ella Vloženo 1. Březen 2008 Sdílet Vloženo 1. Březen 2008 Tak u tebe to vypadá jednoznačně na těsnění pod hlavou. Dakujem. Pojdem s tym do servisu... Som trochu skladmana, lebo auto mam cca 4mes. a stale nieco menim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 1. Březen 2008 Sdílet Vloženo 1. Březen 2008 (editace) Dakujem. Pojdem s tym do servisu... Som trochu skladmana, lebo auto mam cca 4mes. a stale nieco menim... Žeby zasa jedna "vydarená" Fabka? Ak to máš v záruke neváhaj a reklamuj! Editováno: 1. Březen 2008, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinko_u Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 Zdravim Mam dost podobny problem na F 1,4MPi 50kw. Vcera som vymienal termostat (foto1) a chcel som povodne aj pretesnit "nieco" co tece, lebo taktiez dolievam G12. Nemam odsledovane kolko dolievam. Ked som vypustal chlad. kvapalinu pozeral som sa na spoje, co vedu do chladica. Najprv som si myslel ze to bude v tom kolene tiect, ale potom som si vsimol ze ruzova farba od G12 je aj vyzsie. (foto2) Predpokladam podla toho co ste tu pisali ze tecie to pri cidle pre spustanie ventilatora. Moja otazka znie ze ci si to ja sam v domacich podmienkach (garaz+jama) dokazem pretesnit + ak by mi niekto vedel napisat presnejsie coho by som sa mal vyvarovat. Dikes moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 To čidlo na chladiči obvykle stačí iba dotiahnuť, ale je k nemu dosť blbý prístup. Ale dá sa to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 (editace) martinko_u : zvladnes to sam aj s lavou zadnou. do servisu nechod. spravis si to zadarmo a s laskou ! bude ti zavadzat konektor, tak ho odpojis, odsrobujes cidlo, ocistis, skontrolujes ci tam mas hlinikovu podlozku, ak nemas - zakupis v Skoda dieloch, alebo najdes v supliku garaze. ja som daval este aj teflonovu pasku co pouzivaju instalateri a mam sucho jak na sahare !! pozor, dotahuj zlahka, zavit v chladici je z plastu a moze popraskat. Editováno: 3. Srpen 2008, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinko_u Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 Hmm to znamena ze nepotrebujem vyberat chladic a ani nic take. Dostanem sa tam odspodu. len ma zaujima ci potrebujem vypustit kvapalinu (asi ano), a cim mozem vymyt ten ruzovy sajrajt: benzin alebo lieh / riedidlo. To tesnenie musi byt len ten hlinnikovy pruzok ? nemoze to byt gumenne??? PS: uznavam som lama ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Treassure Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 omlouvám se že jsem založil nové téma, ale marně jsem hledal, zhruba na úrovni volantu mi teče zespoda auta u motoru vepředu kapalina, myslím že by to mohla být chladící kapalina je taková narůžovělá, nebo to bude něco jiného? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 Hod foto - bude to lepsi pro ilustraci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 Môže to byť aj kvapalina z ostrekovačov- vypadnutá hadička na deliacej stene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Treassure Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 no víš není co fotit stíká to z nárazníku a v motorovém prostoru se to ztrácí, jen by mě zajímalo co to na té straně může být, snad to nebude servo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hornobrizak Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 (editace) Sleduj chlad.kapalinu a poznáš to hned.Jinak zkus ostřikovač a koukej jestli ti voda začne dřív téct na zem,než ze skla.Mě taky tekla hadička z ostřikovaču,ale jestli je to růžová barva,tak to asi bude chlad.kapalina Editováno: 3. Listopad 2008, autor: hornobrizak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gracieux Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 Opravdu se s největší pravděpodobností bude jednat o netěsnost chladící soustavy. Nedávno jsem řešil stejný problém. Pod SPZ se mi dělala růžová loužička - kapalina prokapávala svárem plechu pod chladičem... navíc mi nespínal ventilátor. Dal jsem to do servisu a je to snad už v pořádku nic neteče, hladina v