Publikováno Prosinec 16, 2024Pro 16 Kluci chtel bych koupit uplne novou F4 1.0 tsi 70kw. Byl jsem zkusit 2023, najeto 23000 a nedalo se s ni ve meste jezdit. Kazde rozjeti a ubrani plynu, pripadne pri prerazeni jsem si pripadal jak zacatecnik. Auto se zhoupne, skubne, jak kdyz neumim poustet spojku !!! Mel jsem F3 tsi 81kw a tam to bylo vetsinou jen, kdyz byl motor studeny. Potreboval bych se dozvedet postrehy, jak to mate vy. Zajimaji me nejvic roky vyroby 2024, zanovni auta. Neni tady v okoli predvadecka, jen dsg. Diky Upraveno Prosinec 16, 2024Pro 16 od octavia_66_tdi
Prosinec 16, 2024Pro 16 Mám Fabii 4, 81kW a ty rozjezdy to je děs. Když se rozjíždím na 3000 ot, tak to ještě jde, ale do 2000 to skáče jak kobyla. Po parkovišti, když to nepotřebuji hnát, tak se rozjíždím, jak začátečník v autoškole. Dá se to ještě zachránit tak, že při rozjezdu na 1.st nepustím úplně spojku a dám tam hned dvojku, pak to necuká. Začne to cukat až když se na jedničku úplně pustí spojka
Prosinec 19, 2024Pro 19 Při zahřátém motoru to cuká míň a někdy to ani necuká, ale to je možná tím, že se někdy rozjíždím na vyšší otáčky (nad 2000), třeba na zelenou. Přesedlal jsem z mé předchozí F3 (rv 2015) a ani po půl roce si na ty rozjezdy nemůžu zvyknout.
Prosinec 20, 2024Pro 20 Autor Já projížděl v barazu 2023 TSI 70kw a byl to otřes. Motor byl zahřátý. Z jedničky na dvojku auto tak kucklo, že to cítí každý pasažér. Po potvrzení více lidí je rok 2023 propadák, je možné, že ale existuje nějaká svolávací akce na přehrání soft. Musím se svézt v 2024 jestli na nějakou narazím, jak na tom bude. Takové auto si rozhodně nekoupím.
Prosinec 20, 2024Pro 20 Tak mně to cuká až když pustím spojku na jedničku. Jak zařadím dvojku, tak jsem si nevšiml, že by to cukalo. Prostě se rozjíždím, pomalu pouštím spojku a až ji pustím, tak to dvakrát cukne. A jenom při rozjezdu do 2000 ot. A dělalo to v létě i teď v zimě
Prosinec 20, 2024Pro 20 Autor Je to možné, zřejmě to je při tom když uberu plyn a chystám se přeřadit. Dnes jsem jezdil s předváděcí 85kw 2024 a ta byla naprosto v pohodě. Snad se mi dostane pod ruku ještě 2024 70kw abych mohl vyzkoušet.
Prosinec 21, 2024Pro 21 Mně dělá něco podobného SCALA 81kW, rozjedu se třeba na volnoběh nebo s mírně přidaným plynem, pustím spojku a auto normálně jede, jakmile přidám plyn tak auto jednou cukne mezi otáčkami 1500 - 2000 (jakoby na chvíli ztratilo výkon) a pak už jede normálně.
Prosinec 21, 2024Pro 21 Vyjezdit 2 plné nádrže premium paliva (OMV Maxxmotion, N98 EO, VIF a podobně) a pak šupem do servisu. Tam jim to hezky zadokumentované na videích s VIN ukázat. Oni budou hluší, slepí, ale po 3 urgencích to budou muset začít řešit. Pokud je auto v záruce, klidně ať půlku auta vymění - svíčky, motor, rozvody, hlava, zapalování, spojka, převodovka, silentbloky... garážník by to měl poznat lépe a snadněji, diagnostika a zkušební jízda nutná.
Prosinec 21, 2024Pro 21 To je dobrá rada, protože tohle vše vyjmenované, když ti vymění, tak pak je to auto následně neprodejné...
Prosinec 21, 2024Pro 21 Autor V AAA rikali, ze to delaji i Kamikadze a Scaly. Je to napric koncernem. Verim, ze to musi mit reseni, tech keplů co to dělají je jak vidno mnoho. Nejedna se o vymenu silenbloku, svicek a ostatnich chujovin okolo, ale ciste na ovladani skrtici klapky-vstrikovani.
Prosinec 30, 2024Pro 30 Mám službní fabku 70kw, převzata v 3/2023, najeto 58tisíc a tento problém nemám. Moje Scala 81kw taky nic.
Prosinec 30, 2024Pro 30 Autor Kluci tak jsem dnes koupil novou 70kw a take je to v poradku. Nevim co s tou v AAA bylo, nebude to ale jedina ozvali se i nejaci lide na FB, ze maji stejny problem. Jeste ze to nova nedela, jinak bych ji nevzal. Diky vsem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.