Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

když tohle nastane, stačí auto odstavit, zamčít a počkat cca 10 minut než v zamčeném autě zhasne červená kontrolka na stropě, další start a všechno bude ok.

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Vloženo

Jsou Tvoje info o novém FW nějak ověřené, máme Scalu 3 roky, vše měněné a aktualizované, problémy pořád se 3 telefony a už přes rok čekáme na "nový" FW. Dle dnešní info ze servisu máme FW aktuální a máme si koupit další a možná kompatibilní telefon. 2x Samsung a 1x Xiaomi. Myslím, že je to od nich prachsprostá výmluva, že za vše může spárování s telefonem.

Vloženo

Luboun: ja mám Redmi Note 11Pro 5G syn Apple iPhone 13 a tiež mi povedali nech si kúpim druhý telefón čo je kompatibilný s autom ale to je blud lebo služobný Samsung S22 tiež vypadáva tak neviem aký. Proste Škoda.

Vloženo

A máte někdo telefon prokazatelně kompatibilní dle těch jejich úžasných stránek? Prostě si musíme koupit telefon dle Škodovky....

https://compatibilitylist.skoda-auto.com/

Ale stejně, pokud si koupíte telefon vyrobený půl roku poté, co ho otestovali nebo v něm proběhne byť jen jediná aktualizace čehokoliv nebo instalace další aplikace, tak od toho dává Škoda ruce pryč.... viz jejich upozornění při otevírání ověřování kompatibility...

Vloženo

V prosinci jsem reklamoval pri mrazech vyskakujici hlasku ochrany komponent a nefunkcnosti systemu. Zaroven jsem do te doby resil neustale vypadavajici kabelove apple car - v servise mi bylo na reklamaci receno (ochrana komponent) ze o tomto vedi, ze to je znama chyba a ze mi bude prehran SW/FW jednotky. Od te doby zadne vypadky, nebo nefunkcnosti.

Jinak teda kabelove pripojeni a telefon iPhoneSE2020

IMG_5974.jpg

Vloženo

Luboun: teraz som pozeral ten zoznam škodovky tak keď mám Scalu 2019 môžem použiť len staré telefóny? To asi nestíhajú dopĺňať nové 😁. Ešte by ma teda fakt zaujímalo či to majú odskušane s tými čo tam majú napísané.

Vloženo

Ano, základem je oběhnout bazary, koupit staré použité telefony, dát je do továrního nastavení, vypnout automatické aktualizace a neinstalovat žádný další software. Pak je určitá naděje....

Před otevřením těch stránek kompatibility na webu Škody je obšírné upozornění, že musíš mít zcela identický (vč. roku výroby a stejné verze UI) telefon, jinak negarantují nic.

Vloženo

Tohle je absolutní nesmyl. Mám MR2020 a iphony SE 2020, Xr, 11, 12 naprosto bez problémů, od Samsungu S21, A52, A52s, A23 5g, 2x loňská Motorola, Nokia,2x Realme, Redmi a další. Vždy bezdrátové spojení a vždy bez problémů a to mám původní FW. To jako by někdo řekl, že mu nebude fungovat nová žehlička v jeho staré elektroinstalaci :) Každopádně telefon nemá vliv nikdy na funkci SOS a stejně tak ani FW infotainmentu. Stojím si za svým tvrzením, že problémy SOS má na svědomí akumulátor v jeho jednotce.

Vloženo

Myslím si, že tam uvádzajú mobily pre neaktualizovaný stav infotainmentu. Tiež nemám pre 2019 tel. v zozname a ide. To bude asi deklarácia, že pre tieto by to malo ísť bezchybne s plnou podporou.

Bez tak je to kravina, lebo presne viem za akých podmienok sa reštartuje infotaiment a robí to nezávisle na druhu telefónu, či systému.

A ako to bolo vyššie, toto na SOS vplyv nemá. 

