vormen Vloženo 20. Únor 2023 Vloženo 20. Únor 2023 když tohle nastane, stačí auto odstavit, zamčít a počkat cca 10 minut než v zamčeném autě zhasne červená kontrolka na stropě, další start a všechno bude ok. 1 1 Citovat
Luboun Vloženo 20. Únor 2023 Vloženo 20. Únor 2023 Jsou Tvoje info o novém FW nějak ověřené, máme Scalu 3 roky, vše měněné a aktualizované, problémy pořád se 3 telefony a už přes rok čekáme na "nový" FW. Dle dnešní info ze servisu máme FW aktuální a máme si koupit další a možná kompatibilní telefon. 2x Samsung a 1x Xiaomi. Myslím, že je to od nich prachsprostá výmluva, že za vše může spárování s telefonem. Citovat
csabac Vloženo 20. Únor 2023 Vloženo 20. Únor 2023 Chlapi, sorry za 20k nebudem predsa vystupovat a “restartovat” auto ako kedysi windows. Ma sa restartnut vyrobca a spravit si poriadok Citovat
slovacik Vloženo 20. Únor 2023 Vloženo 20. Únor 2023 Luboun: ja mám Redmi Note 11Pro 5G syn Apple iPhone 13 a tiež mi povedali nech si kúpim druhý telefón čo je kompatibilný s autom ale to je blud lebo služobný Samsung S22 tiež vypadáva tak neviem aký. Proste Škoda. Citovat
Luboun Vloženo 20. Únor 2023 Vloženo 20. Únor 2023 A máte někdo telefon prokazatelně kompatibilní dle těch jejich úžasných stránek? Prostě si musíme koupit telefon dle Škodovky.... https://compatibilitylist.skoda-auto.com/ Ale stejně, pokud si koupíte telefon vyrobený půl roku poté, co ho otestovali nebo v něm proběhne byť jen jediná aktualizace čehokoliv nebo instalace další aplikace, tak od toho dává Škoda ruce pryč.... viz jejich upozornění při otevírání ověřování kompatibility... Citovat
LuBe79 Vloženo 20. Únor 2023 Vloženo 20. Únor 2023 V prosinci jsem reklamoval pri mrazech vyskakujici hlasku ochrany komponent a nefunkcnosti systemu. Zaroven jsem do te doby resil neustale vypadavajici kabelove apple car - v servise mi bylo na reklamaci receno (ochrana komponent) ze o tomto vedi, ze to je znama chyba a ze mi bude prehran SW/FW jednotky. Od te doby zadne vypadky, nebo nefunkcnosti. Jinak teda kabelove pripojeni a telefon iPhoneSE2020 Citovat
hamoun Vloženo 20. Únor 2023 Vloženo 20. Únor 2023 @Luboun myslis ty kousky, co uz nejsou ani v bazarech?? :-D dobryyyyyyyyyy :-D (to je na skodovku, ne na tebe :) ) Citovat
slovacik Vloženo 21. Únor 2023 Vloženo 21. Únor 2023 Luboun: teraz som pozeral ten zoznam škodovky tak keď mám Scalu 2019 môžem použiť len staré telefóny? To asi nestíhajú dopĺňať nové 😁. Ešte by ma teda fakt zaujímalo či to majú odskušane s tými čo tam majú napísané. Citovat
Luboun Vloženo 21. Únor 2023 Vloženo 21. Únor 2023 Ano, základem je oběhnout bazary, koupit staré použité telefony, dát je do továrního nastavení, vypnout automatické aktualizace a neinstalovat žádný další software. Pak je určitá naděje.... Před otevřením těch stránek kompatibility na webu Škody je obšírné upozornění, že musíš mít zcela identický (vč. roku výroby a stejné verze UI) telefon, jinak negarantují nic. Citovat
vormen Vloženo 21. Únor 2023 Vloženo 21. Únor 2023 Tohle je absolutní nesmyl. Mám MR2020 a iphony SE 2020, Xr, 11, 12 naprosto bez problémů, od Samsungu S21, A52, A52s, A23 5g, 2x loňská Motorola, Nokia,2x Realme, Redmi a další. Vždy bezdrátové spojení a vždy bez problémů a to mám původní FW. To jako by někdo řekl, že mu nebude fungovat nová žehlička v jeho staré elektroinstalaci :) Každopádně telefon nemá vliv nikdy na funkci SOS a stejně tak ani FW infotainmentu. Stojím si za svým tvrzením, že problémy SOS má na svědomí akumulátor v jeho jednotce. Citovat
csabac Vloženo 21. Únor 2023 Vloženo 21. Únor 2023 Myslím si, že tam uvádzajú mobily pre neaktualizovaný stav infotainmentu. Tiež nemám pre 2019 tel. v zozname a ide. To bude asi deklarácia, že pre tieto by to malo ísť bezchybne s plnou podporou. Bez tak je to kravina, lebo presne viem za akých podmienok sa reštartuje infotaiment a robí to nezávisle na druhu telefónu, či systému. A ako to bolo vyššie, toto na SOS vplyv nemá. Citovat
