Schejdy Vloženo 9. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2021 Koupil jsem ojetou Scalu STYLE 7/2019 v záruce s infotaimentem Bolero a pokoušel jsem se zaregistrovat Škoda connect. Na telefonu jsem si všechno vyplnil a dostal jsem kód který mám zadat do auta. Tady je ale problém v nastavení u škoda connect má být možnost "Registrace" a tu já tam nemám. Je tam pouze nastavení soukromí. Nevíte náhou kde by mohl být problém ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 14. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2021 Jsou dvě možnosti. Buď tam nechal první majitel svůj účet a ten je třeba nejdříve odebrat. A druhá možnost je chyba řídící jednotky. To jsem měl na své scale já a museli mi ji vyměnit. Pak už to šlo. Jinými slovy, pokud tam není jiný účet, tak reklamace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.