Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Snad za tohle nedostanu varování, ale mám dotaz, možná mi řeknete že to je stupidita, ale mě to prostě nedá...............................prostě se mi furt zdá, že mám měký pneumatiky, jak podle vzhledu tak mám pocit že to auto občas zaplave, ale když změřím tlak v pneu tak je dobrej.................jsem moc hnidopišskej nebo kde může bejt ten problem???

Vloženo (editace)

mě třeba na patnáctkách na fábě gumy vypadaj normálně(195/50/pirelli), ale třeba na fáčku 13((dunlop)vypadaj podhuštěný), tak sem jim dal víc a jeto ;)

Editováno: , autor: kláca
Vloženo
Vzdyt u kazdych zimaku je jasne napsane, ze je normalni, ze vypadaji prohnutejsi.

jasný, sorry, jen mě tohle zajímalo, jestli nejsou třeba zkroucený či co, zeptal sem se, odpověd sem dostal tak to můžem klidně zamknout

Vloženo

no, vypadaj podhuštěně, protože je to dáno konstrukcí pneumatiky.

Doporuču se mrknout do literatury, jak je skládaná diagonálka a radiálka a hned vám bude jasné, že radiálky vypadají podkuštěně. (jaksi mají měkčí boky)

Směs ze které je pneumatika vyrobena je irelevantní. Důležité je profilové číslo (nízkoprofilové pneumatiky se faukají na vyšší tlak, proto taky lépe drží tvar).

Ke každému automobilu je v příručce napsáno, na kolik se který typ pneumatiky má plnit. A někteří výrobci to doknce lepí na dvířka od nádrže nebo na dveře .. to jsou lamy, co ? :t

Doporučuji to foukaní dodržovat - jde nejen o vaše a vaše peníze, ale i o vaše ústa.

Vloženo
a myslíš že letní jsou diagonálky a zimní radiálky??

jestli to bylo na mě, tak mám letní jak radiálky tak diagonálky a dokonce mám zimní jak radiálky tak i diagonálky... takže, jestli jsou letní radiálky a zimní diagonálky, tak ano, ale to jen půlka pravdy - ostatně tohle jsem nikde nenapsal.. píšu, že směs je irelevantní.

Jinak, s diagonálkama se dnes u osobních skoro nesetkáš, vyjma historických kousků (např. Š1203)

tak asi tak.

Vloženo
no, vypadaj podhuštěně, protože je to dáno konstrukcí pneumatiky.

Doporuču se mrknout do literatury, jak je skládaná diagonálka a radiálka a hned vám bude jasné, že radiálky vypadají podkuštěně. (jaksi mají měkčí boky)

Směs ze které je pneumatika vyrobena je irelevantní. Důležité je profilové číslo (nízkoprofilové pneumatiky se faukají na vyšší tlak, proto taky lépe drží tvar).

Ke každému automobilu je v příručce napsáno, na kolik se který typ pneumatiky má plnit. A někteří výrobci to doknce lepí na dvířka od nádrže nebo na dveře .. to jsou lamy, co ? :t

Doporučuji to foukaní dodržovat - jde nejen o vaše a vaše peníze, ale i o vaše ústa.

plne suhlasim

Vloženo
no, vypadaj podhuštěně, protože je to dáno konstrukcí pneumatiky.

Doporuču se mrknout do literatury, jak je skládaná diagonálka a radiálka a hned vám bude jasné, že radiálky vypadají podkuštěně. (jaksi mají měkčí boky)

Směs ze které je pneumatika vyrobena je irelevantní. Důležité je profilové číslo (nízkoprofilové pneumatiky se faukají na vyšší tlak, proto taky lépe drží tvar).

Ke každému automobilu je v příručce napsáno, na kolik se který typ pneumatiky má plnit. A někteří výrobci to doknce lepí na dvířka od nádrže nebo na dveře .. to jsou lamy, co ?  :t 

Doporučuji to foukaní dodržovat - jde nejen o vaše a vaše peníze, ale i o vaše ústa.

plne suhlasim

:palec2:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...