cosby Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 jednu ABS+ASR mám doma,je myslím z 2003,cena 2500 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 (editace) Jo je to pravda... ASR u 4x4 je takovej divnej - když to prohrábne tak se připojej zadní kola - tak proč tam mít ještě ASR. Ještě mě tak napadlo, nezkoušel někdo přeprogramování haldexu... něco podobného jako má třeba subaru - zvolit si program pro různý povrch ? Editováno: 1. Únor 2007, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 U MR98 s ABS/EDS asi ASR tak jednoduchy nejni, coz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 Není protože máš starou ABS jednotku MK20,ty novější jsou MK60 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 Není protože máš starou ABS jednotku MK20,ty novější jsou MK60 Diky, to sem si myslel, ze jak je to predfaceliftem, tak je to horsi, jako se vsim, to me na tom jedine stve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 všechno jdeale u ESP je cena už dost vysoká brzdovej válec s čidlem tlaku 1000,- jednotka ESP 2000,- duosenzor příčného a rotačního zrychlení 1500,- nějakej ten kabel a konektor a práce takze komplet nekde kolem 6 - 7T ?? to by casem slo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novi37 Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 všechno jdeale u ESP je cena už dost vysoká brzdovej válec s čidlem tlaku 1000,- jednotka ESP 2000,- duosenzor příčného a rotačního zrychlení 1500,- nějakej ten kabel a konektor a práce takze komplet nekde kolem 6 - 7T ?? to by casem slo... jj to si taky rikam!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novi37 Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 btw vyplato se to ESP dodelat?? co vy nato?? Vaso?? jezdil jsem A4 qwatro a tam to bylo super kámoš to má v GIV 150PS PD a ted po zimě říkal že je to super (využívá plně 150PS ) v octavii jsem neměl možnost (byl u toho majitel) to aktivovat (dostat do smyku) jinak známej má BMW X3 a jezdí do přírody venčit pejska a vždy si to užívá s vyplím ESP (u BMW je to myslím jinak nazvany) a jednou ho zapl a vletěl kdesi do křoví a celej bok podřel takže pokud chcete dělat hodně velký blbyny tak raši vypnout a nebo nechat zaply a nesnažit se moc elektronice pomáhat diky moc Vaso!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 pokud mám ASR je v něm automaticky EDS?na sněhu to občas při rozjezdu vydávalo zvuky, jako kdyby kolo zahráblo na aschvaltu a myslím že to dělá EDS ale nejsem si jist Taky by me to zajimalo mam 1,9TDI 81kw, ABS+ASR, r.v. 11/2000 a nevim jesi mam EDS... kdyz ma octa ASR je tam EDS automaticky?? Nebo jak to poznam :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 nevím na 100% ale EDS je elektronická uzávěra diferenciálu a ASR je jen doplněk kterej řekne jednotce aby snížila výkon (aby to neznělo jak uražená poloosa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 No podle vysvetlivek co je to ASR tak to ma pres ABS pribrzdovat kolo aby se neroztocilo na kluzkem povrchu a u nekterych vozu ubira tocivy moment (u mne snizuje otacky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 (editace) jinak ten kovovej zvuk - jo je fakt hnusnej... je to EDS... Je to zvuk,jako kdyby do toho kola někdo zvenku kopnul? Editováno: 1. Únor 2007, autor: camron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 jinak ten kovovej zvuk - jo je fakt hnusnej... je to EDS... Je to zvuk,jako kdyby do toho kola někdo zvenku kopnul? Jo to je ono... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlabar Vloženo 1. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 jednu ABS+ASR mám doma,je myslím z 2003,cena 2500 Nechas mi ji vcetne konektoru (piny jsou tam klasicke ISO a miniISO, ne)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Pokud má ABS ASR má automaticky i EDS, obráceně to neplatí. EDS = elektronická uzávěrka diferenciálu, jak správně Vaša napsal, tedy když se jedno kolo kolo na ledu protáčí, to druhé na asfaltu stojí, ABS/EDS protáčející kolo přibrzdí a tím se moment začne přenášet na stojící kolo, které umožní autu se rozjet. Jinak jak je to při dodělání ASR u MR00 ??? nemusí se měnit i ŘJ motoru ? tam není ještě přímá komunikace po CAN, jelikož MR00 ještě CAN nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 ABS mám,EDS mám ASR chcu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 ŘJ motoru ? tam není ještě přímá komunikace po CAN, jelikož MR00 ještě CAN nemá. MK 20 i MK 60 mají CAN CANovy auta jsou spíš ta která mají propojenej CAN hnatcího a komfortního systému pomosí Gateway Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MASH Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Muzu se jeste zaptat (jsem laik): Jak poznam, ze mam EDS (tedy uzaverku diferencialu)? Samozrejme krom moznosti, ze budu koukat na kolo na lede... Neda se to zjistit podle nejakeho kodu (treba v kufru)? Jedine, co v kufru mam je "1AC = Antiblokovací systém ABS", tak ze to vypada asi spatne. VAG ani kabel nemam. P.S. Funkce EDS mi pripada dost uzitecna (oproti treba ASR). Pokud tedy tuto funkci chci, musim v kazdem pripade vymenit ABS jednotku? Ci staci pouze nejaka jednoducha zmena softwaru (to je to prepinovani?). Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 tvoje PS nechápu, ASR má větší smysl nehledě na to že ASR obsahuje EDS automaticky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MASH Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) tvoje PS nechápu, ASR má větší smysl nehledě na to že ASR obsahuje EDS automaticky Diky, zes mi odpovedel... Editováno: 3. Únor 2007, autor: MASH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 nemáš za co jestli ti nestačí postup hrabání trak jsi mohl použít funkci hledání a našlo by ti to co mě t.j.:http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=4505&hl=dekódér Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) tvoje PS nechápu, ASR má větší smysl nehledě na to že ASR obsahuje EDS automaticky To je zajimave zjisteni, doted me utvrzovali ze mam ASR samostatne a ze EDS je jen za priplatek spolu s ESP. Zkusil jsem dekodovat stitek a podle kodu mam ABS+ASR+EDS Editováno: 3. Únor 2007, autor: Mefisto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 teď jsem to nenašel ale někde v análech je že ABS/ASR automaticky obsahuje EDS nepleteš si to s EBV - elek. rozdělení brzdného účinku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Nebo s MSR, MBA a pod, z tech skratek by se nekdo mohl po... No ale jak jsem psal podle dekodovace stitku tady na foru, moje ASR ma I EDS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) všechno jdeale u ESP je cena už dost vysoká brzdovej válec s čidlem tlaku 1000,- jednotka ESP 2000,- duosenzor příčného a rotačního zrychlení 1500,- nějakej ten kabel a konektor a práce takze komplet nekde kolem 6 - 7T ?? No me si Vaso tvrdil, ze by se musela predelat cela elektrika a ze by to vyslo tak 10tis.+ Za 6-7tis. komplet bych to mozna bral... nebo je to u me jinac kdyz mam MR01 ??? Napis me pls na ICQ nebo SZ. Editováno: 3. Únor 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.