Vaša Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 má ted sezónu v práci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRN1 Vloženo 22. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2008 Ahoj,sem tady novej, mam k moji octavii 1 (2002) dva klice (hella 434Mhz) ale druhy ma poskozenou elektroniku takze potrebuju sehnat jen dalkovy ovladani ktery bych si pak sparoval a puzil bych muj stavající klic a cip. menuzete mi nekdo poradit kde ho sehnat a jestli se to da takhle provést? dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 22. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2008 jestli máš vystřelovák tak mám ovladač doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRN1 Vloženo 23. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2008 Ne buhuzel,mam normalni kulatej klic. Klidne bych bral i vystrelovak ale musel by bejt kompletni a nevybroušenej (434Mhz). Stacilo by tam jen prehodit čip z toho starýho klíče a sparovat na vagu ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomy87 Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 Ahoj Cosby. Chtěl jsem se Tě zeptat, jestli by k mojí Octě šel použít sklopný klíč s dálkou. Mám Octu I, rv. 10/1999/MR2000, komfortku 799AH, všechny okna v elektrice, dálku mám v nesklopném dvoutlačítkovém ovladači (433Mhz). Popř. jestli bys takový sklopný klíč měl na prodej, tak kolik bys za něho chtěl? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 jo,šel,ale nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomy87 Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 A nevíš náhodou, kdo by takový klíč měl na prodej? Popř. jaké je jeho označení? Předpokládám, že to asi nebude třítlačítkový klíč, že? Takže mi asi nepůjde odemykání kufru dálkou nebo ano? Omlouvám se, že se tak blbě ptám, ale jsem v téhle věci celkem ztracený. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 Nevím a je to dvoutlačítko pro VW rok 99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRN1 Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 (editace) Ahoj,mám dotaz. Mam Octavii 11.2001 original s kulatym klíčem 2 tlač. koupil sem vystrelovací klíč 3tlač (1J0 959753 DA). Přendal sem do měj imobilizer a nechal vybrousit klíč takze auto jde rucne odemknou a nastartovat. Nedaři se mi ho však spárovat aby chodila dálka, tak se chci zeptat jestli to lze udělat bez VAGU. Nebo jestli to vubec jde. A za predpokladu ze to jde VAGEM tak jestli jde naprogramovat třetí tlačítko a zavírání oken. Děkuji Jeste bych dodal že oba klíče,jak starej tak novej je 434Mhz Editováno: 10. Prosinec 2008, autor: FRN1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomci Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 Zjisti, jakou máš komfortku. Já měl 799 bez koncovky a nešlo to naprogramovat na vystřelováky, i když se do ní nahrál soft 799B, protože tomu chyběl modul pro dálku. Možná je to taky tvůj případ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRN1 Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 Zjisti, jakou máš komfortku. Já měl 799 bez koncovky a nešlo to naprogramovat na vystřelováky, i když se do ní nahrál soft 799B, protože tomu chyběl modul pro dálku. Možná je to taky tvůj případ. Zira s tim pojedu na VAG kde to zkusime prizpusobit a zaroven zjistim jakou mam konfortku. podle navodu v manualu by to melo jit takto: -zapnout zapalování klíčem který uz je přizpusoben -mechanicky zamknout auto klicem ktery chci prizpusobit -zmáčknout tlačítko na novem klici,pak pauza vetsi nez 1s -další zmáčnutí tlačítka ukončí prizpusobeni tenhle zpusob chci jeste dneska zkusit protoze pred tim sem zkosel tento zpusob který nevyšel: -zapnot zapalování klíčem který chci prizpusobit -zamknout auto budto nahradnim klicem nebo prez tlacitko na dverich -zmacknot tlacítko na novem klici (tlač.odemk) -6vterim pauza a pak znou zmacknot myslim ze tento zpusob sem cetl nekde zde na foru dalsi zpusob je prizpusobeni prez VAG, prodejce toho vystelovaku tvrdí že klic jde prizpusobit uplne v pohode a funguje i 3tlačítko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRN1 Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 Prave sem prisel z garaze,zkousel sem oba zpusoby prizpusobeni ale neslo to,pak kombinaci obou zpusobu a taky to neslo. Pak uz sem jen nasrane nackal vsechno možný a .......uz to funguje,prizpusobeni probehlo na 100%. Funguje i samostatny odemčení kufru a kdyz otevřu kufr a pak zavřu,kufr se automaticky zamkne. Buhuzel nemuzu pro ostatni nešťastníky říct jak sem to udělal ale z nejvetsi pravdepodobnosti se mi to povedlo tim druhym zpusobem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 21. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2008 Dá se bez velkých úprav doladit na komfortku 1J0 959 799 Q dálkové ovládání novými klíči 3.gen.? Tady zůstal jeden nezodpovězený dotaz, taky mám 799Q. Poradíte? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 21. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2008 (editace) Nějaké informace jsem našel tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=50705 799Q je 2,5 g. Editováno: 21. Prosinec 2008, autor: Ignác Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 21. