MartinM_2013 Vloženo 22. Duben 2021 Sdílet Vloženo 22. Duben 2021 Zdravim vsechny, pri brzdeni citim v pedalu mirne chveni a cukani celeho vozu. Jakoby to chvili brzdilo a chvili ne. Kotouce maji najeto cca 90tkm. Poridil jsem i nejake foto, ale nejsou prilis kvalitni, snad to pomuze. Je ten kotouc vypaleny (cementit) nebo neni? Ptam se zkusenejsich, protoze to sam nepoznam. Za reakce diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 23. Duben 2021 Sdílet Vloženo 23. Duben 2021 Davno mali byt v kosi. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 23. Duben 2021 Sdílet Vloženo 23. Duben 2021 Já bych to zkusil napřed obrzdit. Několik intenzivních (nouzových) zabrždění z vysoké rychlosti. Tím se nic nezkazí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 23. Duben 2021 Sdílet Vloženo 23. Duben 2021 nepomoze, ten kotuc je na odpis 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinM_2013 Vloženo 23. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2021 Diky za odpovedi. Dam jeste celkove foto. Dokaze nekdo rici jak lze ten kotouc tak odrovnat? Ptam se proto, ze nijak intenzivne nebrzdim i z kopcu brzdim vesmes motorem. Nicmene jsem se pristihl, ze na krizovatkach stojim na brzde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 23. Duben 2021 Sdílet Vloženo 23. Duben 2021 Nevím, co jsou ty světlejší fleky - jakoby vada materiálu? Ale ty způsoby, jak odrovnat brzdy (křivé kotouče) mně napadají tak tři: - stát celou cestu z kopce na brzdě, i málo. Z českého prostředí třeba Mohelničák, nebo ty kopce v záp. Čechách. Vídám to tam dost často - holt ženy či kdokoliv jinej, kdo dělal autoškolu v nížíně stylem dojíždění do křižovatek krokem a "nebrzdi! kdo to má furt platit!", nemá moc šanci pochopit, že to není dobrý. Dobrý je pumpovat (pro experty: je jedna výjimka, a to jednohadicový vzduchový brzdy (tak rok 1960), kde by to vedlo ke ztrátě tlaku pro celý auto, tak tam se musí jinak). Pokud stojím delší dobu na brzdě, musím je adekvátně k tomu ochladit, ne to píchnout dole u Molky (ten směr Mohelnice je horší). Ono se to řekne v létě v 35ti. - rozpálené brzdy polít vodou, teoreticky se dá třeba projet louží atd. Nepřílis přavděpodobné horko a najednou kaluž. No takže pozor na wapky po jízdě. - stání s rozpálenými brzdami na místě a ještě na pedálu - hmota pod destičkou se bude jinak chladit a vznikne pnutí - ne nepodobné zkroucené "tyčovině" při sváření - v místě sáru je vyšší teplota a ten materiál se pokroutí, pokud chce. - nějaký náraz, pád z heveru na kotouč. Nevím, jestli se něco z toho vztahuje na tyto zadní kotouče. Psal jsem jinde, u běžného předohrabu jsou tam ty brzdy spíš, aby se neřeklo a na ruční brzdu. Příliš výkonné zadní brzy = neovladatelné vozidlo, ostatně motorky to mají podobně. 90 tkm je doba, kdy jsem měnil přední destičky i kotouče a to mi říkal, že tak dlouho vydržely - lehčí auto. Stáhnout se to může vždy, ale to musí mít člověk hever, soustružníka a čas. Je tam nějaký minimální limit, navíc k novým destičkám je to blbost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinM_2013 Vloženo 23. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2021 Stahovat na soustruhu to urcite nebudu. Cela predni sada vyjde na cca 2500Kc, tak neni co resit. Spise me zajima co to mohlo zpusobit, aby se to neopakovalo i u tech novych. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 23. Duben 2021 Sdílet Vloženo 23. Duben 2021 Tie kotucee co tam mas su origo? Ci nejake lacne cinske z plechoviek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 23. Duben 2021 Sdílet Vloženo 23. Duben 2021 Vymen to sú zhnité. Daj tam originál Škoda, inak to budeš riešiť o chvíľu zas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 23. Duben 2021 Sdílet Vloženo 23. Duben 2021 před 3 hodinami, MartinM_2013 napsal: Diky za odpovedi. Dam jeste celkove foto. Dokaze nekdo rici jak lze ten kotouc tak odrovnat? Ptam se proto, ze nijak intenzivne nebrzdim i z kopcu brzdim vesmes motorem. Protože nebrzdíš, tak se nesedře počínající koroze a v načatém místě se stav ryche zhoršuje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinM_2013 Vloženo 23. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2021 Jsou to kotouce Zimmermann + desticky Zimmermann 90r-01813/021. Jako nove bych chtel dat ATE 24.0122-0210.1 + ATE 13.0460-7117.2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinM_2013 Vloženo 1. Květen 2021 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2021 Tak jsem prijel ze servisu, cca 20km, ale prekvapilo me, ze jeden kotouc si krasne sedl a druhy ma na pulce jeste puvodni ochrannou barvu. Mam pozadat servisaka, aby znovu shodil desticky a upasoval je nebo si to jeste sedne? Viz. obrazky. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 1. Květen 2021 Sdílet Vloženo 1. Květen 2021 20km? Nic nedopasuje. Řeš to po 1000, ale to musíš i někdy brzdit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 2. Květen 2021 Sdílet Vloženo 2. Květen 2021 Mne piskaju. Chce to aspon 2000km nabehať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.