Publikováno Listopad 20, 201212 r Zdarec "Yeťáci", zakoupil jsem chrániče na přední masku ,na zimu dobrá věc auto se dřív ohřeje a hlavně to chrání chladíč před tím bordelem co používají silničáři.Vzniknul ale jeden problém.Netušil jsem že čidlo pro venkovní teplotu bude lhát (i když je umístěné pod nárazníkem na levé straně ve směru jízdy).Pro provoz v zimě dost podstatná věc.Ptám se?Máte někdo zkušenost nebo radu jak se toho nedostatku zbavit? Dík za radu která bude přínosem pro všechny Yeťáky.
Listopad 20, 201212 r Kryt horní části chladiče je v pohodě, také jsem ho v zimě používal, ale ten spodní, to je svízel. Pokud je mi známo, venkovní teploměr je schovaný za spodní mřížkou a její zakrytí způsobí jeho okamžité přehřátí. Nemohu najít fotku, ale vyřízl jsem v krytu díru pro přívod vzduchu právě pro toto čidlo a nic moc. Nakonec jsem kryt nepoužíval.
Prosinec 22, 201311 r No, nevypadá to špatně. Ty kryty jsou dělány v nějaké formě ? Nebo to jsou origo. pro yeti ? Nebo jsi takový šikula ???
Prosinec 23, 201311 r Dobrý den. Je to origo heko , jenom jsem vyřešil to venkovní čidlo , zatím to ukazuje dobře . Jěště dám černěné šrouby , protože ty původní hodně svítí a není to pěkné. Kryty jsem ještě upravil že jsem do nich udělal díry ten horní kryt má díry na spodku v lemu bohužel z tohoto pohledu nejsou vidět a spodní kryt má díry v horních rozích , také nebudou asi vidět . Tuto úpravu jsem udělal na základě zvýšené teploty oleje . Kryty jsou v pohodě doba ohřevu se zkrátila o hodně . Mám v autě origo nezávislé topení a při zapnutí na požadovaný čas mám nastaveno 20 minut se auto ohřálo v interiéru na požadovanou teplotu mám 23°C vše v pohodě , akorát motor je ohřátý na 1/3 také to je v pohodě , jenom když vyjedu tak voda v motoru spadne na 0.Proto ta úprava.
Leden 14, 201411 r Ještě jedna zkušenost, na dálnici do 120 v pohodě ale nad 120 se auto začíná více ohřívat.Kdo jezdí jenom po dálnicích tak to nemá význam. Jinak zatím spokojenost.
Srpen 30, 201411 r Daruji za odvoz ochranu chladiče Heko vrchní a spodní díl viz foto výše.Ještě přidám rozšíření předních a zadních blatníku nepoužité.(mám už jiný vůz) http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-yeti/plastove-podbehy-lemy/skoda-yeti-lemy-blatniku-cr-abs-cerne-id:5736.eshop http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-yeti/plexi-ofuky-oken-zimni-clony/skoda-yeti-zimni-clona-predni-masky-horni-id:1901.eshop http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-yeti/plexi-ofuky-oken-zimni-clony/skoda-yeti-zimni-clona-predniho-narazniku-spodni-id:3103.eshop Už je to zamluveno benem115. Upraveno Září 2, 201411 r od dominikg
Září 27, 20168 r Ahojte,potřebuji vědět jestli se dá sehnat tento kryt spodní části chladiče,nebo by mi ho někdo vyrobil,děkuji Tony
Září 29, 20168 r před 32 minutami, Fajerak napsal: Někde tady na foru bylo něco podobného aj s adresou na obchod.Třeba jen pohledat. Bylo to na yeti foru?nebo to mám hledat na všech?
Říjen 5, 20168 r Dneska jsem namontoval vrchní clonu chladiče drží dobře zkoušel jsem namontovat i tu spodní ale nejde to vůbec nacvaknou zkoušel jsem to asi půl hodinu nemáte s tím někdo zkušenost nechci zničit ty packy na přichycení návod od prodejce nejde sehnat výrobce ho nemá ? http://www.obautodily.cz/skoda-yeti-13-zimni-clona-predniho-narazniku-spodni-7156cz328/
Listopad 24, 20177 r Objednal jsem ten spodni kryt, na zimu ho tam pridelam, jezdim jen kratke trasy, tak at se auto drive ohreje. Yeti po faceliftu ma to cidlo venkovni teploty na stejnem miste jako Yeti pred faceliftem? Abych vedel, kde mam vyvrtat diru.
Leden 24, 20196 r Nazdar namontoval som zimne clony vrchnu aj spodnu no mam otazku. Kamos co pracoval v Skodovke Mlada Boleslav vravel ze technici neodporucaju davat tie zimne clony z dovodu nasavania vzduchu do motora ze je to zadeklovane. Co na to vravite? Dakujem za nazory.
Leden 25, 20196 r A já nemám žádný a jsem v pohodě. (Vrchní je pro frajeřinu a spodní oblbuje čidlo).
Leden 25, 20196 r Já mám oba. Do spodního jsem navrtal otvor a čidlo dávám do něj, takže žádná oblbovačka. Jediné omezení je, že jezdím do 110 km/h. Od 120 km/h se motor začíná hřát. Tudíž na delší jízdu po dálnici je nutné jeden z krytů zdemontovat. Ale ochrana proti soli v motoru k nezaplacení. Sundavám až když je venkovní teplota trvale nad cca 8 stupni.
Leden 25, 20196 r Ja mam take ten spodni spis jako ochranu proti sajrajtu, na leto sundavam, nerekl bych, ze se mi driv ohreje motor diky tomu krytu, dle me to na to moc vliv nema, jezdim pouze kratke trasy do 20 km do zamestnani.
Leden 27, 20196 r V 24. 1. 2019 na 19:00, Bystro 11 napsal: z dovodu nasavania vzduchu do motora ze je to zadeklovane Motor si s tím poradí, co jsem slyšel já, tak prý zadeklováním se změní průchod vzduchu skrz motorový prostor a může docházet k přehřívání některých komponent a tím zkrácení jejich životnosti. PS: koupil jsem na Yetiho tohle: https://www.obautodily.cz/skoda-yeti-facelift-zimni-clona-predni-masky-ki-r-946372-horni-7154cz328/ a chlapci asi udělali nějakou úpravu; podle fotek na internetu by to mělo mít zezadu spony na přicvaknutí k mřížce. Já jsem místo spon dostal dva mizerné plastové šrouby a "háčky" se závitem. Problém č.1 je, že otvory v deklu mají cca 4mm a šrouby jsou M6, problém č.2 že když už si to člověk převrtá a dá tam šrouby, tak potom není vidět kam se ty háčky otáčí a já jsem u toho nadával snad čtvrt hodiny a chybělo opravdu jenom kousek abych s tím švihl do popelnice. Problém č. 3 je ten, že otvory na šrouby jsou hned vedle prolisu a ty šrouby se potom opírají jenom o hranu toho prolisu, takže čekám po kolika km to spadne a budu od toho krámu mít klid.
Červen 10, 20205 r Tak jsem si zas udělal radost, tahle věcička na našem trhu chybí a pro mne je hodně důležitá (né z eztetického hlediska).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.