pafel Vloženo 16. Únor 2007 Vloženo 16. Únor 2007 To Malta. 40tkm za rok? Krásná práce. Jezdíš jak rus. Vychladne Ti vůbec motor? Citovat
TOTTI Vloženo 16. Únor 2007 Vloženo 16. Únor 2007 jak to tak vidím, že moje fábka nejezdí na benzín, ale na G12 Citovat
mike_k Vloženo 16. Únor 2007 Vloženo 16. Únor 2007 3-4 litry za rok je evidentne nekde neco spatne. Ja doleju u 2.0Mpi za rok tak 2 deci. Stejne nechapu, kde se to ztraci. U stare dobre Feldy jsem nedoleval vubec nic. Citovat
Xp3 Vloženo 16. Únor 2007 Vloženo 16. Únor 2007 Doléval jsem cca 0,4l /měsíc ale tekl mi spínač větráku. V červenci 06 to přetěsnili a od té doby jsem nedolil nic. Citovat
Malta Vloženo 18. Únor 2007 Vloženo 18. Únor 2007 To Malta. 40tkm za rok? Krásná práce. Jezdíš jak rus. Vychladne Ti vůbec motor? jo, když je přes noc velká zima v garáži tak jo Citovat
TOTTI Vloženo 18. Únor 2007 Vloženo 18. Únor 2007 3-4 litry za rok je evidentne nekde neco spatne. Ja doleju u 2.0Mpi za rok tak 2 deci. Stejne nechapu, kde se to ztraci. U stare dobre Feldy jsem nedoleval vubec nic. ne, ne, opravoval jsem se, 3-4 x ročně dolévam a cca to za rok sežere 1,3 l G12.... což je dost... Citovat
pava Vloženo 18. Únor 2007 Vloženo 18. Únor 2007 Já mám auto 5let, najeto 60 tkm a zatím jsem nedoléval, stále u horní rysky. Možná na servisce něco dolévali, ale to nevím. Prostě jak kontroluju, studený motor u horní rysky, teplý něco přes rysku. Chystám se teď měnit po 5 letech. Mám tam G12, dám novější G12+. Citovat
srandek Vloženo 18. Únor 2007 Vloženo 18. Únor 2007 Za poslední 3 roky a 70 tis. km jsem dolil tak, abych od rysky min. zvedl hladinku na rysku max. a to 1x! Citovat
drago Vloženo 18. Únor 2007 Vloženo 18. Únor 2007 Kedˇ odšrobuješ štupel na dolievanie oleja je čistý,alebo je na ňom taký maglajs? Ak je na ňom maglajs môže ti ísť niekade do oleja. Citovat
TiGeRZ Vloženo 18. Únor 2007 Vloženo 18. Únor 2007 ja som ju menil na komplet takze som nedolieval Citovat
houmr Vloženo 18. Únor 2007 Vloženo 18. Únor 2007 pokial mas menenu komplet sustavu tak skontroluj olej ci je v poriadku. moze byt prasknuta hlava a tadial to tiect. p.s.: inak ja tiez dolievat tak raz za 2-3 mesiace tie 3dcl ale je to tym ze mi to trochu tecie na spoji chladica takze ho bude treba vymenit. najprv som mal strach ze do motora ale potom som zistil ze sa niekedy robia nepravidelne mapy vedlosti dlane pod chladicom. a uz sa to aj pozeralo je to jasne kade to tecie. Citovat
jargoon Vloženo 19. Únor 2007 Vloženo 19. Únor 2007 Tak jako Xp3... Pod spínačem větráku není z výroby těsnící kroužek, chladič se časem zkroutil a auto si vždycky "uplivlo" pod spodní rysku. Po opravě (instalaci kroužku) zatím bez úniku. Do té doby 2 litry za rok. Projevuje se to mokrým spodním kolenem chladiče a později i loužička. To koleno ale neteče. Teče nad ním ze spínače. Citovat
pava Vloženo 19. Únor 2007 Vloženo 19. Únor 2007 Tak jako Xp3... Pod spínačem větráku není z výroby těsnící kroužek, chladič se časem zkroutil a auto si vždycky "uplivlo" pod spodní rysku. Po opravě (instalaci kroužku) zatím bez úniku. Do té doby 2 litry za rok.Projevuje se to mokrým spodním kolenem chladiče a později i loužička. To koleno ale neteče. Teče nad ním ze spínače. U toho spínače stačí vyměnit těsnění. Nevím jak teď osazují z výroby, ale jeden čas dávali takové paírové, které se nahrazovalo hliníkovým, to už bylo na věky. Citovat
