hybca Vloženo 1. Dubna Sdílet Vloženo 1. Dubna asi s ohledem na stávající motorizace koncernu žádné překvapení, ale informoval jsem se u prodejce a motor plánován pouze jako přímovstřik FSI. Tak trochu jsem doufal v kombinaci s MPI. Uvidíme ale jaká bude realita, třeba se to bude měnit v průběhu výroby, ikdyž tlak na emise údělových politik EU...doufat můžem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abeljozef Vloženo 1. Dubna Sdílet Vloženo 1. Dubna (editace) Ani terajšie 2.0 TSI nemaju kombinovany vstrek a vysoko pravdepodobne ho už nikdy mať nebudú. Editováno: 1. Dubna, autor: abeljozef 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martind_ Vloženo 16. Dubna Sdílet Vloženo 16. Dubna Proč furt Škoda čachruje s výkonem? čekal jsem, že u nové generace stoupne výkon ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milososka Vloženo 16. Dubna Sdílet Vloženo 16. Dubna V 1. 4. 2024 na 14:20, hybca napsal: asi s ohledem na stávající motorizace koncernu žádné překvapení, ale informoval jsem se u prodejce a motor plánován pouze jako přímovstřik FSI. Tak trochu jsem doufal v kombinaci s MPI. Uvidíme ale jaká bude realita, třeba se to bude měnit v průběhu výroby, ikdyž tlak na emise údělových politik EU...doufat můžem Neříkal prodejce, kdy zhruba půjdou TSI do prodeje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 16. Dubna Sdílet Vloženo 16. Dubna 39 minutes ago, martind_ said: Proč furt Škoda čachruje s výkonem? čekal jsem, že u nové generace stoupne výkon ! Prečo asi? Emisie. Inak ten výkon, to je iba číslo. Ak ten motor dobre vyladia, teoreticky môže jazdiť lepšie ako 206 kW verzie. Teoreticky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 16. Dubna Sdílet Vloženo 16. Dubna Vždyť stoupl... základ je v motoru EA888 DLBA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bigbore Vloženo 26. Dubna Sdílet Vloženo 26. Dubna Jedno v com je zaklad je to nahrada 2.0 tsi 206kW DNFE takze ano vykon tam klesol otazka je ci to bude tak citit ale osobne si myslim, ze bude este udusenejsi ako DNFE a nepojde tak dobre. Nieco napovie (ajked nie vsetko) aj zrychlenie starsia verzia 5s a novsia 5,7s 0-100 (combi). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 26. Dubna Sdílet Vloženo 26. Dubna Doplním - zrychlení S III fc s 206 kW je 5,2 s / combi 5,3 s z 0 na 100km/h. Takže to až tak dramatický propad není. Spíše bych se zaměřil na max. točivý moment, kde má nový S IV 195 kW k dispozici stejných 400Nm, ale již od 1650 ot. Předchozí 206 kW verze až od 2000 ot. 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mito7 Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října Překvapila mě převodovka, která při 130 na 7 točí 2500 ot. Předpokládal jsem že bude těžší převod, zvlášť, když automobilka udává, že maximálka 250 je dosahována na 6 přev. stupeň. Na 400 Nm při 1650 ot. by mohla být 7 rychlejší (těžší). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října (editace) milososka: Výroba je od 24.2.2025.Pardon.Spletl jsem si s 2.0 TSI 150 KW u Octavie. Editováno: 14. Října, autor: Dixik2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mito7 Vloženo 23. Října Sdílet Vloženo 23. Října Na motoru vidím něco jako vstřiky, ale na výfukové straně a navíc jich tam je 8 ks. Má to snad 2 na každý válec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 23. Října Sdílet Vloženo 23. Října Třeba to je úplný bullshit co teď napíšu, ale není to "pozůstalost" po době, kdy motor 2.0TSI měl přímé i nepřímé vstřikování? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Října Sdílet Vloženo 23. Října No, mám dojem, že toto je o minimálně jednu generaci novější motor. A co by tam jako bylo? Odpojené vstřiky? Na výfukové straně? Jeden vstřik byl přímo do válce, druhý v sání pro každý válec. před 3 hodinami, mito7 napsal: Na motoru vidím něco jako vstřiky, ale na výfukové straně a navíc jich tam je 8 ks. Má to snad 2 na každý válec? Zkus to vyfotit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mito7 Vloženo 25. Října Sdílet Vloženo 25. Října Ne, ne to nejsou odpojené vstřiky. Do každého vedou 2 kabely a jsou do hlavy na výfukové straně. Není tam žádný přívod benzinu - asi vnitřkem hlavy. V sání jsou pozůstatky různých otvorů. Nevím jak se sem vkládá fotka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mito7 Vloženo 25. Října Sdílet Vloženo 25. Října Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abeljozef Vloženo Středa v 22:05 Sdílet Vloženo Středa v 22:05 To sú prestavovače profilu výfukovej vačky. Vačka má dva profily a presunom sa tie profily menia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seehirt Vloženo před 9 hodinami Sdílet Vloženo před 9 hodinami Německá Wikipedie uvádí ohledně kombinace přímého a nepřímého MPI vstřikování u motoru EA 888 toto: Čtvrtá generace motoru VW EA888 se vyrábí od roku 2020. Motory 1. a 2. generace splňovaly pouze normu Euro 5, motory 3. generace normu Euro 6 a 4. generace v současnosti nejpřísnější normu Euro 6d-ISC-FCM. Od 3. generace se vedle řídicích jednotek Bosch používají také řídicí jednotky Vitesco (dříve Continental). Pro výkonovou úroveň LK1 se používá řídicí jednotka Bosch, pro úrovně LK2 a LK3 řídicí jednotka od společnosti Vitesco (dříve Continental Powertrain). Od modelového roku 2018 byly k dispozici také verze evoGen 3 s kombinovaným přímým a vícebodovým vstřikováním pro normy Euro 6b (W) a Euro 6c (ZD) pro země se špatnou ochranou paliva, jako jsou Jihoafrická republika, Rusko a emiráty. https://de.m.wikipedia.org/wiki/VW_EA888 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.