Publikováno Listopad 16, 200618 r Rád bych vám všem poděkoval za vaše zkušenosti a názory. Jak jsem tady popisoval dříve, můj problém je možná vyřešený. Už dva dny jezdím bez problémů. Byl to možná opravdu jen ten snímač servařízení, za který jsem zaplatil v mototechně 1.890,- korun a sám jsem si ho vyměnil. Sice mě to stálo hodně nervů a námahy, ale každá ušetřená koruna je dobrá. Takže, pokud někomu slábne světlo při otáčení volantu, znamená to, že mu pomalu odchází ten snímač.
Listopad 16, 200618 r no nevím jestli se dá dle tohoho řídit, lehký pokles intenzity jsem pozoroval od nového auta a snímač se pos... až ve 170tis. km,taktéž stahování oken se projevovalo stejným poklesem intenzity světel.
Listopad 16, 200618 r sakra Rassy, kde si toho trabanta parkoval.. Milanka: hm, nestraš. Mě jen pozhasnou světla při prvním rozjezdu, ale pak ok..
Listopad 16, 200618 r Mirne pohasinani svetel pri toceni volantem predevsim pri behu motoru na volnobeh je normalni. HTP to dela kazda. U 2.0 MPi jsem to nepozoroval, TDi a 16V jsem nezkoumal...
Prosinec 11, 200618 r Souhlas. Je to přesně tím, že fabia má eletrický posilovač a ten odběr obzvlášť u stojícího auta je dost velký. Proto se to co? Nedělá, pokud je ta možnost...
Prosinec 17, 200618 r Autor Ten nadpis nahoře neplatí. Samozřejmě že nejezdím. Čekám na servis. Mám přemostěné dva drátky ve svazku. To fakt není možné, že po pěti letech provozu může tak vypadat elektrický drát. V té izolaci skoro nic není a kde je, tak je to na kousky polámané. Nejhorší jsou ty tenké drátky. Ale už mi svítí přední levé světlo a reaguje i jeho polohování. Do škodováckého servisu už nejdu, tam si pečou všechno pod pokličkou. Těžko uznají svůj šmejd. Vyměněnou část vám nevrátí, abyste to náhodou někde neukazovali.
Prosinec 19, 200618 r Ale ty máš právo chtít vrátit vyměněnou část ! Jak pak víš, že ji vyměnili ? (můžou mít sice nějaké běžné vadné díly na ukázku), ale k tvé zakázce by měli mít krabici s vadnejma dílama - já mám takhle doma sjetý zadní pakny na kov, prasklou žírovku, rozbitej nárazník... jenom ten prorezlej vejfuk jsem jim tam nechal (sakra, to si ještě servisy mohou dovolit tohle dělat ?) Co se týká pohasínání - pokud je na čerpadlo serva pojistka 60A, tak bere docela dost - Altík má tak 70 A ? Čili náraz na altík bude tak velkej, že prostě světla potemní (sníží se napětí). Obdobně to mohou dělat elektrická okýnka, kde mám pojistky 2x25A - a to je taky mazec. BTW: U alternátoru je skoro jedno, jestli je na volnoběh nebo je motor v otáčkách.
Prosinec 25, 200618 r tak u 16V (55 kW) je to pozorovatelne pohasinanie svetiel u 1,4/74 kW to dělá taky... Upraveno Prosinec 25, 200618 r od Milan
Únor 8, 200718 r Ten nadpis nahoře neplatí. Samozřejmě že nejezdím. Čekám na servis. Mám přemostěné dva drátky ve svazku. To fakt není možné, že po pěti letech provozu může tak vypadat elektrický drát. V té izolaci skoro nic není a kde je, tak je to na kousky polámané. Nejhorší jsou ty tenké drátky. Ale už mi svítí přední levé světlo a reaguje i jeho polohování. Do škodováckého servisu už nejdu, tam si pečou všechno pod pokličkou. Těžko uznají svůj šmejd. Vyměněnou část vám nevrátí, abyste to náhodou někde neukazovali. Nemohl by jsi prosím určit trošku blíž kde jsi měl na svazku tu neplechu??Nejlepší by byla fotka.Chci se schválně mrknout doma jak to vypadá u mne.
Únor 9, 200718 r Autor Nesměle se přiznávám, že už mám auto zase OK. Získali jsme opět důvěru ve značku Škoda. Auto jezdí jako zamlada. Jestli to čtou ti, co mi k tomu pomohli, tak jim touto cestou vyslovuji velké uznání a poděkování. Není lepšího pocitu než sednout do auta s vědomím, že dojedu všude, kam mám namířeno. Milankova.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.