Přejít na obsah

O2/1,6/MPi


Octavijus-MPi

Doporučené příspěvky

Ahojte, O2 , 1,6 mpi / 75kw 
 

Na fore som nenasiel nikde radu.

 

Motor štartuje normálne, problému nastane až keď sa auto rozbehne. Dakedy cukne, dakedy nie na jednotke. Po preradení do dvojky niekedy ide normálne, ale niekedy pri zoslapnutí plynového pedála auto dusí , po preradení do trojky auto ide bez problémov. Dokonca som skúsil pri 1000 otáčkach zošliapnuť plný plyn a bez problémov.

Štvorka kopíruje správanie dvojky - ale nie až v takej miere. Päťka viac menej myslím bez problémov.
Keď to zhrniem: 
Jednotka sem tam dusí
Dvojka ide úplne na prd, treba jemne s plynom narábať ale niekedy sa skratka ani to nedá .
Trojka absolútne bez problémov
Štvorka opäť dusenie zavše
Pätka relatívne ok, i keď už aj tam som mal podozrenie že tam robí somariny ten motor.
 

Diagnostika bez závad
Hodnoty tiež normál
Klapka nová - zresetovaná
Zadná lambda nová - 1x vyhodilo problém
sanie komplet pretesnené

Všetky hadice, odvetravacia, z ventilátora, sacia - nove
Snímač kľuky - novy
Snímač Vačky bol novy ale na novom to išlo ešte horšie tak som dal späť starý ( použitá HELLA - nechápem tomu - reklamacia uznana )
Podtlakové hadičky - ok
Hadica do posilňovača - je tiez OK
Riadiaca vybratá - rozobratá - nejaké zatečenie tam vidieť nebolo.

Sviečky nove
Káble som dal tiež nove ( tesla, ale musel som dať späť staré lebo auto na tých kábloch nechcelo vôbec ťahať. ) 
 

cca 2 týždne dozadu auto išlo jeden deň úplne bez problémov.
 

A včul BABO raď ... mne uz dosli vsetky moznosti :D 

Plynovy pedal pekne reaguje ked pripojim VAG
Teplotne cidlo píše realne hodnoty 40 - 50 - 60 atd  stupne ... podla toho ako je motor zahriaty 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

29 minutes ago, mpatrikm said:

Ak mas novy snimac na kluke pozri 12.kanal v meranych hodnotach.Ake tam mas cisla.Maju byt 28-87.potom by som pozrel v meranych hodnotach plynovy pedal.Ako reaguje a ci si drzi hodnotu.

12 kanal som pozeral, je to v rozmedzi - presnu hodnotu nepamatam 
Akurat co som zabudol spomenut ze v poslednych dnoch mi pre preradeni drzi otacky 1500-1700 a potom pozvolna klesnu na volnobeh 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5 minutes ago, mpatrikm said:

Presna hodnota je dolezita.Co ak skocil rozvod a ty menis vsetko okolo.Motor musi byt presne nastaveny mechanicky to zistis kontrolu remena a potom elektronicky na 12 kanali.Motor pojde aj s inymi hodnotami.Zbytocne menit bizuteriu okolo ked ti nenasava plny cyklus.

Hodnotu som pozeral a ako pisem bola OK, Rozvod je pravda ze sa ma menit avsak, ak bol skoceny tak nevidim dovod aby jeden den auto islo uplne bez problemov. 
Plynovy pedal som kontroloval, pekne ide a percenta rastu. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este raz sa zopakujem.Ty si napusal ze hodnota je v rozmedzi ze to je ok.Pri hodnote 28-87 vies ze mozes pokracovat v patrani.Pri pridavani sa hodnota nesmie menit.Ak sa meni znamena ze remen neudrzi poziciu .zmeranim kompresie zistis ci nepraskla hlava alevo ventil.Az po tychto krokoch sa mozes pustit do sviecok kablov atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14 hours ago, Pawouk said:

1. Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora.

2. Název tématu má odpovídat probíranému problému, tak ho uprav tak, aby byl v souladu s pravidly fora.

Ako mam odpovedat ? Klinem na Quote a automaticky mi tam skopiruje citat. Ak to tak nema byt, tak si nastavte forum tak aby pri odpovedi nekopírovalo predosli text. V mobile som neprisiel na to ako mam ten citat odstranit. 

Tak isto som neprisiel na to ako zmenit názov temy. 
:-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 45 minutami, Octavijus-MPi napsal:

Ako mam odpovedat ? Klinem na Quote a automaticky mi tam skopiruje citat. Ak to tak nema byt, tak si nastavte forum tak aby pri odpovedi nekopírovalo predosli text. V mobile som neprisiel na to ako mam ten citat odstranit. 

Tak isto som neprisiel na to ako zmenit názov temy. 
🙂

Na konci tématu je vždy možnost "Odpovědět na toto téma", tak nemáš důvod klikat na Quote (Citace). Tak se nauč ovládat svůj mobil, než tady začneš něco kritizovat. Název tématu se dá opravit editací prvního příspěvku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14 hours ago, mpatrikm said:

Este raz sa zopakujem.Ty si napusal ze hodnota je v rozmedzi ze to je ok.Pri hodnote 28-87 vies ze mozes pokracovat v patrani.Pri pridavani sa hodnota nesmie menit.Ak sa meni znamena ze remen neudrzi poziciu .zmeranim kompresie zistis ci nepraskla hlava alevo ventil.Az po tychto krokoch sa mozes pustit do sviecok kablov atd.

budem ta citovat, lebo evidentne mas v tom prehlad a ked ta nezahrniem do citatu neviem ci ti pride info o novom prispevku.
Pzrel som VAG a pise nasledovne :
Kanal 12 - pozadovane 26 - 30 a hodnota je 28
Kanal 13 - pozadovane 86 - 90 a hodnota je 87 
Pridam uberem plyn a hodnota sa nemeni . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na zaciatku si pisal ze motor sa opakovane rovnako sprava.Preto by som sviecky kable cievku vstreky vylucil.Pri takychto chybach vacsinou auto strhava sem tam.

Klapku mas novu tak to tiez vylucujem.

 

Takze bud v motore je mechanicka chyba alebo relatkova skrinka ci kostra robia sarapatu.

Zmeral by som kompresie valcov.Este k tomu palivovy filter moze byt nevhodny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...