Publikováno Duben 1, 20241 r asi s ohledem na stávající motorizace koncernu žádné překvapení, ale informoval jsem se u prodejce a motor plánován pouze jako přímovstřik FSI. Tak trochu jsem doufal v kombinaci s MPI. Uvidíme ale jaká bude realita, třeba se to bude měnit v průběhu výroby, ikdyž tlak na emise údělových politik EU...doufat můžem
Duben 1, 20241 r Ani terajšie 2.0 TSI nemaju kombinovany vstrek a vysoko pravdepodobne ho už nikdy mať nebudú. Upraveno Duben 1, 20241 r od abeljozef
Duben 16, 20241 r V 1. 4. 2024 na 14:20, hybca napsal: asi s ohledem na stávající motorizace koncernu žádné překvapení, ale informoval jsem se u prodejce a motor plánován pouze jako přímovstřik FSI. Tak trochu jsem doufal v kombinaci s MPI. Uvidíme ale jaká bude realita, třeba se to bude měnit v průběhu výroby, ikdyž tlak na emise údělových politik EU...doufat můžem Neříkal prodejce, kdy zhruba půjdou TSI do prodeje?
Duben 16, 20241 r 39 minutes ago, martind_ said: Proč furt Škoda čachruje s výkonem? čekal jsem, že u nové generace stoupne výkon ! Prečo asi? Emisie. Inak ten výkon, to je iba číslo. Ak ten motor dobre vyladia, teoreticky môže jazdiť lepšie ako 206 kW verzie. Teoreticky...
Duben 26, 20241 r Jedno v com je zaklad je to nahrada 2.0 tsi 206kW DNFE takze ano vykon tam klesol otazka je ci to bude tak citit ale osobne si myslim, ze bude este udusenejsi ako DNFE a nepojde tak dobre. Nieco napovie (ajked nie vsetko) aj zrychlenie starsia verzia 5s a novsia 5,7s 0-100 (combi).
Duben 26, 20241 r Doplním - zrychlení S III fc s 206 kW je 5,2 s / combi 5,3 s z 0 na 100km/h. Takže to až tak dramatický propad není. Spíše bych se zaměřil na max. točivý moment, kde má nový S IV 195 kW k dispozici stejných 400Nm, ale již od 1650 ot. Předchozí 206 kW verze až od 2000 ot.
Říjen 14, 2024Říj 14 Překvapila mě převodovka, která při 130 na 7 točí 2500 ot. Předpokládal jsem že bude těžší převod, zvlášť, když automobilka udává, že maximálka 250 je dosahována na 6 přev. stupeň. Na 400 Nm při 1650 ot. by mohla být 7 rychlejší (těžší).
Říjen 14, 2024Říj 14 milososka: Výroba je od 24.2.2025.Pardon.Spletl jsem si s 2.0 TSI 150 KW u Octavie. Upraveno Říjen 14, 2024Říj 14 od Dixik2
Říjen 23, 2024Říj 23 Na motoru vidím něco jako vstřiky, ale na výfukové straně a navíc jich tam je 8 ks. Má to snad 2 na každý válec?
Říjen 23, 2024Říj 23 Třeba to je úplný bullshit co teď napíšu, ale není to "pozůstalost" po době, kdy motor 2.0TSI měl přímé i nepřímé vstřikování?
Říjen 23, 2024Říj 23 No, mám dojem, že toto je o minimálně jednu generaci novější motor. A co by tam jako bylo? Odpojené vstřiky? Na výfukové straně? Jeden vstřik byl přímo do válce, druhý v sání pro každý válec. před 3 hodinami, mito7 napsal: Na motoru vidím něco jako vstřiky, ale na výfukové straně a navíc jich tam je 8 ks. Má to snad 2 na každý válec? Zkus to vyfotit.
Říjen 25, 2024Říj 25 Ne, ne to nejsou odpojené vstřiky. Do každého vedou 2 kabely a jsou do hlavy na výfukové straně. Není tam žádný přívod benzinu - asi vnitřkem hlavy. V sání jsou pozůstatky různých otvorů. Nevím jak se sem vkládá fotka.
Říjen 30, 2024Říj 30 To sú prestavovače profilu výfukovej vačky. Vačka má dva profily a presunom sa tie profily menia.
Listopad 4, 2024Lis 4 Německá Wikipedie uvádí ohledně kombinace přímého a nepřímého MPI vstřikování u motoru EA 888 toto: Čtvrtá generace motoru VW EA888 se vyrábí od roku 2020. Motory 1. a 2. generace splňovaly pouze normu Euro 5, motory 3. generace normu Euro 6 a 4. generace v současnosti nejpřísnější normu Euro 6d-ISC-FCM. Od 3. generace se vedle řídicích jednotek Bosch používají také řídicí jednotky Vitesco (dříve Continental). Pro výkonovou úroveň LK1 se používá řídicí jednotka Bosch, pro úrovně LK2 a LK3 řídicí jednotka od společnosti Vitesco (dříve Continental Powertrain). Od modelového roku 2018 byly k dispozici také verze evoGen 3 s kombinovaným přímým a vícebodovým vstřikováním pro normy Euro 6b (W) a Euro 6c (ZD) pro země se špatnou ochranou paliva, jako jsou Jihoafrická republika, Rusko a emiráty. https://de.m.wikipedia.org/wiki/VW_EA888
Listopad 13, 2024Lis 13 Tuší někdo množství oleje pro tenhle motor? Případně jestli někdo nemá pokyny k údržbě? 🙏
Listopad 20, 2024Lis 20 Někde jsem to zahlédl, je tam nějak víc, myslím že přes 5 l (5,6?). U S1 je v předchůdci(85kW) jen 3,8 l, u SII v 1,8 TSI (118kW) je 4,5 l.
Prosinec 5, 2024Pro 5 Zdravím, uvažuji, že si dám do výroby právě 195 KW ( doma mám O4 RS 180 KW ) a po zkušenostech s benzínem nechci naftu vidět. Ti co jezdily ve 206 KW je velký rozdíl 195 KW vs 206 KW? a neví někdo proč Škodovka snížila výkon? trend je navyšovat aspoň co vidím u Cupry..
Prosinec 5, 2024Pro 5 Zásadní změna tam není a hledej za tím politiku EU - tlak na snižování flotilových emisí.
Prosinec 6, 2024Pro 6 V 5. 12. 2024 na 8:42, rostak475 napsal: a neví někdo proč Škodovka snížila výkon? trend je navyšovat aspoň co vidím u Cupry.. No záleží na úhlu pohledu asi... ten motor 195kw je aktualizace toho 180kw, takže tam k navýšení došlo... Myslím si, že aby to bylo poznat, tak by to muselo být třeba 220 a víc kw... Největší rozdíl pro tebe bude v tom, že je to 4x4... Tam to poznáš, protože daleko lépe vystřeliš (ať už z místa, nebo i při letmém zrychlení)... Kde naše RSky hrabou, 4x4 poletí dopředu. Upraveno Prosinec 6, 2024Pro 6 od JirikHL
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.