Mik3 Vloženo 13. Srpen 2020 Vloženo 13. Srpen 2020 (editace) Čau chlapy, měnil jsem palivový filtr. Vše jsem dělal tak jak se má - nafta dolita, odvzdušněno přes diagnostiku. Auto krásně chytlo, druhý den po ujetí cca 600m při podřazení chciplo a nejde nastartovat. Diagnostika žádnou chybu nehlesí. Nějaké rady co by to mohlo být? Editováno: 13. Srpen 2020, autor: Mik3 Citovat
Grooverider Vloženo 14. Srpen 2020 Vloženo 14. Srpen 2020 A ten bordel co byl v nádobce kde je paliváč si odsál? Citovat
15degren Vloženo 17. Srpen 2020 Vloženo 17. Srpen 2020 Zkoušel jsi to znovu odvzdušnit co to udělá ? Citovat
Mik3 Vloženo 19. Srpen 2020 Autor Vloženo 19. Srpen 2020 Ano zkoušel, 6x přes diagnostiku a 4x ručně ( povoleny přívod ke vstriku ). Auto už startuje, tocil jsem až to chytlo ale pořád mi to nejde do hlavy proč... Citovat
jipol57 Vloženo 29. leden 2022 Vloženo 29. leden 2022 Chystám se měnit palivový filtr a někde jsem se dočetl, o rozdílech v propustnosti, v µm v otvorech. Nikdy jsem to neřešil, ale díval jsem se na různé shopy a nikde jsem tento parametr v údajích nenašel. Mám teď nachystaný Valeo a na krabičce je napsáno 20 µm. Je to dostačující? Jeho cena byla průměrná. Mám koupit ten nejdražší? Ale ten parametr tam stejně uvedený nebývá. Jen jsem kdesi četl nějaký článek o použití nano technologií u neznámého výrobce, a chlubí se, se 2 µm. Jaké filtry používáte? Mám ale Fábii s CAYB, a ta nemá vložku. Měním ho celý a má jen 2 trubičky, přívod a vývod. Citovat
jipol57 Vloženo 24. Únor 2022 Vloženo 24. Únor 2022 Nikdo mně neodpověděl, tak jsem ten Valeo (Poland) použil. Původní z výroby byl UFI made in China. Starý jsem rozpitval, abych se podíval v jakém je stavu po 105t. Docela čistý, a žádné piliny tam nebyly, jak se o tom tady píše. Jen trochu takový černý povlak, který zůstane na prstě, když po něm přejedu prstem. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.