Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Čau děcka, je to týden, co sem si koupil ochcávku a teď pomalu zjišťuju a opravuju závady. Klasický stahování oken si opravím, ale horší problém mám s budíkama.

Zjistil sem, že se mi po vypnutí motoru nevrací rafika měřiče paliva. Když ale chci znovu nastartovat, otočím klíčkem do polohy 1 a rafika se začne třást a sjede dolů, odkud vyjede zpět na hodnotu množství paliva. Z jízdy všechny budíky ukazují správně.

Druhej problém je palubní počítač - při otočení klíčkem se PC vynuluje a začne měřit vše od začátku. I hodiny. Auto jinak šlape jak hodinky, takže s řj to asi nebude mít nic společnýho.

Třetí závádu - to, že mi nesvítí ovladače topení a klimy, to asi bude jenom uvolnenej kontakt, že? To si kdyžtak v pohodě udělám sám....

Každopádně díky za každou radu!

Vloženo (editace)

Takze zarovka v topeni - otocnych ovladacich - vysunout prostreni ovladac - tam naleznes jednu zarovku, ktera bude praskla. - Ostatni sviti svetelnou cestou.

Budiky - palivomer, pichnout na diagnostiku, ale treba chybka bude nekde v plovaku, a pak vymaz pc - slaba baterka. Mimochodem MF1 se maze po 2 hod. vyp. zapalovani, ale hodiny zustavaji, takze to vidim na baterce - Autobaterka lol

Editováno: , autor: Návštěvník
Vloženo

Tak změna!!!!!! Sem si toho špatně všim - visí i otáčkoměr a teplota chladící kapaliny. Takže vlastně ve chvíli, kdy vypnu motor, rafiky zůstanou na stejným místě a nevrátí se dolů. Vypadá to, jak kdybych měl normálně nastartováno... jenom to tak není. je to docela vopruz... jakože na diagnostiku se mi nějak moc nechce - díky týhle oktávě sem teď dost švorc :-( no uvidime... sypte další rady. Rád se na to kouknu.

Vloženo

No diagnostiku ti udelam gratis B) , ale urcite mas na budikach studenak - vedeni k budikum tim myslim :t

Vloženo
No diagnostiku ti udelam gratis B) , ale urcite mas na budikach studenak - vedeni k budikum tim myslim :t

Možná, nebo mu taky ty budíky někdo neodborně upravoval... třeba posunul kilometry a tak... :( po světě chodí spousta rádoby expertů, kteří šijou horkou jehlou...

Vloženo
No diagnostiku ti udelam gratis B) , ale urcite mas na budikach studenak - vedeni k budikum tim myslim :t

A odkud jsi? To by spis chtelo vytahnout budiky a promerit od nejakyho elektrikare, co?

Vloženo

Rok výroby je 6/2000. mam novou palubku a starej xicht. Jinak sem zjistil dalsi zavadicku..... obcas se stane, ze po otoceni klicku zacne blikat ikonka auta s klickem a kdyz nastartuju, tak hned octa zase chcipne...... to sem zase jednou koupil kram......

Vloženo

není to krám, je to v budíkách, písni mi SZ a dám ti kontakt na někoho kdo ti to opraví :)

Vloženo

Podle popisu, chybý k těm budíkám trvalé napájení, když se vypne klíček a s kontakt vydrží to asi minutu, max, pak se vynulují, tedo kromě kolimetrů :-D

Někde bude špatný kontakt, může být klidně i v konektoru na budíkách, jsou takové prořezávací piny, které se nijak nezajišťují. To bych viděl jako problém, nebo možná jen pojistka? :-) Ale nevím, s čím je přístrojovka spojená ...

Jinak ta žlutá ikonka klíček, to je imobilizér, u starších aut se občas stává, že nefunguje korekrně čtecí cívka kolem spínačky, imobilizér pak nemá info od klíčku, takže si myslím, že start je neoprávněný a zakáže ho ...

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Cau kluciii, tak nezjistili ste neco novyho s tou moji palubovkou potapanou? Uz sem se konecne pustil do oprav skodovice, takze chci tohleto odstranit. Takze:

Navrh na odstraneni zavady nevracejicich se budiku je jenom ze je spatnej kabel? Co je to teda za kabel a kolik asi stoji a jak tezka je vymena?

Navrh na odstraneni zavady imobilizeru? nejak tu civku vymenit? nebo novou spinacku? jakoze je to cim dal horsi.. :-( je to vopruz.

Jsem stoprocentne vdecny za jakykoliv info.

  • o 4 roky později...
Vloženo

Zdravim, mam podobny problem s mojou octou 1.8T r.v. 1999 ked vypnem motor, klucik do polohy 0 vynuluje sa mi palubny PC..... a to cas, posledne km a vlastne vsetko okrem celkovych km rucicky normalne spadnu, akurat ten pc sa uplne vypne a obidva displeje su prazdne az kym zasa nedam kluc do polohy 2 vtedy sa zapnu ale uz vynulovane.....vdaka za pripadnu radu

Vloženo (editace)

Kolik podobných témat jsi tu našel?

Jen aby jsme věděli kolikrát se ještě zaptáš na jedno a to samé.

Pro panel přístrojů jsou dvě pojistky. Máš je obě OK?

post-57881-0-10354100-1306570434_thumb.j

Editováno: , autor: Wojnar
  • o 1 rok později...
Vloženo

zdar tomin. Uz si prosim ta prisiel na to co si mal s tymi budikmi?....ja mam uplne ten isty problem tiez mi po vypnuti motora ostanu vsetky rucicky stat kde boli, a vynuluje sa mi cely palubny...teda okrem celkovych kilometrov. Ked to zapnem sekano sa spustia dole a palubny je vynulovany. dik za hocijaku radu

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...