Leden 15, 200817 r Tak je zalehlej nebo se v něm zabydlelo nějaký zvířátko....musíš občas zatroubit na roštěnky... a pak ti nezalehne.. Tobě se to řekne, ale když jede Romča se mnou, tak se diví kolik mám ale po světě sestřenic Zatím mi to prochází ... Co se týče toho klaksonu, tak na běláskovi odešel do věčných lovišť taky ... by mě zajímalo, kde udělali inženýři z NDR chybu
Leden 15, 200817 r Mám takovou teorii, že to odchází kvůli vodě, co se dostane dovnitř při mytí. Všimni si, že většinou ten problém mají "pacienti na čistotu" co to furt mejou, tudíž cákaj wapkou apod...
Leden 15, 200817 r Tobě se to řekne, ale když jede Romča se mnou, tak se diví kolik mám ale po světě sestřenic Zatím mi to prochází ... Co se týče toho klaksonu, tak na běláskovi odešel do věčných lovišť taky ... by mě zajímalo, kde udělali inženýři z NDR chybu Ty musíš mít ale velkou rodinu...... to nevím kde....ale mě zatím drží a troubí...
Leden 15, 200817 r Mám takovou teorii, že to odchází kvůli vodě, co se dostane dovnitř při mytí. Všimni si, že většinou ten problém mají "pacienti na čistotu" co to furt mejou, tudíž cákaj wapkou apod... "pacienti na čistotu" o kom tu mluvíš.....??????????????? Já když meju Wapkou,tak na klakson fakt nemyslím a normálně to umeju...a chodí pořád.... hold někdo má kus co vydrží a někomu nee....ale poruchovost je teda dost velká..
Leden 15, 200817 r Ty musíš mít ale velkou rodinu...... to nevím kde....ale mě zatím drží a troubí... Štastnej to člověk
Leden 15, 200817 r Mám takovou teorii, že to odchází kvůli vodě, co se dostane dovnitř při mytí. Všimni si, že většinou ten problém mají "pacienti na čistotu" co to furt mejou, tudíž cákaj wapkou apod... A ty si ho nemeješ nebo co? Neumývám si ho wapkou, blázniš? Já mám jen blbou hadici
Leden 15, 200817 r tak záleží jak je ten tajnej vypínač zapojenej - máš spoustu řešení - na 120ce sem měl jen odpojenou baterku - do zapalování nešel proud.. pak můžeš přerušit přívod proudu do čerpadla v nádrží - proti tomu už mají taky obranu, proud navedou ze zapalovače no a pak je další možnost - přerušit tok mezi zapalováním a ŘJ (což mám já..) takže v tomto případě i když vymění ŘJ, díky níž by nepotřebovali nakódovaný klíč, si moje autí nevezmou - snad jen když ho naloží na podval.. neptejte se mě, který kabely to jsou - já tomu jen přihlížel, když mi to kámoš montil a po pravdě, ani snad ty čísla drátků vědět nechci... To Ti tam montoval ten Tvůj kámoš z Turnova jak jsi mi psal PM ?? Udělá to aspoň fakt profesionálně? Není to žádná prasečina, viď? Píšeš, že to máš bez problémů, jak dlouho to používáš? Na jakym principu to vlastně funguje? Díky -------------------- Když už tu řešíte ty klaksony, tak dvoutónová houkačka u RS znamená co? že levá strana volantu troubí jinak než pravá ?? je tak? Upraveno Leden 15, 200817 r od jvees69
Leden 15, 200817 r Ať se přizná ten kdo meje motor wapkou? Co se na motoru dá mejt wapkou když tam jsou všude plastový kryty?? To tak jedině přejet hadrem, ne? Upraveno Leden 15, 200817 r od jvees69
Leden 15, 200817 r Když už tu řešíte ty klaksony, tak dvoutónová houkačka u RS znamená co? že levá strana volantu troubí jinak než pravá ?? je tak? Si děláš srandu nebo to fakt vážně nevíš??
Leden 15, 200817 r No tak vidíte.. Ale teda fakt nevim co je na tom tak zvláštního, slyšel jsem vícetónové houkačky, které těch vícetónů zatroubí na jedno zmáčknutí klaksonu, proto sem si říkal, že by tzo tak mohlo být i u fabie, ale pravděpodobnější mi přišlo levá/pravá ...
Leden 15, 200817 r Mě už klakson měnili 2x a troubím relativně často a auto meju prakticky minimálně, takře to s tím zřejmě nijak nesouvisí..
Leden 15, 200817 r potreboval bych sehnat objednaci cisla na tyto dily.snad mi pomuzete..mam etku 6 a tam RS neni...takze...FRS 03/2005----rozvody i s vodni pumpou, olejovy,palivovy,vzduchovy a pylovy filtr s aktivnim uhlim. Jo kdyby mi nekdo postytl dilenskou prirucku FRS a etku7,tak se nebranim...diky mick.doohan@seznam.cz
Leden 16, 200817 r Hoši, když dávám sprint z nuly na sto, mám si vypnout ESP? Nebo je to lepší se zaplym? Já nevim asi to neumim, ale když si zkoušim za kolik udělám z nuly na sto mám to furt nějak pomalý Za kolik to máte vy?
Leden 16, 200817 r Hoši, když dávám sprint z nuly na sto, mám si vypnout ESP? Nebo je to lepší se zaplym? Já nevim asi to neumim, ale když si zkoušim za kolik udělám z nuly na sto mám to furt nějak pomalý Za kolik to máte vy? Ještě jsem sprint nezkoušel, tak nevím ... Upraveno Leden 16, 200817 r od pentadius
Leden 16, 200817 r Ještě jsem sprint nezkoušel, tak nevím ... De mi o ten rozjezd. Dvojka trojka to de rychle kylo tam je hned, ale ten rozjezd na jedničku mi dělá problémy :D
Leden 16, 200817 r Nevite nekdo prosim jak vyresit vrzani tech molitanu u airbagu ve volantu? Stve me to jedu nekde,auto se natrasa a vrze mi volant a pak jeste druhy fundovany dotaz : kdyz prejedu retarder dle rychlosti k tomu predepsane ,tak mi vrze neco v aute. predek a nekdy i zadek...pak zase obracene. co to muze byt? mam to resit nebo na to hodit bobek? diky tw.
Leden 16, 200817 r De mi o ten rozjezd. Dvojka trojka to de rychle kylo tam je hned, ale ten rozjezd na jedničku mi dělá problémy :D proc to auto kurvis?
Leden 16, 200817 r proc to auto kurvis? Nekurvim Jenom sem to prostě zkoušel :-)) Hele ten volant mi vrže taky! Já myslel, že takovej problém nikdo nemá!! čim to je?
Leden 16, 200817 r Nekurvim Jenom sem to prostě zkoušel :-)) Hele ten volant mi vrže taky! Já myslel, že takovej problém nikdo nemá!! čim to je? Ale má, jenom to prostě neřeší. Mě při přejezdu retardérů vrže přední i zadní náprava, v interiéru kdeco, ale prostě to neřeším. Mám levnou škodovku, tak co.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.