Jump to content

Kontrolka motora 200000km


Recommended Posts

Zdravim .

Po najazdeni 205000km na scale sa tesne pred vymenou rozvodov objavila chyba motora najprv to len blikalo a potom svietilo dokonca v niektorych pripadoch zasvieti aj kontrolka EPC 

V servise mi vymenili rozvody a sviecky a chyba sa po troch dnoch vratila ,auto slo zase do servisu a vymenili separator oleja . Poslali mi fotky ze v hlave je karbonizacia . Tak sa chcem spytat ci je mozne ze taka karbonizacia ako je na fotke moze sposobovat takuto chybu ? Popripade ak niekto vie co by mohol byt problem bol by som rad keby poradil 

9dcfb259-8244-4363-802f-b3449ff04f7c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zaseknuta vodna pumpa ale to nie je pretoze je vymenena z rozvodmi a potom hlasi 

Cylinder 3 
          P0303 00 [237] - Misfire Detected

 Cylinder 2 
          P0302 00 [237] - Misfire Detected

 

Misfire Detected -- Fueling Disabled 
          P0363 00 [096]

Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
          P0300 00 [237]

 

Mam podozrenie na cievky a sviecky uz som kupil , Auto je po vymene komplet rozvodov ale tato chyba uz bola pred tym ako sa menili rozvody ,v servise vymenili puzdra neviem coho a aj separator oleja ,nakoniec mi vratili peniaze za separator aj za robotu aj za puzdra pretoze mi povedali ze chybu odstranit nevedia /servis v holandsku / V spanielsku do servisu ist nema zmysel lebo ty tam vyberu co je dobre a daju stare veci . takze si ako vzdy clovek musi poradit sam . Ja si len myslim ze znackovy servis skoda by mal vediet detekovat chybu a aj ju odstranit . No takze tu pripadaju do uvahy len tri veci si myslim ja kedze detekuje chybu zapalovania respektive vynechava zapalovanie . Takze bud su to sviecky alebo cievky na svieckach alebo modul zapalovania . cievky a sviecky mi pridu tento tyzden a po ich vymeme sa uvidi ci to bude pokracovat . 

No neviem .a myslim si ze ta karbonizacia nie je az taka obrovska aby to mohlo robit tym ze nedoviera ventili . Je vsak zaujmave ze ked sa po prvom studenom nastartovani tato chyba vymaze potom auto nastartuje normalne a jazdi tiez normalne az do dalsieho studeneho startu .

Niekedy to vydrzi aj tri styri dni .

 

Link to comment
Share on other sites

uplne bezna vec u priamovstrekoveho benzinaku a 200 000kkm je praveze super, pretoze audi V6 a V8 to casto nezvladnu ani 100kkm bez cistenia. Da sa to cistit viacerymi sposobmi ale zvycajne to ludia robia "orieskami" alias "walnut blasting" kombinovane s chemickym cistenim
tu to rozoberaju youtube kanal nasa garaz od 5tej minuty

 

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...