Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Já mám superba sportline a stopky a hodnocení  tam není. Zkusím se zeptat přímo ve škodovce 

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak jsem dostal nakonec info od prodejce, že od verze infotainmentu MIB3 tam nabídky "Informace sport", "Drive green" a "Stopky na infotainmentu" nedávají. Dívali jsme se i na jiné Karoqy, které tam měli na prodejně, ale nabídky nebyly v žádném(Drive green myslím býval ve všech výbavach). Chyba je tedy spíše v návodu k autu a v nové verzi návodu by tam  tyto věci neměly být popsány.

Smazat z manuálu by to měli.. Ale jinak asi dobrý rozhodnutí, minimalne drive green je uplna zbytecnost, nevim jak se to pocitalo protoze kdyz jsem mel vetsi green score tak jsem mel vyssi spotrebu a obracene, mozna to fungovalo kdyz nekdo jezdi kompletne stejnou trasu a za stejnych podminek (pocasi, doprava,..). Stopky zni jako uplna zbytecnost. To sport menu mohlo byt celkem dobre pro par zvidavych jedincu, sice je to neco co by asi slo snadno ukazat pred OBD2+apka na mobilu, ale proc to nemit rovnou v infotainmentu. Zkratka vyhodili to co drtiva vetsina lidi nepouziva a zapomneli to odebrat z dokumentace, to se stane.

  • 3 roky později...
V 30. 10. 2020 na 8:48, IPete napsal:

Ahoj, nedávno jsem přebral nového Karoqa 2.0 TSI Sportline MR2021 a v infotainmentu nemůžu najít některé nabídky, které jsou návodu. Jde o nabídky popsané v manuálu jako "Informace sport", "Drive green" a "Stopky na infotainmentu". Je i docela zajimavé že stopky(Laptimer) mám ve virtualním kokpitu ale v infotainmentu podle návodu nikde. Příkládám obrázek kde jsem hledal.

 

Není tady někdo kdo má teď taky nového sportlina? Máte tam ty nabídky nebo je chyba jen u mě?

ChybejiciNabidky.jpg

 

 

Ahoj! S dovolením oživím tohle téma :-). Představte si, že já (ač rovněž vlastník Karoqa Sport Line s MIB 3) jsem SPORT menu ve svém autě měl - a fungovalo přesně tak, jak uváděl manuál (MR 2021). Jenže po roce SPORT režim beze stopy zmizel. Od té doby to řeším jak se servisem, tak hlavně se Škodovkou (výměna mailů přes infolinku). Začalo to tak, že Škodovka UZNALA ZÁVADU s tím, že  zkusili nejdříve nahrát nový software palubní desky a když to nepomohlo, tak jsem byl uklidněn, že na mém problému bude pracovat tým odborníků. Nicméně roky běžely a nic se nedělo. Teď po třech letech jsem se dočkal finálního verdiktu. Přikládám mailovou komunikaci se Škodovkou. Předem prozradím, že věc nedopadla k mé spokojenosti a když jsem to ukázal právníkovi , doporučil to předat České obch. inspekci s podezřením na nekalé obchodní praktiky jelikož "zmýlená" v právu neplatí. Nejsem typ který se vyžívá ve sporech (a už vůbec ne soudních) nicméně štve mě arogance Škodovky a tak přemýšlím, jestli to té ČOIce nepředat.... Co myslíte?

 

Dobrý den!
 
Děkuji vám paní xxxxxxx za vaší odpověď. Nicméně toto vyjádření Škoda Auto nemohu z následujících důvodů akceptovat.
 
1.) Před zakoupení vozu jsem si ověřil, že daný typ vozu je touto funkcí (režim SPORT) vybaven a na základě toho jsem si v příplatkové výbavě "zaškrtl" položku Virtual cocpit.
 
2.) Při převzetí vozu mi prodejce tuto funkci předvedl a fungovala přesně tak jak je uvedeno v manuálu mého vozu.
 
3.)"Funkci" kterou jsem si ZAPLATIL a převzal při zakoupení auta mi Škoda Auto "potichu" odinstalovala (přesnější výraz je "ukradla" jelikož jde o věc kterou jsem řádně zaplatil , jež je v mém výlučném vlastnictví  a k jejímuž odinstalování jsem nedal souhlas ).
 
4.) Pochybuji, že v možném právním sporu obstojí váš argument "my jsme se spletli - tuto funkci měl váš vůz omylem". Opět jsme u řetězce: Koupeno, převzato, užíváno ,ukradeno. 
 
5.) Obracím se na servis xxxxxxxxxxx  kde jsem vůz zakoupil s žádostí o opravu - tedy o uvedení vozu do stavu v jakém jsem jej zakoupil s plně funkčním režimem SPORT. 
 
6.) Pokud mi autorizovaný servis (který se pochopitelně obrátí na Škoda Auto s žádostí o řešení) "přetlumočí" stanovisko jež jste mi zaslala (tedy, že SPORT režim byl v mém voze "omylem") - tudíž abych se smířil s tím ,že věc kterou jsem si zakoupil prostě zmizela a už se nevrátí, zvážím další právní kroky. Nejde o to, že bych bez funkce SPORT menu nemohl žít, jen mě děsně štve, že mi výrobce vozu sebral něco co jsem si koupil (ZAPLATIL!!!) co fungovalo na co neměl nárok. Stejně tak by jste mi mohli odinstalovat další sotwarové funkce jako třeba asistent dálkových světel, či dešťový senzor.
 
 
S pozdravem - .......................
 
 
______________________________________________________________
> Od: "SKODA sks.service" <sks.service@skoda-auto.cz>

> Datum: 23.04.2024 15:23
> Předmět: xxxxxxx, Karoq 2.0, ........................................Ticket: E478A26666D1A Re: Reklamace.
>
Vážený pane xxxxxx,

Děkujeme za Váš podnět týkající se chybějícího submenu Sport ve Vašem vozidle Škoda Karoq s VIN ........................

Váš podnět jsme znovu otevřeli a prověřili. Zjistili jsme, že vůz opustil výrobní linku s chybou, která umožňovala Vámi zmiňovanou možnost ovládání SPORT. Po aktualizaci SW se tato chyba opravila. To znamená, že nyní máte vůz dle správné a homologované specifikace. Funkce sport HMI nebyla pro projekt MIB3 OI (rozumějte Váš typ infotainmentu) nikdy oficiálně testována a uvolněna. Přijměte prosím naši omluvu za komunikační šum, který byl způsoben lidským faktorem a poděkování za Vaši trpělivost.

Je nám velmi líto, že jsme Vám nemohli podat uspokojivější odpověď.

Věříme, že i přesto zachováte přízeň značce Škoda Auto.

S přátelským pozdravem

xxxxxxxx   , Péče o zákazníka - Customer Center
ŠKODA AUTO a.s., tř. Václava Klementa 869, Mladá Boleslav II
293 01 Mladá Boleslav, Czech Republic
sks.service@skoda-auto.cz, www.skoda-auto.com

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.