jargoon Vloženo 19. Únor 2007 Vloženo 19. Únor 2007 Teď mám hliníkové + tmel. Předtím tam žádné nebylo, ani zbytky papíru. Dle přijímacího technika se soudruzi z MB domnívali, že to bez těsnění nepoteče, jak je to super rovné. Citovat
houmr Vloženo 19. Únor 2007 Vloženo 19. Únor 2007 to mate stastie mne to tecie na opacnej strane sakra Citovat
marvin Vloženo 19. Únor 2007 Vloženo 19. Únor 2007 to mate stastie mne to tecie na opacnej strane sakra jestli ti teče chladič, tak holt smolík. Jestli ti to teče ve spoji - hadice/chladič, zkus tam dát nějakou sponku. jenže u takhle nového auta je to taková oprava-neoprava. Citovat
TOTTI Vloženo 19. Únor 2007 Vloženo 19. Únor 2007 Kedˇ odšrobuješ štupel na dolievanie oleja je čistý,alebo je na ňom taký maglajs? Ak je na ňom maglajs môže ti ísť niekade do oleja. je to čisté, psal jsem výše, dělalo to problémy, šlo to s olejem, ale vše bylo opraveno a ne zrovna za malý peníz... Citovat
houmr Vloženo 19. Únor 2007 Vloženo 19. Únor 2007 to mate stastie mne to tecie na opacnej strane sakra jestli ti teče chladič, tak holt smolík. Jestli ti to teče ve spoji - hadice/chladič, zkus tam dát nějakou sponku. jenže u takhle nového auta je to taková oprava-neoprava. bohuzel budem musiet menit chladic + klima Citovat
multipas Vloženo 21. Únor 2007 Vloženo 21. Únor 2007 uff, mam 115t km, a doteraz ani kvapku som nedolieval. Citovat
century Vloženo 21. Únor 2007 Vloženo 21. Únor 2007 Tak jestli se ztrácí chladící kapalina tak to musí jít do oleje, to by klidně mohlo bejt. táta to měl na fábce Citovat
pava Vloženo 21. Únor 2007 Vloženo 21. Únor 2007 Na služební fabce MPi v práci se propadla vložka válce a taky začala mizet voda, ale docela dost, tak 2 dcl za dopoledne, voda končila v oleji, kterého na měrce naopak přibývalo. Muselo se vyměnit těsnění pod hlavou a vypodložit válec v motoru, jsou na to nějaké přesné podložky. Citovat
century Vloženo 21. Únor 2007 Vloženo 21. Únor 2007 Na služební fabce MPi v práci se propadla vložka válce a taky začala mizet voda, ale docela dost, tak 2 dcl za dopoledne, voda končila v oleji, kterého na měrce naopak přibývalo. Muselo se vyměnit těsnění pod hlavou a vypodložit válec v motoru, jsou na to nějaké přesné podložky. Otec měnil pouze těsnění pod hlavou a bylo to v pohodě. taky služební a taky MPI. červené I Citovat
Dave33 Vloženo 21. Únor 2007 Vloženo 21. Únor 2007 Za 4 roky a 150tis. km jsem dolil 0,5 litru na předešlé Fábce 1,4 MPI 50 kW. Citovat
marvin Vloženo 22. Únor 2007 Vloženo 22. Únor 2007 Tak jestli se ztrácí chladící kapalina tak to musí jít do oleje, to by klidně mohlo bejt. táta to měl na fábce Nemusí, ale nemusí !!! Třeba může netěsnit někde spoj na hadicích nebo tělese termostatu, třeba je trochu zž nefunkční ta guma na dolévacím víčku.... Citovat
Hoblik Vloženo 22. Únor 2007 Vloženo 22. Únor 2007 ja jsem chtel jednou v servisu dolit kapalinu, hosi provedli muj ukon a doma jsem pak zjistil ze nadobka je plna k prasknuti, takze sem pekne injekcni strikackou vyndaval prebytecny obsah taky radost....po tedle operaci dolivam a resim vsecko sam....cca. 2 deci za rok prubeh 5O K Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.