Vloženo

Já s Tebou vůbec nepolemizuju. Nicméně s Bolerem bojujeme 3 roky, vše údajně měněné, software prý aktuální a jiný není.... Systém zamrzá, seká se, "černá" a SOS občas nefunkční. Dle tvrzení servisu i textu na stránkách Škoda vše souvisí se vším a prý i nekompatibilní telefon může totálně zaseknout celý systém. Vím, že je to NESMYSL, ale jak s tím bojovat, když oficiálně přiznají, že produkují takový šmejd a všichni se na to odvolávají?

Máš štěstí, že Ti funguje vše i s "nekompatibilním" telefonem.

Vloženo

Mě se zase vrátil neduh snulování všeho. Když jsem auto pořídil tak to samo snulovalo trip, hodiny, pak přes rok pokoj a teď během měsíce třikrát, nerozumím tomu, ale údajně se mě týká přehrátí radia a virtuálu. Odolával jsem dokud vše šlapalo jak mělo, ale teď na servise nechám udělat. Není na co čekat, ale obava je aby to nebylo ještě horší :-(

Jo a mám vypozorováno, že se to snulování stane s odemčením auta.

Vloženo (editace)

Starý telefon Xiaomi Redmi Note 8 (Android) drátově bez problémů, nyní iPhone 13 bezdrátově rovněž (po aktualizaci na iOS 16 semtam připojení na druhý pokus). Infotainment Amundsen, MR 2019.

Editováno: , autor: Kolacek12
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Po delší době včera zase chyba sos a nefunkční infotainment. Zajímavý je, že se to stává pouze, když pouzívám iphone, s androidem neikdy, asi náhoda. Spíše to bude oteplením a inteligentním "nedobíjením", v zimě, když auto dobíjí trvale jsem se s tím nikdy nesetkal. Netuší někdo, jestli v tomhle stavu fungují alespoň akusticky zadní parkovací senzory?

  • o 7 měsíců později...
Vloženo
V 7. 10. 2022 na 7:49, PeWe napsal:

Dopředu upozorňuju že v mém případě výpadky SOS nemají vliv na infotainment a mám jej vždy plně funkční . No v některých případech bych na 2 roky klidu nevsázel . Většinou jsme měl výpadky jen občas tak jsem mávl rukou . Na jaře to už bylo už hodně často , ale nesledoval jsem příčiny kdy a proč. Proto při garančce (3.rok) jsem  reklamoval . Dle diagnostiky vadná GPS anténa , tudíž výměna + přehrání OCU jednotky , ještě ten den když jsem jel ze servisu byla chyba tak jsem otočil a jel zpět ( znovu přehrána jednotka OCU). Pak byl cca 2týdny klid . No a samozřejmě to nepomohlo . Pak přes prázdniny se to opět rozjelo jako před výměnou antény  , tak jsem začal sledovat , fotil, točil videa a zapisoval no a došel jsem k závěru  , že pokud je venkovní teplota od 20°C výše tak mi chyba vyskakuje skoro denně . Tzn. ráno  a večer kdy je chladno v drtivé většině bez chyby , ale přes den hází chybu . Objednal jsem se tudíž na reklamaci  a před ní se ochladilo a výpadky přestaly . V rámci reklamace ( před 2 týdny ) vyměněna OCU jednotka včetně její baterie . No po reklamaci zatím bylo chladno ( max 17 °C ) a tudíž 2 týdny bez závady a včera , kdy bylo nejtepleji a těsně přes 20°C mi to opět vyhodilo chybu. @Jirra  tu na předešlé stránce psal , že jemu to dělá od 10°C . 

 

Abych uzavřel etapu s mým problémem  SOS chybou , tak ještě loni na konci října jsem reklamoval a byla ještě navíc vyměněna LTE anténa v zadním nárazníku a od  té doby již skutečně mám klid od této chyby . Ale jak jsem psal výše , vždy jsem měl infotaiment funkční .

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ono asi zalezi kus od kusu ja som s nefuncnym infotainmentom nemal ziadny problem . 1x sa mi stalo ze sos rano svietilo na cerveno a pobede uz bolo zelene inak vsetko ok 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...