matystu Vloženo 29. Srpna Sdílet Vloženo 29. Srpna Hezký den, velice mě láká pořídit si 2.0 tsi 206kw. Měsíčně najedu okolo 4k km a chtěl bych si pořídit benzín. Jediné, co mě odrazuje je spotřeba, jelikož s mým jízdním stylem budu jezdit stabilně okolo 12l. Měl jsem superba půjčeného, byl jsem s ním nadmíru spokojen, ale na denní ježdění uvažuji o dodělání LPG. Viděl jsem, že to jde, spíše mě zajímá, zda už má někdo s tímto motorem a LPG zkušenost, jak je na tom motor a zda je vše v pořádku, případně doporučení na dílnu, kde je spokojen. Chtěl bych pořídit 206kw se 7st DSG, ideálně od roku 2019/2020 a dále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 30. Srpna Sdílet Vloženo 30. Srpna (editace) 2.0 TSi 206kW s DSG 381 je skor od roku 2021, dovtedy to bol 200kW motor. tu sa o tom pise pomerne dost, translator v chrome funguje https://www.superbclub.pl/viewtopic.php?t=12728 Slovenske ceny: BRC Sequent Maestro (kooperacia BRC-IT a Prins-NL) Cena prestavby s tymto zariadenim je od 1950-2250 € EHK115, poplatky za zapis su vo vyske 71 € KME dual, s regulátorom tlaku do 250kW, cena montáže 1990€ Poplatky za dokumenty 290€ Cena spolu 2280€ Prins VSI-DI s prívstrekom benzínu v pomere 90% LPG:10% benzín. Cena montáže je 1800 € s DPH plus prihlasovacie poplatky 60 €. BRC aj Prins je v podstate to iste a pouzivaju reduktor do 500 koni, oficialne nepodporuju tuning. S chiptuningom môže byť problém, na jednom čipovanom aute nefungoval po prestavbe na LPG diaľkový štart a trhalo to na tempomate. LPG nádrž bez vyznačenia životnosti sa dodáva iba do prvovýroby fabricky montovaných LPG systémov, takže nádrže dodávané na retrofitný trh majú všetky vyznačené koniec životnosti 10 rokov. Pozn: uvedene lpg systemy su pre moj motor CJXA s dualnym vstrekovanim. pre neskorsie iba s nepriamym by to malo byt o nieco lacnejsie. Editováno: 30. Srpna, autor: denial 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Ninaj Vloženo 2. Září Sdílet Vloženo 2. Září 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OKEJ Vloženo Sobota v 17:01 Sdílet Vloženo Sobota v 17:01 V 30. 8. 2024 na 2:05, denial napsal: 2.0 TSi 206kW s DSG 381 je skor od roku 2021, dovtedy to bol 200kW motor. tu sa o tom pise pomerne dost, translator v chrome funguje https://www.superbclub.pl/viewtopic.php?t=12728 Slovenske ceny: BRC Sequent Maestro (kooperacia BRC-IT a Prins-NL) Cena prestavby s tymto zariadenim je od 1950-2250 € EHK115, poplatky za zapis su vo vyske 71 € KME dual, s regulátorom tlaku do 250kW, cena montáže 1990€ Poplatky za dokumenty 290€ Cena spolu 2280€ Prins VSI-DI s prívstrekom benzínu v pomere 90% LPG:10% benzín. Cena montáže je 1800 € s DPH plus prihlasovacie poplatky 60 €. BRC aj Prins je v podstate to iste a pouzivaju reduktor do 500 koni, oficialne nepodporuju tuning. S chiptuningom môže byť problém, na jednom čipovanom aute nefungoval po prestavbe na LPG diaľkový štart a trhalo to na tempomate. LPG nádrž bez vyznačenia životnosti sa dodáva iba do prvovýroby fabricky montovaných LPG systémov, takže nádrže dodávané na retrofitný trh majú všetky vyznačené koniec životnosti 10 rokov. Pozn: uvedene lpg systemy su pre moj motor CJXA s dualnym vstrekovanim. pre neskorsie iba s nepriamym by to malo byt o nieco lacnejsie. Ja mám prins stalo to 1800 mám 200kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.