bajdik1... Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Zdravim kolegove, mam problem s rafickou ukazatele teploty motoru .. Vse bylo az do soboty v poradku,rano jsem normalne nastartoval a prvni co me zarazilo byla doba za kterou se motor ohral .. Byla o hodne delsi nez obvykle .. Trvalo skoro 15 km jizdy nez se raficka stezi dostala do stredove polohy .. Pak jsem zvolil sviznejsi styl jizdy,cili tak kolem 120 Km/h a po chvilce se vratila skoro o polovinu dolu,po zpomaleni se opet po nejake chvilce vratila na stred .. Ale mam pocit,ze cidlo teploty bude v poradku,jelikoz jsem pak motor nechal vychladnout a po nastartovani jsem zkoumal,zda se sytic po nejake chvilce sam vypne a opravdu se tak stalo .. Po zhruba 1 minute se volnobeh zacal sam snizovat az do klasickych volnobeznych otacek .. behem jizdy se mi stavalo,ze raficka klesla a ukazovala skoro studeny motor .. Coz asi neni dobre .. Dalsi z veci,co jsem vyzkoumal je ta,ze pokud rucicka ukazovala skoro studeny motor jsem zastavil a motor vypnul .. Pak jsem zkusil otocit do polohy 2 tesne pred startem a rucicka se krasne vyhoupla presne do stredu tam jak ma byt ,ikdyz byla pred tim v polovine .. Byl jsem s tim dnes v servisu a tam mi to pichli na VAG,samozrejmne nic nezjistili a technik rikal,ze by to mohl byt termostat .. Tak se vas chci zeptat,zda jste se s tim nekdo uz setkal a jak jste tuto zavadu resili .. Nechci zas davat skodovce zbytecne penize aby zkouseli cim by to tak asi mohlo byt .. Jeste me napadla jedna vec,asi pred mesicem jsme s kamaradem(Lugo,zdarvim .. delali podsviceni do modra tak me napadlo,zda tam nemohlo dojit k nejakemu kratasu,nebo neco podobneho .. Mooooc se v tom nevyznam,tak me nekamenujte .. Jinak vsechny budiky ukazuji v poradku tak jak maji .. Mooooc dekuji za rady .. S pozdravem BAJDIK ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 tak co to podsviceni, uz jsi ho vyresil tak, abys nemel vypalene oci ;-) na felde jsem mel podobny problem a bylo to praskly teplomer v pouzdre ( vyklal se ). nicmene tady by to mohl byt problem s kontaktem. mohlo se trebas stat, ze tam nejaka pridana soucastka lezi nad cestickou v plosnaku a v urcite chvili se dotkne. to bys musel vyzkouset. anebo spatne zacvaknuty konektor ( ci vytlaceny pin z konektoru ) by toto take mohl zpusobit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajdik1... Vloženo 3. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 tak co to podsviceni, uz jsi ho vyresil tak, abys nemel vypalene oci ;-)na felde jsem mel podobny problem a bylo to praskly teplomer v pouzdre ( vyklal se ). nicmene tady by to mohl byt problem s kontaktem. mohlo se trebas stat, ze tam nejaka pridana soucastka lezi nad cestickou v plosnaku a v urcite chvili se dotkne. to bys musel vyzkouset. anebo spatne zacvaknuty konektor ( ci vytlaceny pin z konektoru ) by toto take mohl zpusobit. to mISHA : delali jsme to s LUGEM cely den a vecer jsem vyrazil za tmy z Brna do Pardubic,cili nejakych 130 km .. A je pravda,ze kdyz jsem vjel do tmy tak na maximalni svitivost to bylo docela neprijemne .. Ale uz jsem si docela zvykla ted uz to neni tak strasne .. podle avataru soude,ze jsi take jeden z "podvicenych" .. ja bych se v tom nerad nejak stoural,chtelo by to aby se mi na to podival nekdo,kdo tomu rozumi .. LUGO je az v Brne a tady v okoli o nikom nevim .. ted jsem si vzpomnel,ze se mi objevila jeste jedna vec,kdyz zapnu sterace tak se mi v urcitych chvilich,ktere se pravidelne opakuji,meni intenzita podsviceni tlacitka rozmrazovani zadniho okna .. chvili je slaba a chvili je silna a je to pravidelne a to take pred nedavnem nedelalo .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 vsak si v mem aute sedel, kdyz sis jel pro ty chromovane cudliky ;-) prijed se nekdy podivat, jak to vypada vecer. budes cucet, jaky je to rozdil. a ta intenzita podsviceni tlacitka by mohla byt zpusobena nejakym kratakem. otazkou je, jak to mas vyresene/udelane. kdyby to delalo vsechno, tak je mozny problem na baterce/altiku. btw se meni intenzita tlacitka anebo toho indikacniho svetla? na felde mam problem se stahovackou a problem bude nekde v kabelazi/pojistkovem boxu. takze ono prijit na takovyhle veci muze byt nekdy zalezitost i dni pilne prace.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajdik1... Vloženo 4. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2006 vsak si v mem aute sedel, kdyz sis jel pro ty chromovane cudliky ;-) prijed se nekdy podivat, jak to vypada vecer. budes cucet, jaky je to rozdil.a ta intenzita podsviceni tlacitka by mohla byt zpusobena nejakym kratakem. otazkou je, jak to mas vyresene/udelane. kdyby to delalo vsechno, tak je mozny problem na baterce/altiku. btw se meni intenzita tlacitka anebo toho indikacniho svetla? na felde mam problem se stahovackou a problem bude nekde v kabelazi/pojistkovem boxu. takze ono prijit na takovyhle veci muze byt nekdy zalezitost i dni pilne prace.... to mISHA .. uz si vzpominam Michal,jestli se nepletu .. a pokud ano tak se omlouvam .. jj mohli bychom se nekdy sejit a pokecat a prozkoumat fabinky .. docela me zajima,jak to vypada ve tme,myslim tim to podsviceni .. a potreboval bych aby ses mi pripadne kouknul na tu intenzitu .. poslu ti v PM cislo na mobil a muzes poslat SMS a muzeme se dohodnout na nejaky cas a sejit se .. co ty na to .. ?? zatim se mej .