Přejít na obsah

Vrzání v palubce


Zdena_VM

Doporučené příspěvky

Tak se mi objevila další závada - v pravé straně u spolujezdce začalo vrzat v palubce - při jakékoli změně - zrychlení/zpomalení, přejezd nerovností, zatáčení - vždy v tom zalupe ... kontroloval jsem utáhnutí šroubů - je OK -* máte někdo podobné zkušenosti? Nevíte, zda je možné tuto závadu reklamovat? Máme ve firmě několik aut, ale že by u některého z nich po 5500km začal vrzat interiér si nepamatuji :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepresný citát z mailu, čo mi došiel zo zákazníckeho strediska, keď som sa pýtal, ako je to s pazvukmi a vŕzganím:

"Každý nepríjemný zvuk, ktorý znižuje komfort jazdy, je zákazník oprávnený reklamovať a servis musí byť pri odstraňovaní problému nápomocný".

Realita je však taká, že kedže sa jedná o takúto banalitu, tak ti na auto naženú lenivého učňa s 40 centimetrovým šrobovákom, ktorý ti tie plasty doryje a vypáči... Ak si trocha zručný, tak by som navrhoval, nech si to rozoberieš sám a odstrániš - určite to spravíš precíznejšie, než hocaký truhlík v servise.

Alebo potom treba trocha asertivity, zobrať auto do servisu, pre istotu nafotiť interiér auto v prítomosti prijímacieho technika a dôrazne ho upozorniť, že ak nájdeš niekde stopu po šrobováku, budeš žiadať výmenu celého dielu a to si veru technik potom rozmyslí, komu to dá urobiť...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi tam něco lupe, ale ještě jsem přesně neidentifikoval místo.

Mě ještě začal vrzat plast který se dotýká dolní části plexi před budíky, černý lem mezi budíky a volantem. Jde to udělat i rukou když se za něj trošku vezme ( děje se na větších nerovnostech a na dlažkách). Já už to mám po 3t, ale téměř vše po Praze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajel jsem dnes do servise - technik to po krátkém svezení přiznal. V pondělí přistavuji auto na opravu. Dám vědět, co našli/nenašli. SOučasně mi budou spravovat už v jiné sekci popisovanou chybu kdy se údaje z rádia nezobrazují na MAXIDOTu - věděl o té závadě ihned, jak jsem se o ní zmínil - skutečně se mění celé rádio.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi tam něco lupe, ale ještě jsem přesně neidentifikoval místo.

Mě ještě začal vrzat plast který se dotýká dolní části plexi před budíky, černý lem mezi budíky a volantem. Jde to udělat i rukou když se za něj trošku vezme ( děje se na větších nerovnostech a na dlažkách). Já už to mám po 3t, ale téměř vše po Praze.

Ty budíky nám vrzají taky, dále opěrka hlavy u spolujezdce, plasty v pravých zadních dveřích (to už je ale tak nějak spravené), sedadlo řidiče a ještě něco hluboko v přístrojovce při rozjíždění... Už mě to nějak začíná rozčilovat :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, uvidím, jak dopadnu ... když jsem bral kámoše do Sosnové a seděli vzadu, taky tam vpravo prý byl cvrček ... akorát že já tam obvykle nesedávám a nic jsem tím pádem neslyšel. S tou teplotou - je pravda, že se to objevilo až teď, když je chladněji ... ALE ... to přeci u takového auta nesmí mít vliv. Je to jako když se rozehřívá staré topení ... lupe v něm. Ale nemám pocit, že by to mizelo po zahřátí ... snad to dají do kupy ... udělal jsem si radost svým prvním funglovým autem za docela velké peníze, a tohle mne na něm fakt mrzí ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela ti rozumim, kdyz jsem si koupil prvniho superba, tak se po 1000 km rozvrzala palubka, ale uplne strasne, ja myslel, ze je zabiju. Ale nakonec to vse vyresili, byla na to nejaka specilani sada o od te doby byl klid:-). V kazdem pripade preju, aby to dobre dopadlo, protoze tohle jsou veci, ktere u noveho auta hodne mrzi...stvou..apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Netrvalo dlouho a vrzání je zpět :-( navíc se mi objevil "cvrček" i vpravo vzadu ... takže po Novém roce opět jedu reklamovat do servisu ... auto za 540tis a vrže jako 5 let stará ojetina z Asie ... mám z toho už fakt blbou náladu :-(

Jestli tobě ten cvrček vpravo vzadu vychází ze dveří, tak ti sem přes den hodim fotku jak jsem to spravil já. Nám tam vrzal ten horní plast pod oknem ve dveřích, takže jsem ho malinko podložil a od tý doby je klid. B) Aspoň v těch dveřích teda...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super, prosím dej mi ho sem ... hned bych se do toho pustil, ať je alespoň to vyřešeno ... z té palubky jsem na vývrat, prostě mi to u nového auta vadí - měl jsem O1 a tam jsem takévé problémy neznal ... v palubce to sám asi nespravím, protože jsem ani nepřišel na to, jak ji rozebrat ... je to jeden díl a nechci polámat jazýčky, které tam jsou ... to bude asi ten hlavní problém ... na O1 byla z několika dílů, vždy přišroubovýna šroubky, demontovat ji celkem snadné (instaloval jsem si tam kdysi sám handsfree) - ale s Roomsterem je to jiná a navíc nové auto, tak nechci něco zničit :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super, prosím dej mi ho sem ... hned bych se do toho pustil, ať je alespoň to vyřešeno ... z té palubky jsem na vývrat, prostě mi to u nového auta vadí - měl jsem O1 a tam jsem takévé problémy neznal ... v palubce to sám asi nespravím, protože jsem ani nepřišel na to, jak ji rozebrat ... je to jeden díl a nechci polámat jazýčky, které tam jsou ... to bude asi ten hlavní problém ... na O1 byla z několika dílů, vždy přišroubovýna šroubky, demontovat ji celkem snadné (instaloval jsem si tam kdysi sám handsfree) - ale s Roomsterem je to jiná a navíc nové auto, tak nechci něco zničit :-(

Jestli ti ta palubka vrže jako mě na pravé straně před spolujezdcem, tak sem pak taky napíšu návod jak na to. Za pár dní (no asi do týdne) bych to měl mít vychytaný a bude po vrzání. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já to vrzání budu zase reklamovat, tu palubku stejně asi jenom tak nerozdělám ... navíc problém s mizejícím MAXIDOTEM je zpět ... pokud volám mobilem, sednu do auta, nastartuji a spustí se mi bluetooth handsfree, na MAXIDOTu vidím PHONE a po za věšení se již rádio nezobrazí ... no nevím, už ho mám 1x vyměněné :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tady je ta palubka. Tam vpravo to vrže (alespoň nám) na dvou místech: někde hluboko v přístrojovce jakoby za horní schránkou (tam to rozebírat určitě nebudu) a pak vrže víko té schránky. Zajímavý je, že po několika minutách jízdy, když se auto zahřeje, veškerý vrzání zmizí, ať už jedeme po jakýchkoliv nerovnostech. Fakt nevím...

Vrzání víka schránky se mi podařilo trochu utlumit a je to znát. Je to podobný systém jako u těch dveří. Malý kousek mirelonu (asi 2x2,5 cm) přilepený zvnitřku na to víko. Doporučuji menší tloušťku mirelonu (2-4 mm), jinak by to šlo docela špatně zavírat.

PS: Ještě se zkusím podívat na ty vrzající budíky, protože z toho jsem už taky na prášky :wallbash:

post-52-1168784017.jpg

Editováno: , autor: Václav Š.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...