Publikováno Leden 22, 200718 r Tak jsem zjistil, že auto má původní svíčky z výroby. A někdy se mi stane (naštěstí ne tak často), že třeba blbě chytne, nebo malinko kucká, ale jen opravdu málo, tak mě napadlo, jestli by se neměly vyměnit svíčky. Je to 1,4 MPI 50kW, a má najeto jen asi 21000, ale svíčky jsou staré sedm let. Co vy na to? podle nějaké fotky "chytré knížky" by tam měly být Champion RC-89 RYC (0,8mm). Nebo byste doporučili jiné?
Leden 23, 200718 r Autor A je tam s těmi Brisk DR15TC nebo Denso iridium nějaký rozdíl? Tuningových svíček bych se vyvaroval ..
Leden 24, 200718 r Autor Densa budou určitě lepší, ale stojej víc. A v čem se to projeví, že jsou densa lepší? Nevadí, že si připlatím, když tam bude něco navíc. Bude to mít víc koní? nebo jak?
Leden 24, 200718 r Včera jsem je měnil na mé 50kW 1,4MPI a původní tam byly Champion RC89PYC (chytrá knížka uvádí opravdu RYC,ale je to překlep ).Ten "bazmek" který je nasazený na svíčkách nese označení také Champion.Takže jsem neexperimentoval a dal tam to co bylo původní z výroby.
Leden 24, 200718 r Autor Včera jsem je měnil na mé 50kW 1,4MPI a původní tam byly Champion RC89PYC (chytrá knížka uvádí opravdu RYC,ale je to překlep ).Ten "bazmek" který je nasazený na svíčkách nese označení také Champion.Takže jsem neexperimentoval a dal tam to co bylo původní z výroby. asi jsi udělal dobře no. I když, denso bych se bál, ale třeba špičkové vrcholové brisky ne. Otázka je, zda to poznám, že tam jsou
Leden 26, 200718 r Ja vymenil v 60 000km za Brisk DR15TC a spokojenost. Jen kdyz nahodou slapnu na plyn "na plny kotel" pri zcela studenem motoru (rekneme behem tak prvnich 40 vterin jizdy), tak motor mezi cca 2100 - 2600 otackama tak na 3-4 vteriny prestane jaksi akcelerovat...Ale potom, co to tohle udela, tak uz to jede ok. Na teplem motoru to jeste nikdy neudelalo a jezdi naprosto bez problemu. Se starymi svickami z vyroby to ale taky nedelalo... Nema nekdo podobnou zkusenost? Urcite je to tema svickama, protoze to zacalo ihned po vymene. Ale motor se i jinak za studena snazim netrapit, takze mi tohle ani nevadi..a kdyz pouzivam pri studenych rozjezdech plyn jen cca tak do jedne poloviny, mozna tri ctvrtin, tak k zadnemu chvilkovemu zpomaleni akcelerace nedojde... Jinak svicky se normalne meni udajne prave po 60 000km. A jeste ke tem DENSO - taky jsem o nich uvazoval, ale pak jsem si to rozmyslel. Nekolik lidi mi to rozmluvilo, protoze nejake zvyseni vykonu je udajne zcela zanedbatelne. Akorat ruzne "vicejiskrove" a jinak narocnejsi svicky vic namahaji zapalovaci soustavu, takze ta potom tolik nevydrzi... (jen predavam dal, co mi bylo receno ) Upraveno Leden 26, 200718 r od Rabbyt
Leden 26, 200718 r Tak jsem zjistil, že auto má původní svíčky z výroby. A někdy se mi stane (naštěstí ne tak často), že třeba blbě chytne, nebo malinko kucká, ale jen opravdu málo, tak mě napadlo, jestli by se neměly vyměnit svíčky. Je to 1,4 MPI 50kW, a má najeto jen asi 21000, ale svíčky jsou staré sedm let. Co vy na to? podle nějaké fotky "chytré knížky" by tam měly být Champion RC-89 RYC (0,8mm). Nebo byste doporučili jiné? To máš za 7 let najeto 21 tisíc kilometrů?Vítej do klubu,já mám za čtyři roky něco pod 30 tisíc kilometrů.Jestli ti můžu poradit kup tuningové svíčky od brisku a je to.Já je tam mám a spokojenost.
Leden 26, 200718 r Ja mam championy RC-89 a som max. spokojny, no ja mam 44kw motor.Maju najazdene 40 000km, vek niečo cez 5 rokov.Pokial sa nič nedeje tak nad vymenou ani nerozmyšlam. A s tym klubom malo jazdenych aut beriete aj mna?Ja sice jazdim denne ale väčšinou kratke trasy za vyše 6r. som najazdil iba 46 000km.
