Publikováno Srpen 17, 20214 r Chtěl jsem se zeptat jak jste spokojeni s převodovkou DSG. Já osobně tak na půl. Řadí rychle, cukání neznám, při brzdění z kopce podřadí. Co je ale hrůza je tam dává moc brzo 4 a 7. Při zařazení 4 klesnou otáčky někde k 1200 a duní. 7 dává v 70 což je síla. Nejhorší je jízda ve městě když tam v 50 je schopná dát i 6. Neví někdo jestli by bylo možné tam třeba nahrát třeba starší software když byla měkčí ekonorma. Jedná se mi hlavně o to otravné podtáčení motoru. Ideální by bylo kdyby nešel pod 1500 otáček s výjimkou jízdy z kopce. Dík
Leden 15, 20223 r Jelikož jsem měl Fabii II s dsg rok 2010 a můžu říci že rozdíl 11 let není poznat.... Projevy jsou stejné u odou aut.... Mně spíše sere podřazovani z 3 na 2 není to plynulé ale to dělala i I ta fabia
Leden 15, 20223 r Za mňa je DSG tá "pověstná chybička německých soudruhů". Nič horšie si v aute neviem predstaviť. Mal som je teda len asi 10t km v požičanom S3 ale použiteľné na diaľnicu a nedeľný výlet s rodinou. Nemožnosť zaparkovať do krátkej medzery v meste pretože pri každom zaradení poskok vpred/vzad, neistota čo urobí DSG a ako rýchlo podradí pri potrebe predbehnúť na okreskách za kamionom. Som rád, že manuály sa vrátili.
Leden 15, 20223 r poskok vpred/vzad??? neistota??? Tak to nechápu. Já tedy nevím co máte na benzínách, ale dsg na dízlu je naprosto SUPER. Nemám jedinou výhradu. Ano, někdy malinko podtočí, ale není nic jednodušího než cvrnknout do pádla. Na dízlu to zas tak neva. Jako já už bych manuál nechtěl ani za zlatý prase!!! Je to pohodlné ježdění. Hodně pohodlné. Na S2 mě ze spojky až bolela noha. Šla tam dost těžko. A furt kvedlat fofrklackem (samá vesnice, když jedu do práce), no blééé 🤮🤮🤮 Je 21 století😉 Navíc spotřeba o kapku menší než s manuálem. Upraveno Leden 15, 20223 r od keras
Leden 15, 20223 r Máš pravdu i když nto není úplně na 100% tak za mně jedině DSG fofr klacek už ne....
Březen 24, 20223 r Taky zírám jaký máte odpor k DSG. Jaká chybička? Už dávno jedu druhý milion s osobáky. Napřed benzíny ,pak diesely. Poslední služební jsem měl Scalu 1,6 TDI a nyní mám Kamiqa 1,5 TSI DSG. Obě auta adaptivní tempomat. Který často i ve městě využívám. Nepoznal jsem zatím nic lepšího než DSG. Musím konstatovat že 7 stupňový je lepší než 6 stupňový ( to má můj syn v Octavii III LK ). Ovšem musíte se chlapi s tím taky naučit zacházet. Reaguje super na vaše pokyny . Reaguje na jemné pohyby plynového pedálu. Někdy mi to připadá jako by DSG dopředu vědělo co chci. Když např. zapřáhnu přívěs auto jede znatelně jinak. Více vytáčí a jakoby cítí větší zátěž. I brždění , plachtění a apod super. Jen je třeba si s tím vyhrát a naučit se to využívat.
Březen 24, 20223 r Za sebe můžu jedině potvrdit velkou spokojenost s DSG (7st, Oktávka 2.0 TDI 110 kW). I po najetých 180 tis. km řadí pořád naprosto hladce a bezproblémově. Potvrzuju i slova Pepy007, že v sobě má nějakou formu inteligence a přizpůsobuje se stylu jízdy a zatížení auta. V kombinaci s pádly a adaptivním tempomatem je to neskutečně příjemná a návyková záležitost. Jemné popojíždění dopředu / dozadu není žádný problém, je hladké bez škubání či poskakování. Manuál mi nevadí, mám jej v druhém autě, ale DSG je jiná liga komfortu po všech stránkách. Upraveno Březen 24, 20223 r od Bubaq
Březen 25, 20223 r 2.0tdi má ale už mokré spojky jestli se nepletu. Všechny DSG ve Scale jsou se suchými.
Březen 25, 20223 r A proč řešíte,jestli to má mokré nebo suché?Jezdi k nám octa se suchými spojkami a má 270.000 km a spojky původní. Cena výměny už je skoro jako u klasiky.Možná něco malinko dražší,ale za ten komfort to stojí.A pokud se posere mechatronika?To by si člověk nemohl koupit nic kdyby takto uvažoval.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.