Přejít na obsah

ukazovatel teploty chladiacej kvapaliny


bajdik1...

Doporučené příspěvky

Zdravim kolegove,

mam problem s rafickou ukazatele teploty motoru .. Vse bylo az do soboty v poradku,rano jsem normalne nastartoval a prvni co me zarazilo byla doba za kterou se motor ohral .. Byla o hodne delsi nez obvykle .. Trvalo skoro 15 km jizdy nez se raficka stezi dostala do stredove polohy .. Pak jsem zvolil sviznejsi styl jizdy,cili tak kolem 120 Km/h a po chvilce se vratila skoro o polovinu dolu,po zpomaleni se opet po nejake chvilce vratila na stred .. :unsure:

Ale mam pocit,ze cidlo teploty bude v poradku,jelikoz jsem pak motor nechal vychladnout a po nastartovani jsem zkoumal,zda se sytic po nejake chvilce sam vypne a opravdu se tak stalo .. Po zhruba 1 minute se volnobeh zacal sam snizovat az do klasickych volnobeznych otacek ..

behem jizdy se mi stavalo,ze raficka klesla a ukazovala skoro studeny motor .. Coz asi neni dobre .. :huh:

Dalsi z veci,co jsem vyzkoumal je ta,ze pokud rucicka ukazovala skoro studeny motor jsem zastavil a motor vypnul .. Pak jsem zkusil otocit do polohy 2 tesne pred startem a rucicka se krasne vyhoupla presne do stredu tam jak ma byt ,ikdyz byla pred tim v polovine ..

Byl jsem s tim dnes v servisu a tam mi to pichli na VAG,samozrejmne nic nezjistili a technik rikal,ze by to mohl byt termostat ..

Tak se vas chci zeptat,zda jste se s tim nekdo uz setkal a jak jste tuto zavadu resili .. Nechci zas davat skodovce zbytecne penize aby zkouseli cim by to tak asi mohlo byt ..

Jeste me napadla jedna vec,asi pred mesicem jsme s kamaradem(Lugo,zdarvim .. ;) delali podsviceni do modra tak me napadlo,zda tam nemohlo dojit k nejakemu kratasu,nebo neco podobneho .. Mooooc se v tom nevyznam,tak me nekamenujte .. Jinak vsechny budiky ukazuji v poradku tak jak maji ..

Mooooc dekuji za rady .. S pozdravem BAJDIK ... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak co to podsviceni, uz jsi ho vyresil tak, abys nemel vypalene oci ;-)

na felde jsem mel podobny problem a bylo to praskly teplomer v pouzdre ( vyklal se ). nicmene tady by to mohl byt problem s kontaktem. mohlo se trebas stat, ze tam nejaka pridana soucastka lezi nad cestickou v plosnaku a v urcite chvili se dotkne. to bys musel vyzkouset.

anebo spatne zacvaknuty konektor ( ci vytlaceny pin z konektoru ) by toto take mohl zpusobit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak co to podsviceni, uz jsi ho vyresil tak, abys nemel vypalene oci ;-)

na felde jsem mel podobny problem a bylo to praskly teplomer v pouzdre ( vyklal se ). nicmene tady by to mohl byt problem s kontaktem. mohlo se trebas stat, ze tam nejaka pridana soucastka lezi nad cestickou v plosnaku a v urcite chvili se dotkne. to bys musel vyzkouset.

anebo spatne zacvaknuty konektor ( ci vytlaceny pin z konektoru ) by toto take mohl zpusobit.

