Přejít na obsah

Nove auto, cena, vybava a cekaci lhuta


Pat007cz

Doporučené příspěvky

Nezávislé topení je skutečně skvělá věc, mám již na 3. autě, a nikdy žádné problémy. Obvykle auto samo pozná, že je špatná baterie a nedovolí NT spustit. To samé, když je nádrž paliva na rezervě, vzdáleně ho nespustíš. Např. moje žena by již auto mj. bez NT nechtěla :-) Je to opravdu skvělá věc nejen zimě, kdy tak pořešíš namrzlá okna, předeohřev motoru a samozřejmě teplo v interiéru, takže vždy nasedáš bez nějaké bundy či kabátu. A letní režim pro odvětrání interiéru je k nezaplacení, zvláště při velkých vedrech.
K tomu bych si vzal i ohřev volantu (pokud není v LK výbavě) a čelního skla, potom nebudeš potřebovat ani rukavice. Mám vše (sice na O3FL), ale chodí vše výborně.

 

2.0 TSi + DSG je určitě skvělá volba, tenhle 2litr tišší a úspornější, než předchozí verze.

19tek kol bych se nebál, ale vezmi to s DCC (aktivní podvozek), to je skvělá kombinace. Budeš mít "komfort i pěkný vzhled". DCC sice na S3 nebyl žádný zázrak, ale u S3FL je to prý vychytané, nelitoval bych toho cca 30 tis. příplatku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Adaptivni podvozek a vyhrivany volant i celni sklo je nyni soucasti L&K.

 

Tak ted uz stale vaham jen nad tim stresnim oknem ... Mne je to celkem putna, ale deti o tom drndi od prvni chvile co jsem to zminil :)

 

Jeste takova drobnost - i kdyz verim, ze co clovek, to nazor: je rozumne vzit si misto rezervy jen tu lepici sadu s kompresorem, kterou ted davaji do vybavy implicitne? Predpokladam, ze kompresor lze asi kdykoliv pouzit i pro pouhe dofouknuti, coz by bylo fajn. Na druhou stranu, kdyz clovek nekde prorazi pneumatiku o sutr, tak mu bude pouha lepici sada na prd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jeste posledni dotaz: Aktivni cidlo kontroly tlaku ano, ci ne? V konfiguraci je to jen 2 300,- otazkou je, jak to ovlivni cenu, kdyz si budu chti dokoupit dalsi disky na zimni gumy...

 

Z toho co pisou v tomhle clanku, tak je asi lepsi se na cidla vykaslat https://www.autoforum.cz/zajimavosti/eu-pred-peti-roky-naridila-povinne-sledovani-tlaku-pneu-je-prakticky-k-nicemu/

 

Závěr: Monitoring tlaku v pneumatikách může být přímý i nepřímý. Selhávají oba, naprostá většina aut má ale ten druhý, který v praxi funguje tak nespolehlivě, že jej lidé ignorují, i když zrovna pracuje správně...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám na Kodiaqu nepřímé měření a 2x jsem měl defekt a 2x mě systém správně informoval a to únik nebyl nějak velký - vrut zůstal uvnitř. Dokonce jednou nešel systém ani snulovat - uložit aktuální hodnoty, říkal jsem si, že jde o poruchu, ale byl to fakt defekt, jinak s tím potíže nejsou. Takže bych si za přímé nepřiplácel, je to spíš "starost navíc".

 

