Přejít na obsah

LPG


pet

Doporučené příspěvky

jinak pokud na klimě nesvítí ta hvězdička(chlazení), tak to jede naprosto stejně jako na benál, žádnej rozdíl. Čím víc chladí, tím víc to houpe otáčky. Když mám v autě třeba 30°C a pustím klimu na LOW, tak otáčky na volnoběh houpou jak kráva. Když je teplotní rozdíl malý, třeba 1°C, tak to houpe jen málo. Když třeba zapnu to mražení a stojím na volnoběh, tak se to rozhoupe. Když se otáčky ustálí a šlápnu po plynu, tak to zase začne houpat. Je to jako kdyby to vždycky cáklo palivo, ale moc, tak to ŘJ zkusí upravit, ale zas dá asi málo, tak zas zkusí dorovnat a nadávkuje víc. Takhle nějak bych to popsal. Kdyby někdo věděl, co s tím, tak bych byl moc vděčný, protože by mi klesla spotřeba, protože bych to mohl přeladit. Ale podle plynařů s tím nic nejde dělat a je to známá věc a nejsem v tom sám! LPG nerado klimatizaci!

Editováno: , autor: TomasB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Hello

Ja mam 1.6 75kw prerobenu na lpg. Predtym som mal feldu a najazdil som na plyn 200 tis bez problemov. predal som ju iba preto, ze som chcel nieco vacsie.

teraz mam octu najazdene asi 10 tis s LPG. zozaciatku sa mu plyn nepacil a cukalo to pri otackach asi 2800 az 3000. potom mi to znova nastavil a uz je to ok.. spotreba okolo 8,5-9l takze sa to da. je to Lovato. cena 38 tis sk.. co je dost..a cena plynu je dost vysoko, takze sa pociatocna investicia vrati asi za dost dlhe obdobie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem na těchto stránkách jako nováček, zdravím všechny Škodováky, zejména ty co jezdí na LPG, já jsem vlastnil Octavii 1.6 74 kW/1998-2003/, teď mám 1.6 75 kW, obě na LPG, od r. 1995 provádím přestavby vozidel na LPG, takže nějaké zkušenosti mám, budu rád, když budu moci přítomným poradit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem na těchto stránkách jako nováček, zdravím všechny Škodováky, zejména ty co jezdí na LPG, já jsem vlastnil Octavii 1.6 74 kW/1998-2003/, teď mám 1.6 75 kW, obě na LPG, od r. 1995 provádím přestavby vozidel na LPG, takže nějaké zkušenosti mám, budu rád, když budu moci přítomným poradit...

Každá rada dobrá -_-:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mel Formana.r.v.1994.50KW.Kdyz jsem do nej daval plyn,mel najeto asi 25 tisic.Vse od Lovata.Bylo to naprosto perfektni bezudrzbove auto.Za 6 let,co jsem s nim jezdil,zadna porucha.Jen je treba zkratit intervaly vymeny oleju a svicek.A jednou za 30 tisic vymenit filt pred smesovacem.Ted na nem je asi 150 tisic a co vim,take bez problemu.A za 90 haleru na KM je to porad pecka ;) Nedam na plyn dopustit!! :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem na těchto stránkách jako nováček, zdravím všechny Škodováky, zejména ty co jezdí na LPG, já jsem vlastnil Octavii 1.6 74 kW/1998-2003/, teď mám 1.6 75 kW, obě na LPG, od r. 1995 provádím přestavby vozidel na LPG, takže nějaké zkušenosti mám, budu rád, když budu moci přítomným poradit...

Tak mně prosímtě řekni, jak odstranit kolísání otáček při provozu na LPG když je zapnutá klima. Na benzín vše O.K., ale jak to jede na LPG a pustím climatronic, tak lítaj otáčky a stane se i že to chcípne. Proto jsem musel přidat dávku plynu a tak jsem problém eliminoval, ale za cenu vyšší spotřeby LPG. Když není puštěná klima, tak to i na LPG jezdí perfektně. Problém je jen při puštěném klimatronicu když je to na volnoběhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě také občas kolísají otáčky a klimu nemám.Poprvé byl vadné čidlo servo řízení po výměně dobre.Poté :D vyměnil jsem káble ke svíčkám a dobré,ale poté to začalo zas.Asi nějaká elektrika,ale kde???Až to najdu dám vědět. :palec2:

mi to ale blbne jen v kombinaci zaplé klimy a provozu na LPG. A když dáme na přísunu plynu volume do prava, tak čím víc tam pustím, tím menší je problém, ale o to víc to žere toho LPG. Tak to mám nastavený na nějaký kompromis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže z papírů jsem vyčetl, že jde o Audi A4, RJ Just, takže předpokládám, že někde v motoru bude reduktor BRC, od něj vede hadice k nějakému mixu ve filtru, na hadici je krokový motor, ten reguluje množství lpg do sání. Pokud mám pravdu, je to opravdu problém, v sání se pohybuje plyn a tudíž každá změna v sání při zátěži /např. zapnutím klimy/ je to kombinace sání, zatížení, sondy v daném okamžiku, atak nastává popisovaný jev/zjednodušeně/ - zapne se klima,přidá se palivo,sonda zjistí moc spalin,dá pokyn k ubrání, krok.motor zavírá,až je málo, sonda přidá a tak dokola, že se rozhoupe.... předpokládám, že auto má ABS, další problém, při prudkém brzdění se na benzín krátkodobě odpojuje palivo a co na plyn? stále proudí a vesele plní motor, po dobrždění zas houpe, asi tě nepotěším s tím se nedá nic moc dělat, laicky řečeno, za málo peněz málo muziky,takové auta se nedají ošidit. Kdo má v autě kvalitní sekvenční vstřikování takové problémy nemá/nebo minimum/, jak si tak pročítám příspěvky na lpg, je tu dost problémů, je to spíš o ceně, zajdete k firmě, chcete plyn,řeknou Vám -klasika za dvacet, vstřikování za třicet pět a není co řešit...většina sáhne po lacinějším a pak se trápí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...