Publikováno Červenec 19, 20205 r Ahoj všem, poprosím o radu jste z toho už na větvi. Koupil jsem Supa 3 rv. 2018 najeto 16 tis s podvozkem DCC alu 18 LK a je to strašná koza , nejhorší jsou male nerovnosti kamínky spoje na silnicích či malé díry vše cítím vše tluče celou silnici cítím v autě a ve volantu kontroloval jsem celou nápravu vše ok , auto bylo referenské s MB jezdil s ním nějaký manažer, ani tlumiče mi nerosí . Nejhorší je,že ve firmě máme supy bez DCC I S DCC a žádný to nedělá všechny jsou komfortní , takže jsem se jel projet do bazaru s jiným a na 19 alu s DCC a také nic v dalším bazaru také s DCC a mlatil , každopádně jsem četl příspěvky Eibach ale již jsem je na jiném supu měl a bylo to moc tvrdé , 90% jezdím Prahu a komfort je pro mě na prvním místě . Nemáte někdo radu ? pročetl jsem všechny vaše vlákna ale nikde jsem nenašel přesné řešení . Děkuji všem za radu už jsme zkoušel i nové pneu a žádná změna Dopluji že se jedná o přední nápravu a také o zadní prostě celé auto je jak starý favorit Upraveno Červenec 19, 20205 r od radek.jira@seznam.cz
Červenec 20, 20205 r Rezim individual a zkusit jit z jednoho extremu (tj. sport) do druheho (komfort) zda je citit nejaky rozdil? Pokud ne, tak je neco spatne s DCC a pak diagnostika/servis.
Červenec 20, 20205 r Autor Ahoj děkuji za info, DCC funguje na sport je to tvrdé a nehoupe a na standart či comfor je také znát změna auto se houpe , to vše je ok ale když přijde nerovnost či malá díra nebo spoj na silnici tak je to strašná koza , stejně tak polní cesta co mi vede k chatě cítím každý kamínek . Dnes jsem byl projet dva supy s DCC a oba byly komfortní jeden měl dokonce alu 19 a úplně v poho, koukal jsem na pružiny a já mám modrou a šedou tečku a ty co jsem projížděl mají zelenou a šedou , nevíte jaký je v nich rozdíl ? děkuji
Červenec 20, 20205 r Rozdíl je v zatížení. Pružiny jsou přiřazované podle motorizace, výbav. Jsou kombinované s tlumiči a výrobce se snaží, aby chování bylo u všech motorizací podobné. To mlácení podle mě způsobuje něco, co doteď nebylo pořádně rozpoznáno. Jsou auta, které se chovají hrozně. A auta, která jsou normální. Zatím jsem nikde nedohledal, co by to mohlo být.
Červenec 21, 20205 r Taky mi to delalo na supu iv a zjistil jsem, ze zapomnely vyndat distancni prevozni vlozky v tlumicich. Po oddelani je podvozek bez zadnych razu a konfortni.
Srpen 19, 20205 r Ahoj, můžeš prosím napsat, kde byly umístěné ty vložky v tlumičích a jak vypadají, jestli je to vidět na první pohled, nebo jsou někde strčené? Díky
Srpen 19, 20205 r SIII- 2016, DCC,alu 18, v rámci záruky jsem měnil na zadní nápravě dorazy- v servise o tom problému věděli. Ustal hluk,klepání při přejezdu přes příčné nerovnosti,kostky.... Loni v rámci záruky vyměněny přední silenbloky,neboť auto vrzalo ,houpalo. Servis rovněž bez problému. Teď vše OK. Je otázka, zda-li tyto závady jsou relevantní pro SIII r.v.2018?
Srpen 19, 20205 r Ahoj, myslel jsi doraz zadního tlumiče a silentblok předního ramene? Nejsem v tom tak zběhlý, tak se radši ptám. Díky
Srpen 19, 20205 r před 14 hodinami, jta napsal: Ahoj, můžeš prosím napsat, kde byly umístěné ty vložky v tlumičích a jak vypadají, jestli je to vidět na první pohled, nebo jsou někde strčené? Díky
Srpen 20, 20205 r Tak to jo, to by bylo vidět pěkně. Byl jsem minulý týden na geometrii a opětovném vyvážení a auto vibruje jako blázen. Byl jsem i na STK a nikde žádný problém, vše naprosto v pořádku a taky na testu tlumičů, kde to ukázalo, že je to taky ok. Vím, že levý přední tlumič je lehce vlhký, ale žádný rozdíl mezi levým a pravým na testu nebyl. Změna ze sportu na komfort je velká, tak si myslím, že tlumiče fungují. Už nevím, čím to může být.
Srpen 24, 20205 r V 19. 8. 2020 na 22:38, Patrik1971 napsal: Prosím tě, kde jsi našel ten odkaz? To je moje auto, respektive mé foto z mého auta.
Srpen 24, 20205 r Clovek by si rekl, ze kdyz uz da clovek svoje jmeno na firmu, bude se aspon trochu chovat slusne.
Srpen 24, 20205 r Tak abych to osvetlil, nektere z fotek aretacnich podlozek pouzite v tomto poradu jako ilustracni budou asi moje, ale to neresim, ty fotky jsou tady na foru volne dostupne, kdy jsem je tady ja sam poblikoval. Kauza v tomto poradu je jineho pana, ktereho neznam, ale tim cim si prochazi v soucasne dobe v souvislosti se svym autem jsem si i ja prosel se svou tehda Octavii 3, stribrne barvy u jineho prodejce. Ja jsem nastesti nemusel zajit tak daleko, v mem pripade jsem s jednatelem spolecnosti nasel pomerne snadne, (po trech hodinach) spolecnou rec a doslo k vymene auta za zcela nove, ktere mam dodnes a ma najeto 34 tkm a je bez jakychkoliv vad a ani nic nikde nevrze a neskripe. Tomu panovi drzim palce, at v tomto boji vyhraje svou, protoze s nim plně souhlasim a vim o cem mluvi. Jen doufam, ze tento porad neunikl prodejci se kterym jsem tohle tehda resil a uvedomil si to, co rikal soudni znalec, je to presne to co jsem mu tehdy rikal ja a on si tehdy myslel, jak tomu jen nerozumim. Pripadne at si to ten jejich sef mechaniku co tady chodi na forum pripomene, nebot u toho jednani byl pritomen take. Jak jsem kupoval Supa, tak uz jsem prodejce predem upozornil na to, aby si prezent v teto podobe nepozapomel ponechat. A zaroven chci dodat, ze svou kauzu aretacnich podlozek jsem resil s jednim prodejcem one spolecnosti z poradu jen z Olomoucke pobocky, ktereho znam a je pravdou, ze ten byl velmi udivene prekvapen, ze doslo v mem pripade k vymene vozidla, asi neco nepochopitelneho. Divim se vsak vyrobci, ze tomto nepřijali nejake krutoprisne sankcni opatreni vuci prodejci, ktery se toho dopusti, protoze chyba neni na jejich strane, ale kazdy vcetne me je s tim otravuje a vylozene je zamestnava problemem druhych, ktery nespada do problemu vyrobnich. Kdyby za to odebrali bonusove marze na pul roku, verim pevne v to, ze by pred predanim auta, kazde osobne kontroloval predeseda predstavestva dane spolecnosti sam.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.