Leden 26, 200718 r Autor Ja mam championy RC-89 a som max. spokojny, no ja mam 44kw motor.Maju najazdene 40 000km, vek niečo cez 5 rokov.Pokial sa nič nedeje tak nad vymenou ani nerozmyšlam. A s tym klubom malo jazdenych aut beriete aj mna?Ja sice jazdim denne ale väčšinou kratke trasy za vyše 6r. som najazdil iba 46 000km. Ok, zkusím se ještě poradit. díky za radu. asi půjdu možná přece jen ale do těch "šampionů"
Leden 26, 200718 r Ja mam championy RC-89 a som max. spokojny, no ja mam 44kw motor.Maju najazdene 40 000km, vek niečo cez 5 rokov.Pokial sa nič nedeje tak nad vymenou ani nerozmyšlam. A s tym klubom malo jazdenych aut beriete aj mna?Ja sice jazdim denne ale väčšinou kratke trasy za vyše 6r. som najazdil iba 46 000km. Jsi náš,bereme tě.
Leden 26, 200718 r Ja mam championy RC-89 a som max. spokojny, no ja mam 44kw motor.Maju najazdene 40 000km, vek niečo cez 5 rokov.Pokial sa nič nedeje tak nad vymenou ani nerozmyšlam. A s tym klubom malo jazdenych aut beriete aj mna?Ja sice jazdim denne ale väčšinou kratke trasy za vyše 6r. som najazdil iba 46 000km. Jsi náš,bereme tě. Prima ak je treba ja ten najazd km ešte znižim!
Leden 27, 200718 r Těm Tunningovej bych se obloukem vyhnul, Brisk dělá dobrý obyčejný svíčky, ale lepší mu moc nejdou :-(
Leden 27, 200718 r Těm Tunningovej bych se obloukem vyhnul, Brisk dělá dobrý obyčejný svíčky, ale lepší mu moc nejdou :-( Každý má na to jiný názor.Někdo je s nimi spokojený,druhý ne.Máš s nimi vlastní zkušenost?Já mám a proto je můžu doporučit.
Leden 27, 200718 r Já bohužel taky, ale asi jsem natrefil na blbou sérii :-( Nicméně jiné Brisky doporučuju taky :-)
Únor 15, 200718 r Ahojte vcera mi do Fabky 1.4 44kW predali zapalovacie sviecky NGK BKUR5ET-10. Pozrel som sa na stranky vyrobcu a tam stoji ze tato sviecka ide na ine motory. Aj servisny manual tvrdi nieco ine, takze isiel som to reklamovat ale predavac mi trosku vynadal ze on za den preda asi 150 sviecok a ja tomu nerozumiem (co je aj pravda) a ze to bude fajn. Co vy na to? Fakt su tie sviecky vhodne?
Únor 15, 200718 r NGK BKUR5ET-10 : je na motory 1,4-ky AME,AQW,ATZ. AME - 50kW, emisie EU 2, 1 lambda sonda AQW - 50 kW, emisie EU4, 2 lambdy ATZ - 50 kW, emisie D4, 2 lambdy ale na motor AZF - 44kW, emisie EU4, doporucuju sviecky Part No: PFR6Q, Stock No. :6458, pocet 4 kusy, medzera 0,8 mm http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commerc...ABIA&engine=1.4 Upraveno Únor 15, 200718 r od colins
Únor 15, 200718 r Takze NGK BKUR5ET-10 -ky sa nehodia na moju Fabiu? Alebo len "nemozno doporucit"? Nerad by som sa zbytocne pohadal s predajcom ktory je presvedceny ze ma 100% pravdu (a este je aj idiot) A mimochodom PFR6Q je 3x drahsi nez BKUR5ET-10 (!!) Upraveno Únor 15, 200718 r od VAlti[FSh]
Červenec 14, 200718 r Dal bych Brisk DX15LTC-1 (Zapalovací svíčky EXTRA) nebo DOX15LE (Zapalovací svíčky PLATIN) Upraveno Červenec 14, 200718 r od luckymann
Červenec 14, 200718 r Champion RC 89 PYC tieto championy som mal z vyroby, bol vyborne. Upraveno Červenec 14, 200718 r od colins
Srpen 15, 200718 r sviecky menene, filter a klapka su na programe ako prve...a aj palivovy filter....kua to budem zase zasraty od bordelu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.