@jaroslav75 není to úplně pravda, záleží jaké čidlo v kole je, měnili jsme kolegovi na Hyundai baterku v čidle dle návodu na youtube, dalo se rozlepit a po výměně baterky a zalepení normálně fungovalo. Ovšem je více druhů a některé rozdělat bez poškození a tedy opětovného použití bohužel nejdou. Mám 2 kolegy, kterým opravdu vydržela baterka 5 let a to parkují venku. Jediný problém u parkujících aut venku je, pokud je tlak na spodním limitu - v zimě většinou čidlo hlásí problém, než se kolo (vzduch) zahřeje - fyzika. Cena čidel není zdaleka 2000kč/ks i BMW je prodává za max 1200 kč. Jinak jsou čidla za cenu 600-800, záleží na tipu, dnes skoro v každém modernějším pneuservisu je mají nebo doobjednají a s autem pomocí čtečky spárují. Čtečky se dají koupit i na Ebayi stejně tak čidla a stačí "načíst" aktuální čidla a nahrát údaje do nových, ale je to trochu loterie koupit ty správné na Ebay, lepší je to nechat na pneuservisu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Ad střešní okno, mám ho na svém současném SIII lift a je objednané i do mého dalšího. Je to skvělá záležitost pro dny, kdy už je to skoro na klimu, ale díky tomuto ji pouštět prostě nemusíš (ne všem dělá klima úplně dobře), roletku mám stále zasunutou, takže to krásně prosvětluje interiér. Když to stojí někde v létě venku na sluníčku, nechávám okno vyklopené a v autě není takové vedro. Abych byl zcela objektivní, tak ihned po koupi to pravda v jednom místě vrzalo, reklamoval jsem to a od té doby ani ťuk. Nejlepší je si to vyzkoušet, za ty peníze za mě “must have”

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve ctvrtek (den pred vydanim noveho cenniku :) jsem uz auto objednal: s alarmem (resil jsem vedle), na 19" kolech, s nezavislym topenim a po vahani nakonec i se stresnim oknem.

 

Bohuzel termin dodani ne 26.4. - do te doby si asi nekolikrat okousu vsechny nehty :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popravde mi docela unika duvod toho, proc je ted ta dodaci lhuta tak dlouha. Nekdo tady psal, ze objednavka Superba z konce letosniho cervence mu byla vyrizena v polovine rijna. 

 

Pri hledani nejakych letosnich zprav tykajicich se MB Skodovky jsem nasel pouze tohle https://forbes.cz/skodovce-klesl-celosvetovy-prodej-aut-o-ctvrtinu-odbory-navic-zadaji-zastaveni-prescasu/

Ve zpravach z letosniho jara padlo nekolik informaci o tom, ze diky vaznoucim subdodavkam z Italie bude mit Skodovka na dvore spousty nedokoncenych aut. Tak nevim, ze by se ten vypadek projevil se zpozdenim az ted?

 

Na jedne strane tedy informace o propadu objednavek na nova auta a na druhe strane prodluzovani vyrobniho procesu.  Fakt by mne zajimalo co tak zasadniho se od cervna zmenilo, kdyz to dokazalo zvednout dobu dodani z cca 6 tydnu na 20.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem si toho všiml. Zrovna jsem si dělal konfiguraci na to 2,0 TSI a najedou tam není. Docela mě to vyděsilo, protože jsem se na ten motor dost těšil. Proto jsem volal kamarádovi do NH Caru a ten mi řekl, že je to nejspíš jen chyba v konfigurátoru. Že se to prý občas stává. Díval se i do jejich interních informací a žádnou avizovanou změnu dostupných motorů tam prý nemá. Říkal, že Škoda jim prý dává vždy vědět předem, pokud se chystá nějaké motory vyřadit z nabídky atd. Tak snad je to opravdu jen chyba v konfigurátoru.

Editováno: , autor: PTiCA
Citace predchoziho prispevku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám další nové informace. O chybu v konfigurátoru, jak jsme si původně myslel a bylo mi to řečeno kamarádem, se prý nejedná.
Vyřazení některých motorů je prý způsobeno omezením výroby v souvislosti s COVID-19. Svou roli mohou hrát i výše zmíněné emisní normy. Jestli je vyřazení některých motorů trvalé nebo dočasné můj zdroj neví. Tím pádem ani netuší, kdy nebo jestli vůbec se některé vyřazené motory do nabídky vrátí.

 

Jsem z toho smutný. Znamená to pro mě pokračovat v hledání auta, které by nahradilo to současné. Chtěl jsem si objednat Supa ve scoutu s 206kw motorem. A ten je teď mimo hru... 

 

Off Topic (doufám, že tím neporušuji pravidla fóra) - pokud mi někdo doporučí auto (limuzínu nebo kombík) s podobnými parametry a benzínovým motorem okolo 200kw, budu Vám moc vděčný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...