revolic Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 Mali ste u RS nepravidelný chod motora na volnobeh, sem tam zatrasie do sedačiek,nemal niekto tento problém uTFSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jendoslav Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 Musím to zaklepat, ale zatím příkladný chod jak na volnoběh studený motor, i po spadnutí otáček, najeto 30 000km, stáří přes 3 roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 to revolic- aký moteur tam máš:-) BWA nebo CCZ? S BWA jsem měl něco podobného při startování a nakonec byla zjištěna "véééélká" závada na uchycení startéru..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
revolic Vloženo 7. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 to revolic- aký moteur tam máš:-) BWA nebo CCZ? S BWA jsem měl něco podobného při startování a nakonec byla zjištěna "véééélká" závada na uchycení startéru..... mám BWA, uchyceni? je tam silentblook? ja to nemam pri startovanim, ale pri teplem motoru a neutralu, ted v zime to moc nedelá, chvění je nerovnomerné, někdy mín někdy víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 8. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2012 jo to já neevím, já jsem to jenom pak prodal a koupil jiné......svíčky nebo něco okolo nich? ale to "vařím z vody".... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 4. leden 2013 Sdílet Vloženo 4. leden 2013 mate s timto motorem nekdo najeto treba 180 nebo 200 tisic km? nikde se mi bohuzel nepovedlo o motoru v tomto "veku" nic najit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. leden 2013 Sdílet Vloženo 4. leden 2013 mate s timto motorem nekdo najeto treba 180 nebo 200 tisic km? nikde se mi bohuzel nepovedlo o motoru v tomto "veku" nic najit... kamarád kupoval 200 tisícoví, předchozí majitel se k tomu asi choval nějak normálně, celou dobu servisovaný v autorizáku. Nemá zatím žádný problém a kupoval to v AAA. Ale si nikdy nevybereš, prostě ojetina je ojetina a můžeš chytit krám nebo super auto a nikdo ti s tím moc nepomůže. Prostě do toho nevydíš. Je jasné že když koupíš auto s 30 tisíci nebo s 200, že o to s 200 se budeš muset asi starat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 kokta7 to je mi jasne, spis mi jde o to, jestli se treba nejak nezveda hlucnost motoru, nebo tak, pripadne jestli treba ten motor na neco vylozene trpi i tak moc diky za odezvu a nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 (editace) Trpí, viz příloha. Já kupoval cca 163tis, těsnéní hlavy se měnilo hned, pak turbo (odešlo po čipu, bylo už načaté), jinak pár prkotin. Jediné, co jsem nedělal je ten řetěz na hřídeli, zvuk byl opravdu klepavější, ale jinak vše OK. Ale to byl motor AXX, vy máte novější revize. Prodal jsem při cca 205, teď je tam cca 225 a měnil se brzdový válec (dle mého stačilo jen těsnění, ale...) a termostat (možná zbytečně). TFSI_2.0_problemy.pdf Editováno: 5. leden 2013, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 swenak dekuju, projdu si to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
revolic Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 Ako som už hore písal, že mám nepravidelný chod motora na volnobeh, a zatrasie do sedačiek . Ma touž dosť serie !!! Je zaujimave že u násmrzlo -5, -10 tak to nebolo tak cítit a ked je teplejšie tak dosť V aut servise nič nevedia, ževraj motor TFSI je nepreskušany a rarita. Ale počul som že to môže byt zavesenie motora, silentblook ktory je tam že bol rozchodený, tu je uvaha či ked to netlmi pohyb či to može takto triasť? AKo to otestujem? ZAs iný típek povedal že to bude setrvačník, ale ako otestovať setrvačník či robi tieto problemy? Ďakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evil_ambos Vloženo 3. Únor 2013 Sdílet Vloženo 3. Únor 2013 Zdravím Mám RS 2011 najeto 50 000 běžným tempem.Od listopadu otáčim i 2x týdně trasu Pardubice - Hannover s tím, že v Německu jezdím když to jde 200 km/h a naskytla se mi otázka jaká by měla být prevence abych neodpálil motor, když dostává takto zahulit.Na chlazení turba dávám velký pozor ale co třeba výměna oleje? Měním co 15 tis, nepomohlo by třeba co 10 tis km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 3. Únor 2013 Sdílet Vloženo 3. Únor 2013 (editace) Pokud nevyužíváš 100% výkon, tak tomu motoru nevadí. Takže pokud to budeš mít v Německu furt ideálně do 4500 otáček, tak v tom nevidím problém. Nejvyšší výkon [kW / ot./min ] 147 / 5100-6000 Když vyměníš dříve olej, tak tomu neuškodí. Editováno: 3. Únor 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pato988 Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Nazdar. Potrebujem