Přejít na obsah

Startování


Bery

Doporučené příspěvky

Ahoj všem. Nechal jsem teď měnik komplet spojku a tak jsem si řikal zkusím se poinformovat jak se vlastně doporučuje startovat.Všichni píšou samozřejmě na neutrál to je jasné, ale startovat na neutrálu se sešlápnutou spojkou a nebo jen nechat neutrál a nastartovat? Co myslíte vy.Díky za odpovědi a názory. Vím že asi divný dotaz, ale jsem už z toho zmatený jak každý doporučuje něco jiného.Jak je to u vás? :blbec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zajíždím do garáže popředu, tak že tam vždy dokud běží motor šoupnu zpátečku a vypnu motor.

No a když jedu, tak zmáčknu spojku, nastartuji a pustím spojku a vyrážím.

Jak už někdo psal, především v zimě při stratování bez spojky sebou vlečeš převodovku a to je dost znát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja se ptám proto, že jsem občas startoval bez sešlápnuté spojky a někdy opačně. V obou případech jsem nic právě nepozoroval, že by neco šlo jako že víc z tuha ani že by starter musel překonávat větší odpor hlavně při studených startech. Teď aspoň vím jak na to -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem. Nechal jsem teď měnik komplet spojku a tak jsem si řikal zkusím se poinformovat jak se vlastně doporučuje startovat.Všichni píšou samozřejmě na neutrál to je jasné, ale startovat na neutrálu se sešlápnutou spojkou a nebo jen nechat neutrál a nastartovat? Co myslíte vy.Díky za odpovědi a názory. Vím že asi divný dotaz, ale jsem už z toho zmatený jak každý doporučuje něco jiného.Jak je to u vás? :blbec:

Urcite startuj se spojkou,bo odpojis prevodovku.I kdyz mas zarazen neutral,tak jsou kola v prevodovce v zaberu a tocis jak motorem,tak prevodovkou.A pokud mas zmacklou spojku,tak je absolutne jedno jestli mas neutral,nebo zarazeno:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono kdyz to neuci autoskoly... po absolvovani autoskol sem svoji segru a pritule segru ucil parkovat, ze si musi najet, ze nemaj stat na spojce v kolone a na semaforech, ze se startuje se spojkou seslapnutou, ze se volant drzi tak a tak a toci se tak a tak, jaxe vybira smyk takovej a makovej, ze je mozny neradit 1-2-3-4-5, ale klidne po rozjeti 3-5, peklo, a za to chtej takovejch penez. Pristi vikend budu ucit jezdit kamose, kterej jeste v autoskole nebyl, sebranka je to...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono kdyz to neuci autoskoly... po absolvovani autoskol sem svoji segru a pritule segru ucil parkovat, ze si musi najet, ze nemaj stat na spojce v kolone a na semaforech, ze se startuje se spojkou seslapnutou, ze se volant drzi tak a tak a toci se tak a tak, jaxe vybira smyk takovej a makovej, ze je mozny neradit 1-2-3-4-5, ale klidne po rozjeti 3-5, peklo, a za to chtej takovejch penez. Pristi vikend budu ucit jezdit kamose, kterej jeste v autoskole nebyl, sebranka je to...

Nechces mi taky dat lekce jezdeni? Rad bych se dozvedel jak se vybira smyk takovej a makovej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... Akorat tam nekdo nesmi nechat kvalt a startovat bez spojky.. lol

Třeba jak se to stalo mně. Měl jsem pučený auto švagrové a nevěděl jsem, že je naučená, že když zastaví nechat tam neutrál a jen zatáhnout ručku, protože nemačká při startování spojku (asi moc úkonů naráz) budiž :disgust: Jenže můj zvyk je zase opačnej a auto jsem ji zaparkoval těsně před vrata se zařazenou jedničkou. Co bylo potom už asi psat nemusím :t:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono kdyz to neuci autoskoly... po absolvovani autoskol sem svoji segru a pritule segru ucil parkovat, ze si musi najet, ze nemaj stat na spojce v kolone a na semaforech, ze se startuje se spojkou seslapnutou, ze se volant drzi tak a tak a toci se tak a tak, jaxe vybira smyk takovej a makovej, ze je mozny neradit 1-2-3-4-5, ale klidne po rozjeti 3-5, peklo, a za to chtej takovejch penez. Pristi vikend budu ucit jezdit kamose, kterej jeste v autoskole nebyl, sebranka je to...

Nechces mi taky dat lekce jezdeni? Rad bych se dozvedel jak se vybira smyk takovej a makovej...

No a co smyk tvarohovej, nebo povidlovej ?

Jo a jinak spojku sešlapuji, na semafóru vyřazuji, volant držím správně, ale co ty ostatní paka ?

Na semaforu do kopce přes spojku popojede nahoru, setrvačností dolů a to klidně několik minut dokola, volant drží borec, tak aby to bylo hlavně efektní, jako by zrovna ho měl někdo sledovat...

Všimly jste si někdy cigošů jak jsou důležití ve svý ospojlerovaných žigulech a Š105 :smich:

Editováno: , autor: Peterer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... Akorat tam nekdo nesmi nechat kvalt a startovat bez spojky..  lol

Třeba jak se to stalo mně. Měl jsem pučený auto švagrové a nevěděl jsem, že je naučená, že když zastaví nechat tam neutrál a jen zatáhnout ručku, protože nemačká při startování spojku (asi moc úkonů naráz) budiž :disgust: Jenže můj zvyk je zase opačnej a auto jsem ji zaparkoval těsně před vrata se zařazenou jedničkou. Co bylo potom už asi psat nemusím :t:D

:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...