 11:35 AM, Petroni said: Naprostý souhlas. Teď jsem měl na 2 dny O4 2.0TDI 85kW manual půjčenou. Vypnul jsem si lane assist. Potom jsem jel po úzké okresce lemované bílýma čárama, na které se tak tak vyhnou dvě auta. Při míjení protijedoucího auta jsem si samozřejmě musel najet na čáru. V tom okamžiku se mohl lane assist zbláznit a trhnul mi volantem směrem k protijedoucímu autu. Ty vole, prdel mi v tom okamžiku byla schopná přestříhnout stovku hřebík. Teprve pak jsem zjistil, že auto si samo assistenty zapíná. Nechápu. Tohle se hodí na dlouhou štreku na dálnici. Mozna ze ta asistovana jizda 2.0 se bude chovat lepe, nevim nemam jeste vyzkouseno. Jo a jeste sem zapomel: Jsem normalne zvykly jezdit na tempomat skoro vsude (i ve meste), a ten adaptivni tempomat mi parkrat zacal prudce brzdit kdyz sem dojizdel cyklistu. Musel sem pridat plyn a objet ho a v tom mi zase do toho zasahl Lane Assist. :( Bylo by fajn kdyby slo dle potreby vypnout / zapnout adaptivni funkci tempomatu. Tohle podle me jde u nekterych konkurentu.
Červenec 27, 20205 r pokud Ti to zaclo prudce brzdit za cyklistou, tak to nebyl nejspis adaptivni tempomat... to delava rad front assist. a ten (aspon jeste ve dva roky starych autech) vypnout sel...
Červenec 27, 20205 r 38 minutes ago, Tragedie_v_JZD said: pokud Ti to zaclo prudce brzdit za cyklistou, tak to nebyl nejspis adaptivni tempomat... to delava rad front assist. a ten (aspon jeste ve dva roky starych autech) vypnout sel... Je mozne ze to byl front assist. Vypnout by mozna sel, jen se bojim ze bude treba udelat po kazdem nastartovani, to me na tom sere asi nejvic.
Srpen 4, 20205 r Nova verzia VCDS - zatial nie je mozne pripojenie Release 20.4.2Data Version 20200730 / DS317.0
Listopad 15, 20204 r On 8/4/2020 at 12:55 PM, misiak.pb said: Nova verzia VCDS - zatial nie je mozne pripojenie Release 20.4.2 Data Version 20200730 / DS317.0 Nejsou zname nejake noviky?
Listopad 16, 20204 r Nie .. je aj beta .. beta vie uz aspon citat data.. hned ako skusis nieco tak info ze je zamknute .. a nepusti ta do toho. Osobne si myslim, ze kodovat nepojde .. (bez platenia)
Listopad 16, 20204 r na konkurenční fórum jsem dával PDF o kódování O IV,Golf 8 a pod.Bohužel to nemám teď u sebe,tak tam mrkněte,dozvíte se snad vše
Listopad 16, 20204 r 11 minutes ago, cosby said: na konkurenční fórum jsem dával PDF o kódování O IV,Golf 8 a pod.Bohužel to nemám teď u sebe,tak tam mrkněte,dozvíte se snad vše Můžeš nasdilet odkaz?
Listopad 16, 20204 r Tady čtěte- https://www.autodiagnostik.cz/blog/sfd-diagnosticka-ochrana-vozidel-koncernu-vag/
Listopad 16, 20204 r Já vyhrabal na netu tento článek, žádná sranda https://www.autodiagnostik.cz/blog/sfd-diagnosticka-ochrana-vozidel-koncernu-vag/
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.