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2008 799Q neumí DO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 21. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2008 799Q neumí DO jj už jsem si to opravil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseamigo Vloženo 25. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2008 Pokud máte někdo OI Tour od MR2006 s centrálem ale bez DO a zároveň máte v elektrice jen přední okna a máte zaslepenej zámek kufru už z fabriky, tak až budete chtít dodělat dálku k centrálu, obraťte se na Cosbyho. Po chvíli kouzlení a obětování se mu podařilo tuhle podivnou prasáckou kombinaci rozchodit. (Standartní postupy nepomáhaly). Takže ještě jednou díky Cosby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RST Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Mám dotaz, mám O I Tour Combi, 1,6 75kW, MR09 (koupená letos v létě). 4xokna, alarm, 2tlač. vystřelováky s DO, kufr se záslepkou. Lze u tohoto auta překódovat elektroniku na následující komfortní blbůstky?: - trojblik blinkru - setření zadního stěrače při zařazení zpátečky při zapnutém předním sstěrači - setření předního okna po cca 5s po otření skla po ostřikovači. Fabie 05 toto umí a docela by se mi to líbilo i v Octě. Poradí někdo? Možnost připojit se na VAG mám, ale kolega, co ho má, neví kde a jak tyto funkce případně hledat. Předem dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 30. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 Octa to neumí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 starýho psa novým kouskům nenaučíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RST Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 Díky za odpovědi, tak trochu jsem to čekal, ale přeci jen, co kdyby. Béé, béé No, teď se zeptám jako naprostej laik a člověk tajů elektroniky neznalý. Komfort z fábie (nebo OII) přendat do Octy I asi nikdo nezkoušel, což? Předpokládám, kdyby to šlo nějak rozumně, že to bude každej druhen už mít. Vede mě k tomu poznatek, že třeba jednotka pro tažný je stejná v několika koncernových vozech, tak předpokládám, že i ostatní jednotky si můžou bejt podobný a můžou se spolu naučit mluvit. (Stejnou jednotku dáváme do SupaII, Ibizy, jde do OII) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 OII je podobná Fábii ale octa je jiná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 1. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2009 (editace) Jiné komunikace,zapomeň na takové kraviny.Trippling se dá jednoduše dodělat-použit tlačítko "hledat",setření při zpátečce jednoduše nejde a setření předních stěračů tak 90% lidí stejně u OII deaktivuje,páč je nanic Editováno: 1. leden 2009, autor: cosby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RST Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Tak jo, díky za informace. Nějak se smířím se stavem, jak je. Jsem s OI jinak maximálně spokojenej a nelituju její koupě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libor82 Vloženo 18. leden 2009 Sdílet Vloženo 18. leden 2009 Zalezi za kolik co sezenes.Tady jsem to popsal u inzeratu kde prodavam vystrelovaky- Do 98 nevim jestli to pujde, 99by uz mela jit. viz: Komfortní systém 3.generace - návod, meli by ho mit vsechny octavky od MR02. Napsal vittorio, upravil JasteR Úterý, 09 květen 2006 Potřebné ingredience: ř.j. dveří 4 ks cca 700-1000 kč/ks * ř.j. komfort systému cca 1000 kč ** ř.j. airbagů 1000-1500 kč *** maxidot 2800-3500 kč vystřelovací klíče (někdy i obyč., ale s frekvencí 434 MHz) + sada zámků 1000-1500kč vypichovák na piny, někdy stačí sichrhajsky, ale není to ono schéma,trocha šikovnosti (někdy zdarma vrozená) Ceny jsou z vrakoviště, annonce, drobní dodavatelé * - Označení dveřních jednotek LP - 1U4 959 801 D PP - 1U4 959 802 D LZ - 1U0 959 811 D PZ - 1U0 959 812 D písmeno "D" označuje 3. generaci, označení je napsáno na papírové nálepce na motorku stahování. ** - Označení komfortky 3. generace 1CO 959 799 B *** - ř.j. airbagů se mění u modelů MR99 a starších Výše napsaný seznam platí pokud chcece mít vše plně funkčí. To znamená: Jedny klíče, všechny kontrolky funkční, zobrazení otevřených dveří na maxidotě. Pokud nemáte VAG apod. připočítejte k ceně i nakódování klíčů, imobilizéru,komfortky aktivaci airbagu. Pinování budíků: liší se do MR00 U modelů do MR99 je třeba vyměnit a přepinovat i jednotku airbagů. Jednotky se liší i konektory 50 pinový oproti 75 pinovému. Kdyby nekdo chtel tak prodavam- Vystrel klice origo nova sada se zamkama mam za 1300,- Budiky nove MaxiDot 2600,- TDi, nebo benal a LaurinaKlement MaxiDOT na TDi 2900,- Dverni jednotky s mozkama nove pro 3g 600kc/kus. Chci se zeptat pokud mám octavii roku výroby 1/2000 jestli musím měnit jednotku airbagů (vím že je to pro vás blbá otazka a že je to tu napsáno, ale je to přece jen první měsíc 2000 tak nevím či tam škodovka náhodou nešoupla ještě věci z roku 99) a zda musím pinovat svorkovnici na budíkach , pokud chci měnit obyčejné budíky za maxidota tak aby se mi na ních zobrazovalo vše krom dveří. Díky za rady a odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.