hybca Vloženo 1. Dubna Sdílet Vloženo 1. Dubna asi s ohledem na stávající motorizace koncernu žádné překvapení, ale informoval jsem se u prodejce a motor plánován pouze jako přímovstřik FSI. Tak trochu jsem doufal v kombinaci s MPI. Uvidíme ale jaká bude realita, třeba se to bude měnit v průběhu výroby, ikdyž tlak na emise údělových politik EU...doufat můžem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abeljozef Vloženo 1. Dubna Sdílet Vloženo 1. Dubna (editace) Ani terajšie 2.0 TSI nemaju kombinovany vstrek a vysoko pravdepodobne ho už nikdy mať nebudú. Editováno: 1. Dubna, autor: abeljozef 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martind_ Vloženo 16. Dubna Sdílet Vloženo 16. Dubna Proč furt Škoda čachruje s výkonem? čekal jsem, že u nové generace stoupne výkon ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milososka Vloženo 16. Dubna Sdílet Vloženo 16. Dubna V 1. 4. 2024 na 14:20, hybca napsal: asi s ohledem na stávající motorizace koncernu žádné překvapení, ale informoval jsem se u prodejce a motor plánován pouze jako přímovstřik FSI. Tak trochu jsem doufal v kombinaci s MPI. Uvidíme ale jaká bude realita, třeba se to bude měnit v průběhu výroby, ikdyž tlak na emise údělových politik EU...doufat můžem Neříkal prodejce, kdy zhruba půjdou TSI do prodeje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 16. Dubna Sdílet Vloženo 16. Dubna 39 minutes ago, martind_ said: Proč furt Škoda čachruje s výkonem? čekal jsem, že u nové generace stoupne výkon ! Prečo asi? Emisie. Inak ten výkon, to je iba číslo. Ak ten motor dobre vyladia, teoreticky môže jazdiť lepšie ako 206 kW verzie. Teoreticky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 16. Dubna Sdílet Vloženo 16. Dubna Vždyť stoupl... základ je v motoru EA888 DLBA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bigbore Vloženo 26. Dubna Sdílet Vloženo 26. Dubna Jedno v com je zaklad je to nahrada 2.0 tsi 206kW DNFE takze ano vykon tam klesol otazka je ci to bude tak citit ale osobne si myslim, ze bude este udusenejsi ako DNFE a nepojde tak dobre. Nieco napovie (ajked nie vsetko) aj zrychlenie starsia verzia 5s a novsia 5,7s 0-100 (combi). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 26. Dubna Sdílet Vloženo 26. Dubna Doplním - zrychlení S III fc s 206 kW je 5,2 s / combi 5,3 s z 0 na 100km/h. Takže to až tak dramatický propad není. Spíše bych se zaměřil na max. točivý moment, kde má nový S IV 195 kW k dispozici stejných 400Nm, ale již od 1650 ot. Předchozí 206 kW verze až od 2000 ot. 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.