Přejít na obsah

Elektrické otevírání/zavírání 5. dvěří - problémy


Host Ulipek

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Ahoj,

 

Tak jsem teď řešil to samé. Přetrhané vodiče od senzoru v husím krku. Každý má trochu jinou délku, takže je to postupně tahalo a trhali  Ještě že jsem tady našel tohle vlákno, jinak bych byl o 8000 chudší. Nejdříve jsem zkoušel podle videonávodu stáhnout ten plastový kryt po nahřátí, ale ani se to nehlo a už se i začínal tavit povrch plastu. Mám už tu novou verzi kde je rozdílná pravá a levá strana, asi tam je i tvrdší lepidlo. Každopádně jsem to nakonec jen přiletoval a nastavil trochu delším drátem. Bylo to ale něco, protože se mi to u modrého vodiče trhlo až v tom pouzdře. Po namontování zpět to hned to začlo chodit.

IMG_20220210_143844.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak u mňa bol problém inde. Keď som vzperu vybral z pantov tak vystrelil protikus. Zo závitovej tyče sa uvoľnil protikus (koník alebo ako to nazvať) a preto nedržala pokope. Takže stiahnuť plastový kryt, pružinu stlacit a tak naspäť nasadiť koník na závitovu tyč a zaistiť Loctitom. Zatiaľ to drží a funguje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, na mé O3 RS se také objevil problém s pravou vzpěrou. Zatím to funguje, ale při zavírání, těsně před dovřením se ozve z té vzpěry křupnutí. Zvuk je to velmi nepříjemný a určitě nevěští nic dobrého. Nesetkal se s tím už někdo? Mám v plánu to rozebrat a kouknout, co by to mohlo být, než se to zničí. Je někde nějaký návod, jak se do toho leze?

 

Díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 31. 3. 2022 na 16:53, maryan223 napsal:

Tak u mňa bol problém inde. Keď som vzperu vybral z pantov tak vystrelil protikus. Zo závitovej tyče sa uvoľnil protikus (koník alebo ako to nazvať) a preto nedržala pokope. Takže stiahnuť plastový kryt, pružinu stlacit a tak naspäť nasadiť koník na závitovu tyč a zaistiť Loctitom. Zatiaľ to drží a funguje. 

Dobrý den, stalo se mi to samé, že pružina vystřelila. Nevim, jak to mám dát zpátky, musí se to stlačit a našroubovat nebo jak? Děkuji za odpověď 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...

Ahoj, myslím, že už od koupě mám závadu na kufru. Vzpěry fungují jak mají nahoru dolů, ale při zavření kufru se má třměn v zadním čele pohnout dolů a tím dotáhnout pětky na kastli. Mě sednou dolů a ozve se bručení a cvakání motorku. Diag píše tohle:

 

0128 - Pomoc při zavírání zavřená
          B113E F1 [008] - neplatný signál
          Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 4
                    Počítadlo resetů: 128
                    Kilometry: 166001 km
                    Datum: 2022.11.23
                    Čas: 10:44:01

                    Napětí svorky 30: 11.93 V

Koukal jsem na spodní třmen, je v celku s motorkem a bez možnosti rozebrání, abych se podíval na ozubené kola, pootočil, promáznul apod.

Řešil to už někdo? Asi nezbyde, než dát jiný třmen s motorkem. Origo nový 6200kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak až včera jsem se konečně dostal k výměně zámku, v rámci stěhování jsem si ho někam založil a až tento týden znovu vyplul na povrch.

Zpracování mechanicky trochu fórovější než originál, ale to jsem čekal, elektrickou čast hodnotit nemůžu, nerozebíral jsem.

Při porovnání obou kusu jsem zjistil, že výchozí pozice osy zámku je cca o 3 mm výš než originál, takže rozteč od spodní hrany, za kterou se uchytává plastová krytka, bude taky větší a tím pádem nešla krytka nasadit. Na vlastní pozici zámku to nemělo vliv, protože díry pro uchycení ke karoserii mají dostatečně velkou vůli a manévrovací prostor na seštělování.

Abych mohl nasadit originál krytku, tak jsem potřebné 3mm ubrousil na spodních packách zámku a pak to sedlo pěkně, seřídil pozici zámku, aby mělo víko správnej přítlak a vymazal chyby.

V rámci zkoušky otevřeno a zavřeno tak 15x a zatím ok.

Přikládám profesionální znázornění.

 

image.thumb.png.69a96f0942963d3eb9dc8ada9d8faa14.pngimage.thumb.png.3d283c200edd3a4157144e9bf94f3ed9.png

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý den, mohu prosím poprosit o radu? Mám Octavia 3 s ele. 5. dveřmi. Dveře se po zmačknutí čudlíku na dveřích, nebo na klíčku otevřou jen do asi 15cm výšky a zaseknou se. Pak je třeba zase zmáčknout a sjedou dolů  a pak to samé dokola... (třeba 3x). Děje se to jen někdy, ale hrozně mě to vytáčí. Jsou vyměněny obě vzpěry za originál Škoda a na diagnostice to žádnou chybu nehlásí. Už fakt nevím, co s tím. Děkuju za radu

Editováno: , autor: michaelkolar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...
V 21. 2. 2023 na 10:05, Nemfis napsal:

Tak až včera jsem se konečně dostal k výměně zámku, v rámci stěhování jsem si ho někam založil a až tento týden znovu vyplul na povrch.

Zpracování mechanicky trochu fórovější než originál, ale to jsem čekal, elektrickou čast hodnotit nemůžu, nerozebíral jsem.

Při porovnání obou kusu jsem zjistil, že výchozí pozice osy zámku je cca o 3 mm výš než originál, takže rozteč od spodní hrany, za kterou se uchytává plastová krytka, bude taky větší a tím pádem nešla krytka nasadit. Na vlastní pozici zámku to nemělo vliv, protože díry pro uchycení ke karoserii mají dostatečně velkou vůli a manévrovací prostor na seštělování.

Abych mohl nasadit originál krytku, tak jsem potřebné 3mm ubrousil na spodních packách zámku a pak to sedlo pěkně, seřídil pozici zámku, aby mělo víko správnej přítlak a vymazal chyby.

V rámci zkoušky otevřeno a zavřeno tak 15x a zatím ok.

Přikládám profesionální znázornění.

 

image.thumb.png.69a96f0942963d3eb9dc8ada9d8faa14.pngimage.thumb.png.3d283c200edd3a4157144e9bf94f3ed9.png

 

Díky Nemfis za radu.
Aktuální zkušenost: PN originálního dílu 4F9827383G na Octavia 3, ND koupen na Allegro za 976 Kč  plus doprava 59 Kč. Dodáno z Polska za 3 dny od objednávky. Díly jsou na pohled stejné, nevidím rozdíl, plastovou krytku šlo nasadit bez úprav, je třeba si trochu pohrát. Pozor, upevňovací šrouby jsou s torx 45 a jsou velmi pevně utaženy, potřebujete správný bit a ráčnu s pákou. Doporučuji označit polohu původního dílu na karosérii, okolo šroubů je opravdu velká vůle. Na dílu jsou sice pomocné značky a šrouby se "otiskly" na původním dílu, ale vyznačení polohy pomůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...