Drak Vloženo 31. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2006 Zdravím všechny, mám už určitou dobu problém s mou 1.8 20V a zatím v žádném servisu mi nebyli schopni pomoct. Při akceleraci dochází k bouchání z přední nápravy, někde v pravé části, a poslední dobou se k tomu přidala i vibrace v cca 120 km/h. Auto se někdy chová jako by byla špatně vyvážena kola, ale není to pravidelné, většinou po nějaké zatáčce do leva (na dálnici). Údajně jsou čepy a ostatní v pořádku. Někdo mi onehda radil, že to může být v nápravě (suchá), je to možné? Díky všem za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 31. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2006 dělá to i s letníma/zimníma gumama? zkus přehodit předek/zadek nebylo to bouchlý ? co kontrola poloosy? co homokinetickej kloub ? jestli to nejvíc klepe při vytočenym rejdu tak bych kontroloval tu homokinetiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drak Vloženo 1. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2007 Chtěl jsem jenom dodat, že jsou ty vibrace v létě horší než v zimě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlca01 Vloženo 10. leden 2007 Sdílet Vloženo 10. leden 2007 treba pravý rameno , když je to vic v tahu tak se rozvibruje a zacne to mlátit. me zase náprava párkrat za den bouchne, asi stabilizátor, ale ty malý ramena který to drži sem povolil a vule tam neni, tak taky nevim cim to je.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haldex Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 Jsou to vnitřní klouby na poloosách. Stačí je jen vyprat a dát novou vazelinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 jestli by to bylo ono (vnitřní kloub odejde spíš až po bouračce) pokud je tam taková vůle že mlátí atd, tak vazelína to nezachrání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haldex Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 U převodovky je teplo a ta vazelina vysychá. Taky jsem nad tím laboroval a bylo to ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 teplo možná, ale né takovy aby se spekla grafitová vazelína s příměsí siříku molibdenu. jinak obyč. maziva jsou do 110 st C, speciály na vyšší jediny vysušení je když praskne manžeta a vymáčí ju voda a nebo je tam 20 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimec Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 Ja bych tipoval na kloub,Mel jsem neco podobneho a kdyz se kloub rozebral tak tam byla i rez.Asi se tam dostavala voda nebo nevim...Vymenil jsem a v pohode.Prijevovalo se to obcas silnym mlacenim ve vyssi rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 a jak poznat, která strana to dělá? asi mám něco podobnýho je to takový divný dupání jako kdyby bylo nevyvážený nebo bouchnutý kolo ale kolo je ok, už jsem dal jiný a beze změny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
///M5 Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 Může to být i silentblok motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 a jak to poznat bez toho abych to musel měnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.