Tomin. Vloženo 18. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 Čau děcka, je to týden, co sem si koupil ochcávku a teď pomalu zjišťuju a opravuju závady. Klasický stahování oken si opravím, ale horší problém mám s budíkama. Zjistil sem, že se mi po vypnutí motoru nevrací rafika měřiče paliva. Když ale chci znovu nastartovat, otočím klíčkem do polohy 1 a rafika se začne třást a sjede dolů, odkud vyjede zpět na hodnotu množství paliva. Z jízdy všechny budíky ukazují správně. Druhej problém je palubní počítač - při otočení klíčkem se PC vynuluje a začne měřit vše od začátku. I hodiny. Auto jinak šlape jak hodinky, takže s řj to asi nebude mít nic společnýho. Třetí závádu - to, že mi nesvítí ovladače topení a klimy, to asi bude jenom uvolnenej kontakt, že? To si kdyžtak v pohodě udělám sám.... Každopádně díky za každou radu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 18. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 (editace) Takze zarovka v topeni - otocnych ovladacich - vysunout prostreni ovladac - tam naleznes jednu zarovku, ktera bude praskla. - Ostatni sviti svetelnou cestou. Budiky - palivomer, pichnout na diagnostiku, ale treba chybka bude nekde v plovaku, a pak vymaz pc - slaba baterka. Mimochodem MF1 se maze po 2 hod. vyp. zapalovani, ale hodiny zustavaji, takze to vidim na baterce - Autobaterka Editováno: 18. Listopad 2006, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 18. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 1/ řekl bych že je rafika naražená moc na podkladu 2/ možná špatná spínačka 3/ špatná žárovka za prostředním knoflíkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 18. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 http://skodaoctavia.cz/Interiernavody/vymenaZarovky.htm Tady máš foto návod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin. Vloženo 18. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 Tak změna!!!!!! Sem si toho špatně všim - visí i otáčkoměr a teplota chladící kapaliny. Takže vlastně ve chvíli, kdy vypnu motor, rafiky zůstanou na stejným místě a nevrátí se dolů. Vypadá to, jak kdybych měl normálně nastartováno... jenom to tak není. je to docela vopruz... jakože na diagnostiku se mi nějak moc nechce - díky týhle oktávě sem teď dost švorc :-( no uvidime... sypte další rady. Rád se na to kouknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 18. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 No diagnostiku ti udelam gratis , ale urcite mas na budikach studenak - vedeni k budikum tim myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 18. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 No diagnostiku ti udelam gratis , ale urcite mas na budikach studenak - vedeni k budikum tim myslim Možná, nebo mu taky ty budíky někdo neodborně upravoval... třeba posunul kilometry a tak... po světě chodí spousta rádoby expertů, kteří šijou horkou jehlou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin. Vloženo 19. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2006 No diagnostiku ti udelam gratis , ale urcite mas na budikach studenak - vedeni k budikum tim myslim A odkud jsi? To by spis chtelo vytahnout budiky a promerit od nejakyho elektrikare, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 jakej je to RV? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin. Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 Rok výroby je 6/2000. mam novou palubku a starej xicht. Jinak sem zjistil dalsi zavadicku..... obcas se stane, ze po otoceni klicku zacne blikat ikonka auta s klickem a kdyz nastartuju, tak hned octa zase chcipne...... to sem zase jednou koupil kram...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 není to krám, je to v budíkách, písni mi SZ a dám ti kontakt na někoho kdo ti to opraví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 jinak to poslední je kontrolka imobilizeru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doktor.j Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 no ja mel to same u octy. Diagnostika ok a nakonec jsme zjistili,že je v prd..i kabel co vede od budíků k řídící jednotce,oprava nepomohla,musel se natahnout nový . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
String1 Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Podle popisu, chybý k těm budíkám trvalé napájení, když se vypne klíček a s kontakt vydrží to asi minutu, max, pak se vynulují, tedo kromě kolimetrů :-D Někde bude špatný kontakt, může být klidně i v konektoru na budíkách, jsou takové prořezávací piny, které se nijak nezajišťují. To bych viděl jako problém, nebo možná jen pojistka? :-) Ale nevím, s čím je přístrojovka spojená ... Jinak ta žlutá ikonka klíček, to je imobilizér, u starších aut se občas stává, že nefunguje korekrně čtecí cívka kolem spínačky, imobilizér pak nemá info od klíčku, takže si myslím, že start je neoprávněný a zakáže ho ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin. Vloženo 11. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Cau kluciii, tak nezjistili ste neco novyho s tou moji palubovkou potapanou? Uz sem se konecne pustil do oprav skodovice, takze chci tohleto odstranit. Takze: Navrh na odstraneni zavady nevracejicich se budiku je jenom ze je spatnej kabel? Co je to teda za kabel a kolik asi stoji a jak tezka je vymena? Navrh na odstraneni zavady imobilizeru? nejak tu civku vymenit? nebo novou spinacku? jakoze je to cim dal horsi.. :-( je to vopruz. Jsem stoprocentne vdecny za jakykoliv info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smallred Vloženo 28. Květen 2011 Sdílet Vloženo 28. Květen 2011 Zdravim, mam podobny problem s mojou octou 1.8T r.v. 1999 ked vypnem motor, klucik do polohy 0 vynuluje sa mi palubny PC..... a to cas, posledne km a vlastne vsetko okrem celkovych km rucicky normalne spadnu, akurat ten pc sa uplne vypne a obidva displeje su prazdne az kym zasa nedam kluc do polohy 2 vtedy sa zapnu ale uz vynulovane.....vdaka za pripadnu radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 28. Květen 2011 Sdílet Vloženo 28. Květen 2011 (editace) Kolik podobných témat jsi tu našel? Jen aby jsme věděli kolikrát se ještě zaptáš na jedno a to samé. Pro panel přístrojů jsou dvě pojistky. Máš je obě OK? Editováno: 28. Květen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smallred Vloženo 29. Květen 2011 Sdílet Vloženo 29. Květen 2011 uz sa nespytam ani raz....prisaham ........diky za ten popis poistiek kuknem to a dam vediet, dufam ze to bude len ta poistka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smallred Vloženo 6. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2012 zdar tomin. Uz si prosim ta prisiel na to co si mal s tymi budikmi?....ja mam uplne ten isty problem tiez mi po vypnuti motora ostanu vsetky rucicky stat kde boli, a vynuluje sa mi cely palubny...teda okrem celkovych kilometrov. Ked to zapnem sekano sa spustia dole a palubny je vynulovany. dik za hocijaku radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.