pomoc alebo skor radu. Mam Octaviu II RS 2.0 TFSI, r.v. 2006. Odkedy som ju kúpil, stihla zožrať cca. 2litre oleja a to po prejdeni 4000km. To isté robila aj pôvodnému majiteľovi. Je to normálne že to takto žerie olej alebo je niekde problém. Za každu odpoveď ďakujem. Ma nabehaných cca 122000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Já jsem BWA motor měl s mnohem menším nájezdem (od 22.000 do cca 58.000) a půl litru oleje na 1000 km se podle mne dá považovat za zcela normální. Hlídal bych to, ale nijak moc neřešil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 To mi jako normální nepřijde, u 3x 147kW jsme dolévali cca 1l/10.000km (nájezd 200.000km, 150.000 a i u 50.000). U mé upravené verze ze 169kW na cca 300kW dolévám tak 1l/7.000km, nájezd 60.000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Swenak s tím má určitě největší zkušenosti, já jsem řekl jen názor , který je podložen pouze tím, že jsem tam občas dolil "torchu oleje" (no občas...já si to už moc nepamatuju ale když parkuju u šváry tak stojím na nakloněné rovině s motorem "nahoře" a když jsem odjížděl, tak se mi několikrát stalo, že svítila žlutá "konvička"-říkal jsem si, že to přejde, je to přece tím, že auto stojí čumákem nahoru ale ono to tenkrát nezhaslo ani po dojezdu, když jsem stál doma na rovině. Ráno jsem nastartoval a furt-tak jsem dolil.) Jel jsem do servisu a tam mi řekli, TFSI? To je normální. Já vím, že tady zas všichni řeknou, že oni ničemu nerozumí. Jenže když jdu k doktorovi a něco mi řekne, tak taky není první reakce-je to debil, ničemu nerozumí. Tak jsem jim věřil-pak jsem si koupil jiné auto. Ale tohle si docela pamatuju, že říkali, že to trochu "víc bere olej" (BWA)-tak jsem to fakt dál neřešil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Nemyslel jsem to ve zlém :-) Jen jsem chtěl říct, že to úplně OK není, resp. že to může něco znamenat. Je rozdíl mít 0,5l na 1000km, nebo 0,1l na 1000km. To pak snad ani nemá smysl měnit olej, když ho tam do servisního intervalu, ať je pevný, nebo longlife, vyměníš i několik krát :-) Já tedy používám teď 5W40, ta spotřeba těch 1l/10tis km byla vždy pro 5W30. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 swenaku, já myslím, že my máme jasno. Já také nemyslel nic ve zlém. Že máš s těmito motory největší zkušenosti tady, o tom já vůbec nepochybuju. Pawouk a Ty jste výborné "informační kanály". Takže tak -mějte se chlapi a ať nám to jezdí i na "maiden olive oil" :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 Včera si kolega postěžoval, že mu to najednou žere 1l / 2000km :-) Bylo to skokové a přisuzuje to oleji, má tam teď Helix Ultra 5W30 od Shell, tak kdo ví, možná je problém jen v oleji. Jinak, pokud by jste někdo chtěl vylepšit zvuk vašeho motoru, tak do bazaru jsem dal rezonátor s vedením z GTI Edition 30 ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 Mám najeto 180 tis. koupeno při 149 a dělal jsem na motoru jen rozvody a měnil olej a filtry. Olej to žere cca 2-3l na 10 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camel1cz Vloženo 9. Březen 2013 Sdílet Vloženo 9. Březen 2013 To je šíleně moc, mně žere určite pod litr na 10.000km - poslední interval mám najeto 20.000 a dolil jsem 1 litr - změnil jsem servis a myslím, že předchozí dával podmíru (doléval jsem dost brzy po garančce).- tedy to vypadá na 0,7 na 10.000... Používám 5W30 (Castrol Longlife II resp. nástupce III) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jendoslav Vloženo 11. Březen 2013 Sdílet Vloženo 11. Březen 2013 (editace) Já u svého 2.0 TSI to kontroloval teď skoro po roce (za 2 týdny dávam nový olej - 4tá výměna) a pořád mám témeř olej na horní rysce, takže spotřeba odhadem možná jen 0,5L i méně za 10 000km. Takhle to mám od novoty pořád stejný s tou spotřebou. Aktuálně najeto cca 31 600km. Používám celou dobu olej Total Quartz 9000 5W40 Energy (2 x jsem měl "ne Energy"). Editováno: 11. Březen 2013, autor: Jendoslav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
revolic Vloženo 16. Březen 2013 Sdílet Vloženo 16. Březen 2013 To máš ešte nové, žrat to začne viac po 100 tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tormen Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 Zdravím máte někdo zkušenost s Blow Off ventilem u TFSI, http://www.tuning-centrum.cz/blow-off-ventily-presne/blow-off-ventil-vag-motory-1820-tfsi-07.73227 Chápu, že nedojde k žádné změně výkonu. A ani to nepotřebuju. Jen se mi líbí ten zvuk. Jde mi ale o to, zda to nějak neuškodí motoru, popřípadě, zda to jednotka motoru nevyhodnotí jako nějakou chybu apod... Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.