to mISHA : delali jsme to s LUGEM cely den a vecer jsem vyrazil za tmy z Brna do Pardubic,cili nejakych 130 km .. A je pravda,ze kdyz jsem vjel do tmy tak na maximalni svitivost to bylo docela neprijemne .. Ale uz jsem si docela zvykla ted uz to neni tak strasne .. ;)

podle avataru soude,ze jsi take jeden z "podvicenych" .. :D

ja bych se v tom nerad nejak stoural,chtelo by to aby se mi na to podival nekdo,kdo tomu rozumi .. LUGO je az v Brne a tady v okoli o nikom nevim .. :unsure:

ted jsem si vzpomnel,ze se mi objevila jeste jedna vec,kdyz zapnu sterace tak se mi v urcitych chvilich,ktere se pravidelne opakuji,meni intenzita podsviceni tlacitka rozmrazovani zadniho okna .. chvili je slaba a chvili je silna a je to pravidelne a to take pred nedavnem nedelalo .. :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vsak si v mem aute sedel, kdyz sis jel pro ty chromovane cudliky ;-) prijed se nekdy podivat, jak to vypada vecer. budes cucet, jaky je to rozdil.

a ta intenzita podsviceni tlacitka by mohla byt zpusobena nejakym kratakem. otazkou je, jak to mas vyresene/udelane. kdyby to delalo vsechno, tak je mozny problem na baterce/altiku. btw se meni intenzita tlacitka anebo toho indikacniho svetla?

na felde mam problem se stahovackou a problem bude nekde v kabelazi/pojistkovem boxu. takze ono prijit na takovyhle veci muze byt nekdy zalezitost i dni pilne prace....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vsak si v mem aute sedel, kdyz sis jel pro ty chromovane cudliky ;-) prijed se nekdy podivat, jak to vypada vecer. budes cucet, jaky je to rozdil.

a ta intenzita podsviceni tlacitka by mohla byt zpusobena nejakym kratakem. otazkou je, jak to mas vyresene/udelane. kdyby to delalo vsechno, tak je mozny problem na baterce/altiku. btw se meni intenzita tlacitka anebo toho indikacniho svetla?

na felde mam problem se stahovackou a problem bude nekde v kabelazi/pojistkovem boxu. takze ono prijit na takovyhle veci muze byt nekdy zalezitost i dni pilne prace....

to mISHA .. uz si vzpominam Michal,jestli se nepletu .. ;) a pokud ano tak se omlouvam .. jj mohli bychom se nekdy sejit a pokecat a prozkoumat fabinky .. docela me zajima,jak to vypada ve tme,myslim tim to podsviceni .. a potreboval bych aby ses mi pripadne kouknul na tu intenzitu .. poslu ti v PM cislo na mobil a muzes poslat SMS a muzeme se dohodnout na nejaky cas a sejit se .. co ty na to .. ?? ;)

zatim se mej ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak LUGO me rikal,ze mu to delalo to same a pry to byl snimac chladici kapaliny v privodu do bloku motoru .. tak uvidime,nemate s timto nekdo zkusenost,treba takovy harcovnik jako COSBY se do toho mohl vlozit a poradit .. ;) nerad bych menil neco,co je v poradku ..

diky za informace a odpovedi ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem to samé.

Ručička teploměru někdy naběhla někdy ne. Pak stále častěji.

Bylo to čidlo teploty 06A919501.Cena 550Kč.

S prací v servisu 1100Kč.

Jen dotaz....CIDLO TEPLOMERU (jak stojí v Etosu) je pro všechny motory stejné??? Jen možná u 1.4 44/50 se jako kdyby trošku liší konektorová část ale přitom objednací kod ma stejný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Host Guest_Dusan

Mal som rovnaky problem na 44kw cidlo bolo udajne v poriadku ale termostat bol vo vnutri uplne rozpadnuty a stale otvoreny ,cena bola asi 600SK za termostat komplet aj s novym cidlom ktore je sede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

vsimol som si, ze rucicka, ktora ukazuje teplotu chladiacej kvapaliny,

bola minule aj po 20 km stale na nule.

ked som pustil kurenie, tak hned isiel teply vzduch.

skusil som vypnut motor.

po jeho zapnuti rucicka vyskocila hned kolmo hore.

robi to len obcas, tak raz za mesiac.

co to moze byt ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...