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 4. Duben 2006 Sdílet Vloženo 4. Duben 2006 jo dohodneme se. ale jak jsem psal, tak na pristim tydnu. ted se mi to nehodi. pripadne jeste nedele by sla. a nemusis se omlouvat, nemas za co ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kanecek Vloženo 4. Duben 2006 Sdílet Vloženo 4. Duben 2006 Nejspíš ti zůstal vyset otevřený termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajdik1... Vloženo 5. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2006 tak LUGO me rikal,ze mu to delalo to same a pry to byl snimac chladici kapaliny v privodu do bloku motoru .. tak uvidime,nemate s timto nekdo zkusenost,treba takovy harcovnik jako COSBY se do toho mohl vlozit a poradit .. nerad bych menil neco,co je v poradku .. diky za informace a odpovedi .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajdik1... Vloženo 5. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2006 Nejspíš ti zůstal vyset otevřený termostat a jak bych to mel resit dale .. dikec za info .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roder Vloženo 5. Duben 2006 Sdílet Vloženo 5. Duben 2006 Měl jsem to samé. Ručička teploměru někdy naběhla někdy ne. Pak stále častěji. Bylo to čidlo teploty 06A919501.Cena 550Kč. S prací v servisu 1100Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 5. Duben 2006 Sdílet Vloženo 5. Duben 2006 Měl jsem to samé.Ručička teploměru někdy naběhla někdy ne. Pak stále častěji. Bylo to čidlo teploty 06A919501.Cena 550Kč. S prací v servisu 1100Kč. Taky jsem měl toto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 5. Duben 2006 Sdílet Vloženo 5. Duben 2006 Měl jsem to samé.Ručička teploměru někdy naběhla někdy ne. Pak stále častěji. Bylo to čidlo teploty 06A919501.Cena 550Kč. S prací v servisu 1100Kč. Jen dotaz....CIDLO TEPLOMERU (jak stojí v Etosu) je pro všechny motory stejné??? Jen možná u 1.4 44/50 se jako kdyby trošku liší konektorová část ale přitom objednací kod ma stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chudej student Vloženo 6. Duben 2006 Sdílet Vloženo 6. Duben 2006 Podivej se na to cidlo..myslim ze je modry...delalo mi to uplne to same ale na GIV...Vybagruj ho a nasad nove a podle me bude po problemu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 6. Duben 2006 Sdílet Vloženo 6. Duben 2006 Taky si myslím,že to bude to čidlo...ale jen si myslím,že je šedé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 6. Duben 2006 Sdílet Vloženo 6. Duben 2006 Měj jsem stejné problémy, bylo to toto čidlo teploty: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 6. Duben 2006 Sdílet Vloženo 6. Duben 2006 2jargoon:Jojo takto ho přesně mám v paměti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_Dusan Vloženo 16. Duben 2006 Sdílet Vloženo 16. Duben 2006 Mal som rovnaky problem na 44kw cidlo bolo udajne v poriadku ale termostat bol vo vnutri uplne rozpadnuty a stale otvoreny ,cena bola asi 600SK za termostat komplet aj s novym cidlom ktore je sede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
44kw Vloženo 5. Květen 2006 Sdílet Vloženo 5. Květen 2006 Taky jsem to zažil chvála bohu jakto zničeho nic přišlo tak to zase zmizelo od té doby cca 3 roky.Klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike Vloženo 3. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2006 Dá se pomocí diagnostiky zjistit, zda je to čidlo teploty motoru nebo termostat? Začalo mi to taky blbnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike Vloženo 3. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2006 Teď jsem mluvil s technikem z jedné prodejny Škoda..říkal, že u motoru 1.4 MPI 44kw se mění celá "skříň" - tj. termostat + čidlo - cena NH je 1136,- Kč... mužeme mi to někdo potvrdit, kdo už takovouhle opravu absolvoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 3. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2006 Koukal jsem se na Feldu s 1.3MPi to jde koupiot extra ale na Fabii už mi katalog vyhodil komplet za 1 100kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike Vloženo 3. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2006 2 Tomas.cz> Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 vsimol som si, ze rucicka, ktora ukazuje teplotu chladiacej kvapaliny, bola minule aj po 20 km stale na nule. ked som pustil kurenie, tak hned isiel teply vzduch. skusil som vypnut motor. po jeho zapnuti rucicka vyskocila hned kolmo hore. robi to len obcas, tak raz za mesiac. co to moze byt ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 Klasika, čidlo teploty chladiacej kvapaliny. A priprav sa na to, že skoro ti odíde aj termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f888 Vloženo 21. leden 2007 Sdílet Vloženo 21. leden 2007 Mne robilo presne to isté. Bolo to čidlom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.