Saatan Vloženo 25. Březen 2009 Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 Jen jsem rekl svuj nazor.Spis se priklanim k tem guferum na ventilech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 25. Březen 2009 Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 při měření tlaků vše v normě ale jak píše Wittmann tahají olej a raději přileju olej. jo jinak ERG mám taky novej a možná budu kupovat i lambdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saatan Vloženo 25. Březen 2009 Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 I tak to vzdy nemusi byt krouzkama.A delalo by to uz od zacatku.Taky bych do vymeny nesel.Je to moc financne narocny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Březen 2009 Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 klidně to může být i gufery, ale taky nemusí Od začátku to nedělá proto, protože ty aušusový kroužky se musí nejdříve vymačkat. Kdybych se pustil do výměny gufer a sundaval hlavu, tak bych při jednom vyměnil i ty kroužky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saatan Vloženo 25. Březen 2009 Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 Mel jsem namysli to,ze kdyz jsem ji koupil nezrala nic a po vymene oleje zacla.Uz ty gufera budou tak 5000Kc a do krouzku dalsich 15000Kc davat nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 Fabia 1.4 74 kW AUB, r.v. 2000, najeto při koupi 103.000 km, teď 111.000 - jsem 3tí majitel, po pár stech ujetých kilometrů jsem zjistil, že žere olej a to dost nevybíravě cca. litr/1000 km. Prodejce říkal, že je to problém těchto motorů, prý vždy pomohla jen výměna guferek ventilů a pístních kroužků. Po výměně už nedolévám, ujeto 7000 km a hladina se nehnula. Naštěstí mi to vyměnili na záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 tak to gratuluji ke slušnému prodejci. Spíš bych tipoval, že by ti řekl, že je to problém těhle motorů a pak tě vyhodí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 Dr. Zoidberg: mozes nam prezradit to je takto slusny to treba zverejnit,aby sa vedelo kde treba chodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 Auto jsem vyíral dlouho :-D po zkušenostech od jednoho nejmenovaného největšího bazaru :-D. Vybral jsem Fabku na netu, samozřejmě si pro Vás přijedeme atd., auto již bylo prodáno, jaká náhoda. Tak jsme vybírali jié, byla Fabka za 149.000 Kč 1.2 HTP přestavená na plyn, po otevření jsme zjistili, že plyn byl demontován :-D, svítila kontrolka emisí, prý to je normální, při jízdě motor padal do nouzového režimu, prý mi dají slevu a mám si to opravit sám. Potom zase prodejce, který měl úvěr se skoro 100% navýšení s 30% akontací, nechápu. Po nezdarech jsem našel na netu mojí Fabču :-D, měla mouchy, ale servis bez problémů vyřešil, celkem jsem čuměl na drát :-D. Adresa: www.autoa-c.cz Na jednom nejmenovaném webu jsem byl označen za prodejce nebo zaměstnance :-D. Prostě slušní prodejci existují. Mohli bychom založit vlákno a dát tipy na prodejce a servisy, protože to jsem pročetl, tak se občas nestačím divit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin496 Vloženo 18. Květen 2009 Sdílet Vloženo 18. Květen 2009 Jak už někteří vědí, prodal jsem svoje htp a koupil combi s výše uvedeným motorem. Mohli by majitelé této motorizace napsat svoje zkušenosti s tímto motorem, spotřebu, závady, na co si dát pozor a podobně? Díkes všem.. jinak mám rok 2002 kód motoru AUB ps: čekám kvalitní diskus,,,žádný pomlouvání htp a podobně.. Našel jsem na "konkurenčním" fóru "http://www.maxiforum.cz/index.php?topic=26927.0" solidní zdroj informací - dílenské učební příručky a knížku Jak na to - Fabia. V dílenských učebních příručkách jsou fakt dobře popsaný jdnotlivý systémy auta se spoustou obrázků - umístění, zapojení a tak - tady jsem nic takovýho nenašel. Tak ať vám následující informace pomůžou Na uvedených odkazech jsou ke stažení dílenské učební pomůcky http://rapidshare.com/files/25140613/dilen...mucky.part1.rar http://rapidshare.com/files/25154210/dilen...mucky.part2.rar a na dalších dvou je ke stažní příručka Jak na to - fabia http://rapidshare.com/files/123880403/Jak_...Fabia.part1.rar http://rapidshare.com/files/123881424/Jak_...Fabia.part2.rar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 2. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2009 (editace) Mám dotaz na majitele této motorizace novějších r.v.. Momentálně sháním vozítko manželce. Jezdí sama, max. vzadu 2 psy, proto chci kombíka. Roční nájezd do 7.000 km, převážně město/okresky. Ve srovnání 4-5 let starých aut typu Fokus, Astra a požadované výbavy (klima, posilovač, ABS, bagy) vychází menší a jí dostačující Fabie s motorem 74kW cenově mnohem lépe. Co říkáte? Uvažovat o koupi? Projevují se i u ročníků 2004/2005 závady s únikem oleje nebo už tyto motory byly lepší a co do spolehlivosti srovnatelné s 55kW verzí? Díky předem za názory. Editováno: 2. Srpen 2009, autor: Tesna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olap Vloženo 6. