Publikováno Červenec 18, 20223 r Vím, že si asi málokdo pořídí tuto motorizaci, aby potom nějak zásadně řešil spotřebu, ale spíše jako zajímavost jak se dá s těmito motory jezdit zakládám toto téma. Momentálně mám najeto ještě málo kilometrů na větší hodnocení, ale moje (novější varianta 206 kW) je schopna jezdit při běžné jízdě třeba i takto : město mimo obce a v menších obcích bez razantních rozjezdů a chvílemi ( vzhledem k výkonu motoru "jemně") ostřejší jízda mix město, dálnice a mimo město při víceméně dodržování max. povolených rychlostních limitů
Srpen 7, 20223 r Koukam, ze 7° DSG je na tom o dost lepe se spotrebou oproti 6° DSG. Ja sem se pod 8l a to i z lehkou nohou dostaval tezko a pod 7 se mi to jeste nepovedlo.
Srpen 8, 20223 r Autor Určitě to vliv má, ostatně na 7 stupeň to při 130 km/h točí necelých 2500 ot. A to pak i na dálnici (při dodržování povolené maximálky u nás) se dá vejít pod 8. Pokud je dobrý profil cesty mimo obec, není také nereálné jet pod 8, pod 7 už to chce více rozvahy, pod šest jsem se nedostal, mám nějakou trasu kde by to asi šlo, třeba někdy vyzkouším, nicméně v běžném provozu se pod 7 dostanu pouze chvilkově na kratších úsecích a pak stačí pár rozjezdů, nejaké to předjíždění a už ani těch 7 není reálných. Vlastně pak ani těch 8... V tomto případě průměrnou rychlost zkresluje několikanásobný průjezd obcemi (šlo o stejnou trasu 2x tam a zpět), navíc i 4x zastavení a parkování. Profil byl až na dva krátké kopce víceméně po rovině, mimo obce rychlost tak do max 80 km/h a s pozvolnějšími rozjezdy z obcí.
Srpen 8, 20223 r Ten 7st robi vela urcite podla mna tak 1l oproti starsiemu 206kW cca ked na to tak pozeram. Teraz som daval Chorvatsko 650 km spotreba 7,8 l tam a 8,3 spat ale dost obmedzeni na 80, 100, 110 takze nedalo sa ist konstatne 140-145 tacho. Starsi ma cca 3000 otacok pri 140 tacho cize nejakych 500ot. spravi dost a spotreba ide dole. Priemerka mi spadla po Chorvatsku na 9,0 ale bezne mavam 9,5-9,7 podla gum/sezony. Kratsie trasy mesto a obce minimum dialnic, takze to nejde velmi nizssie. Okresky na dlhsiu trasu cca 8-8,5 so sepazaprenim sa da pod 8l ale to uz je tyranie auta aj sofera a predsalen clovek chce minimalne pri predbiehani tych 206kW vyuzit inak by som si kupil dizel. Cokolvek pod 7l je sci-fi. Nieje to najuspornesji motor ale clovek mu vela odpusti ked prida plyn a tie spotreby noveho su uz celkom ok.
Srpen 25, 20223 r na staré 206 se kombi (hlavně město) točím okolo 11/100. Když vyrazím na delší trasu mimo město a mám slabou nohu, tak se pohybuju okolo 9/100. Ale když to honím tak mám celou nádrž klidne na 13/100. Je to tak kdy
Srpen 29, 20223 r 10/100 prumerna jizda kolem komína. Grossglockner - Itálie - Slovinsko - Chorvatsko 2400 km 7.8l/100 do 150 km/h. Pokud tomu budeš občas dávat počítej kolem 15+ /100.
Srpen 30, 20223 r Autor Tak 15 mi rozhodně nehrozí ( to jedině až pojedu na GG Hochalpenstraße od vjezdu nahoru na Edelweißspitze, tam si myslím bude klidně i násobek) - takovým stylem já prostě nejezdím. A jen po samotném městě minimálně, většinou se to propojí i s ostsními jízdami takže okolo 10 mám při svižnější jízdě po dálnici (pod tím si ovšem každý představuje něco jiného).
Prosinec 28, 20222 r Autor Nebude to nic co by majitelé tohoto motoru neznali - popojíždění po městě :
Prosinec 29, 20222 r to je jeste v pohode. Ja se takhle dostal za hodinu a pul na 22, protoze jsem stal v zime a nehlo se to pomalu =D
Prosinec 30, 20222 r Aby to nebylo tak pesimistické, tak jezdím i za trochu méně (Průjezd 4x obcí, zbytek mimo obec, žádná dálnice): 75% trasy tam svítilo 6,7, ale potom mi to nedalo a trochu víc jsem se rozvášnil a desetinky začaly naskakovat 😀 Upraveno Prosinec 30, 20222 r od PMichal
Leden 2, 20232 r Já mám konstantně stejnou spotřebuju. Okolo 9 když jezdím hlavně mimo město a dálnice. Okolo 11-12 převážně město.
Únor 16, 20232 r Mám S3 kombi 2016 206 kW a normální pojíždění město/mimo město+- 10l/100km... Po dálnici, když dodržuji předpisy, dostanu se lehce pod 8, ale to je fakt 1x za rok, protože normálně jezdím značně nad českých 130 km/h. Ale řešit spotřebu, když si někdo koupí 200+ kW auto je asi celkem nesmysl.. Notabene chtít jezdit tak za 5 nejlépe -)))
Únor 16, 20232 r Autor Už jsem zde psal, spotřebu neřeším pro její výši, ale jako ukazatel jak se dá jezdit, takže i za těch 5 se dá (opravdu výjímečně) také jet (ovšem k tomu pro jistotu dodávám, že tohle není běžná spotřeba - jednalo se o úsek na HR dálnici A1 od tunelu Sv. Rok směrem k moři, kde byla zároveň omezená rychlost kvůli mlze - takže víceméně z kopce a navíc i pomalu) Na delší trase převážně po dálnici se dá v pohodě jet pod 10. A to i v případě že člověk nedrží striktně max. povolenou rychlost. úsek Chorvatské A1 (z Brely a pak po dálnici ze Šestanovce až po Demerje) naše D1 Brno - Praha Město je pro tenhle motor opruz a mimo město nesmí být trasa kopcovitá, jinak je pak spotřeba ještě vyšší než na dálnici.
Únor 16, 20232 r Aktuálně mám najeto nějakých 4500 km (všechny kilometry na zimákách) s průměrem 10l z toho je mnoho kilometrů po městě a zároveň dlouhé cesty na hory byly podniknuty s rakví na střeše, což také spotřebě zrovna nenahrává. Myslím si že spotřeba vůči výkonu super. Jinak konkrétní příklad trasy z chrudimského okresu po D11 až na Dejvice a zpět (nesnažil jsem se jet na spotřebu a několikrát jsem to hezky prošlápnul)
Únor 19, 20232 r Já teď měnil vadnej separátor oleje a spotřeba klesla z 11.5 na 9.2 při stejných jízdních podmínkách (měřeno na dvou plných nádržích). Myslím si, že v létě se s klidem dostanu tak na 8 po dálnici a okreskách.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.