Luboun Vloženo 21. Únor 2023 Vloženo 21. Únor 2023 Já s Tebou vůbec nepolemizuju. Nicméně s Bolerem bojujeme 3 roky, vše údajně měněné, software prý aktuální a jiný není.... Systém zamrzá, seká se, "černá" a SOS občas nefunkční. Dle tvrzení servisu i textu na stránkách Škoda vše souvisí se vším a prý i nekompatibilní telefon může totálně zaseknout celý systém. Vím, že je to NESMYSL, ale jak s tím bojovat, když oficiálně přiznají, že produkují takový šmejd a všichni se na to odvolávají? Máš štěstí, že Ti funguje vše i s "nekompatibilním" telefonem. Citovat
Dodi 15 Vloženo 21. Únor 2023 Vloženo 21. Únor 2023 Mě se zase vrátil neduh snulování všeho. Když jsem auto pořídil tak to samo snulovalo trip, hodiny, pak přes rok pokoj a teď během měsíce třikrát, nerozumím tomu, ale údajně se mě týká přehrátí radia a virtuálu. Odolával jsem dokud vše šlapalo jak mělo, ale teď na servise nechám udělat. Není na co čekat, ale obava je aby to nebylo ještě horší :-( Jo a mám vypozorováno, že se to snulování stane s odemčením auta. Citovat
Kolacek12 Vloženo 26. Únor 2023 Vloženo 26. Únor 2023 (editace) Starý telefon Xiaomi Redmi Note 8 (Android) drátově bez problémů, nyní iPhone 13 bezdrátově rovněž (po aktualizaci na iOS 16 semtam připojení na druhý pokus). Infotainment Amundsen, MR 2019. Editováno: 26. Únor 2023, autor: Kolacek12 Citovat
vormen Vloženo 1. Duben 2023 Vloženo 1. Duben 2023 Po delší době včera zase chyba sos a nefunkční infotainment. Zajímavý je, že se to stává pouze, když pouzívám iphone, s androidem neikdy, asi náhoda. Spíše to bude oteplením a inteligentním "nedobíjením", v zimě, když auto dobíjí trvale jsem se s tím nikdy nesetkal. Netuší někdo, jestli v tomhle stavu fungují alespoň akusticky zadní parkovací senzory? Citovat
PeWe Vloženo 25. Listopad 2023 Vloženo 25. Listopad 2023 V 7. 10. 2022 na 7:49, PeWe napsal: Dopředu upozorňuju že v mém případě výpadky SOS nemají vliv na infotainment a mám jej vždy plně funkční . No v některých případech bych na 2 roky klidu nevsázel . Většinou jsme měl výpadky jen občas tak jsem mávl rukou . Na jaře to už bylo už hodně často , ale nesledoval jsem příčiny kdy a proč. Proto při garančce (3.rok) jsem reklamoval . Dle diagnostiky vadná GPS anténa , tudíž výměna + přehrání OCU jednotky , ještě ten den když jsem jel ze servisu byla chyba tak jsem otočil a jel zpět ( znovu přehrána jednotka OCU). Pak byl cca 2týdny klid . No a samozřejmě to nepomohlo . Pak přes prázdniny se to opět rozjelo jako před výměnou antény , tak jsem začal sledovat , fotil, točil videa a zapisoval no a došel jsem k závěru , že pokud je venkovní teplota od 20°C výše tak mi chyba vyskakuje skoro denně . Tzn. ráno a večer kdy je chladno v drtivé většině bez chyby , ale přes den hází chybu . Objednal jsem se tudíž na reklamaci a před ní se ochladilo a výpadky přestaly . V rámci reklamace ( před 2 týdny ) vyměněna OCU jednotka včetně její baterie . No po reklamaci zatím bylo chladno ( max 17 °C ) a tudíž 2 týdny bez závady a včera , kdy bylo nejtepleji a těsně přes 20°C mi to opět vyhodilo chybu. @Jirra tu na předešlé stránce psal , že jemu to dělá od 10°C . Abych uzavřel etapu s mým problémem SOS chybou , tak ještě loni na konci října jsem reklamoval a byla ještě navíc vyměněna LTE anténa v zadním nárazníku a od té doby již skutečně mám klid od této chyby . Ale jak jsem psal výše , vždy jsem měl infotaiment funkční . Citovat
Miroslav Bocan Vloženo 12. Prosinec 2023 Vloženo 12. Prosinec 2023 ja som mal ten problem, ze mi prestalo fungovat SOS ... vymenili riadiaciu jednutku v ramci zaruky. Citovat
Návštěvník Vloženo 13. Prosinec 2023 Vloženo 13. Prosinec 2023 Ono asi zalezi kus od kusu ja som s nefuncnym infotainmentom nemal ziadny problem . 1x sa mi stalo ze sos rano svietilo na cerveno a pobede uz bolo zelene inak vsetko ok Citovat
csabac Vloženo 13. Prosinec 2023 Vloženo 13. Prosinec 2023 ale stalo sa...a len otazka casu, kedy sa to stane zase, kedze to sos maju roky problemy preco sa to nestava zene na aute inej znacky?..hmm, niekde asi bude konstrukcna chyba Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.