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2009 Mam problem zo startovanim mam 1,4 16V 74kW. Robi to teply aj studeny motor. VAG nevypisuje ziadnu chybu. Jedine co som postrehol je ze zacali casto odchadzat zapalovacie cievky.Uz som vymenil aj skrtiacu klapku za novu ale asi to bude nieco v elektrike a tam si moc rady neviemi . Berem kazdu radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 6. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2009 Tesna: o týhle motorizaci je tady napsáno už hodně, stačí hledat Za mne bych vzal manželce 1.4 16V 59KW - je to fakt spolehlivej nenáročnej motůrek a pokud žena není závodnice, ani těch pár KW nepozná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajiki Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 Zdravím, díky za toto téma. Mám také 1.4 16v 74kw bbz. Je to 2006 a těsně po záruce jsem ji koupil jako druhý majitel po nějaké paní, která s tím jezdila 20 km do práce a zpět. Při koupi jsem se ho strašně bál, protože to auto bylo neskutečně líné a vůbec se mu nechtělo do otáček. Nicméně jsem se pro něj stejně rozhodl. Kupodivu jsem ho brzy rozlítal a teď šlape jako hodinky. Olej nesežrala zatím žádnej a to už má 85 tisic. olej měním po 12tis a na jaře se chystám na rozvody. Motor chvílema začal být ve vysokých rychlostech hlučný tak mi bylo doporučeno dávat jiný olej. Nevím no, od té doby liju 10w60 a šlape moc krásně. Líbí se mi že má jak říkám dva režimy jízdy. Pohodovou jízdou 100km/h jedu do 6l. Pokud se člověk veze nebo jedu dálnici do 160km/h tak do těch 8,5l. coš mě celkem vyhovuje. Zarazilo mě jak zde píšete o omezovači. Mě sepne až těsně před 7tis otáč. někde 6900 což je mi divné že by byl rozdíl. a pak ještě jedna věc. Nevím jak jste na tom vy s klidem motoru při volnoběhu. Když natankuju 95 benzín a je to nějaká ta pumpa beze jména, čekám že mi vyskočí chvílema ven. Proto raději tankuji 98 nebo 100, protože je potom motor klidný. Nevím jestli sem si to vsugeroval nebo je to možné. Někde jsem četl že 95 oktanový benzín těch oktanů 95 stejně nemá. má nějakou toleranci ve které se pohybuje. Proto tankuju 98 a víc že tam těch 95 oktanů minimálně bude. co si o tom myslíte. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 Do tohoto motoru by jsi měl dávat N98, N95 ti sníží výkon, viz "Návod k obsluze" auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 ale nijak zvlášť rozdíl není znát pokud tam dáš "jen" N95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 na 95 mě rachtají ventyly na plnotučný od OMW dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H4z4rd Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 len tak informativne pri sprintoch 0-100 nevadi ak radim az nad 6000 ? ci 6000 je ideal ? .... nekazi sa tym motor ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 nie nekazi ! motor je zabezpeceny pred kritickymi otackami ktore nicia motor a to Obmedzovacom.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z-e-v-l Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 (editace) Ono když chceš maximální zrychlení, tak je to naopak nutný točit přes 6000. I když to má v 6000 maximální výkon, tak ani za touto hranicí motor nijak neuvadá a když přeřadíš na další kvalt, tak se ti točky dostanou na něco okolo 4500rpm kde je zas max krouťák. Takže bych řekl že pro maximální zrychlení ideální. Kdysi jsem natáčel zrychlení na mobil, kde jsou ty otáčky vidět. Editováno: 8. Prosinec 2009, autor: z-e-v-l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr andrejs Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 cau vsem .chlapi hledam na fabce pojistkovou skrinku a nedari se .timto vas prosim o radu .predem dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 Jedna pojistková skříňka je na levé straně palubní desky,uvidíš ji po otevření dveří u řidiče (viz obrázek),pak jsou ještě pojistky na akumulátoru v motorovém prostoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr andrejs Vloženo 16. Duben 2010 Sdílet Vloženo 16. Duben 2010 diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackmccool Vloženo 24. Červen 2011 Sdílet Vloženo 24. Červen 2011 Ahoj. Planuju nakup 1.4 74KW z roku 2006. Ale po precteni par recenzi a tohoto fora jsem zjistil, ze je problem se zranim oleje. Je tento problem i vyssich rocniku zlaste pak ten 2006? Mam vyhlidnuteho jednoho kombika v plne vybave, najeto cca 80T KM dle tacho. je cena 168000 adekvatni? Na co se zamerit pri koupi? Diky za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
valfren Vloženo 14. Únor 2018 Sdílet Vloženo 14. Únor 2018 Zdravím, nevíte někdo číslo nebo rozměr těsnení v místě toho sání po případě jestli jste ho někdo měnil a co to může znamenat ten čoud , jak je demontáž náročná stačí povolit tech osum šroubu na hoře nebo kolik,co ještě je potřeba ? Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.