nádržce se drží)... byla to nějaká drobnost, oprava v řádu stokorun (fakturu už jsem někam založil)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mortiq Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 (editace) Neni spatny se poradne podivat zespoda pod motor jestli ti tece fridex ( ruzova kapalina) melo by to byt docela dobre videt odkud vitr vane. Editováno: 14. Listopad 2008, autor: Mortiq Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Odkrytovať zospodu motor a pozrieť na ľavú stranu chladiča - často tečie spoj na spodnom "kolene". Väčšinou stačí len dotiahnuť. Podľa tvojho popisu miesta by to mohlo byť ono... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojinek Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Ahoj taky mám problem s chl. kapalinou. Mám Fabii 1,4 MPI najeto asi 80 tis. Ztrácí se mi kapalina. Asi 0,5 l na 500 km. Olej nikde není , systém byl přetlakován a na nic se nepřišlo. Četl jsem fóra, ale na nic jsem nepřišel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tapo Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Priesaky vody sa zistuju na studenom motore a ak pouzivas G12 priesaky je dobre vidiet obycajnov lampou ktora ma diody namesto žiarovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr. Zajda Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 Duskos ako sa to prejavovalo mal si pod pumpou taky ružovy maglajz?Menil si celu pumpu alebo iba tesnenie? mně to dělá na vodní pumpě zespodu jako takovou pěnu či co, pěkně jsi to nazval maglajz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 Mne to prestalo tiecť z vodnej pumpy samé od seba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dawo Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Nechce mi někdo poradit čím může být to, že mi voda z chladiče nikam extra neutíká, ale kontrolka blíká vždy jednou dvakrát po nastartování? Po pár metrech a znovu nastartování je vše ok... začalo to dělat ted v zimě.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aloof Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Ono definuj, nikam moc neutíká. tak neutíká vůbec, nebo utíká jen trochu. Mně taky utíkala jen trochu ze začátku. Kontrolka blikala stejně jak píšeš ty. Letos v zimě najednou na 500km půl litru chladicí kapaliny pryč - tekla do oleje a olej chlad. kapaliny. To už kontrolka po nastartování nezhasla, svítila i po zahřátí motoru. Minulý týden sem měnil těsnění pod hlavou, sáním, výfukem. Hlavu sem nerovnal. Nádržku na G12 sem vyčistil tech. benzínem a zatím je klid. Ujeto cca. 300km. Na nádržce žádnej mastnej film neni. Uvidíme co to udělá po víc km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dawo Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 takže jinými slovy - nech to radši zkontrolovat díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 v nadrzke su dva kovove kontakty odpoj a precisti kontoxom a kefkou , ak je dost kvapaliny prestane blikat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Ja som tiež vybral nadržku niekolko krát som ju vyčistil acetonom...namontoval a oki. Tiež mi to kažždé ráno pípalo...Odvtedy všetko OKI...urobte to tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan1477 Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Prajem vsetkym prijemny den vespolek. Vlastnim Fabiu 1,2 HTP 47KW , kde som zistil ,ze my asi niekde v chladiacom okruhu straca chladiaca kvapalina. Minule som musel doliat cca 3-4 dc destilaku , lebo my zacalo signalizovat kontrolka nadrze na chladiacu kvapalinu. Po vizualnej kontrole som nezistil ziaden unik ani slzenie okolo spojov , tak teraz som v rozpakoch. Do oleja sa my to nastastie nemiesa , lebo veko nadrzky na olej mam stale cistucky ( ziaden napeneny sajrajt tam neni, ani olej sa my nestraca) . No pri otvarani veka chladiacej kvapaliny my to sici ( asi je tam podtlak ) ako ked otvaras dobre pohrkane teplu 12 stupnovu.. Je to vobec normalne , ze tam ma byt podtlak. ? Za info vopred dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 no to kde sa ti straca ti nepoviem ale poviem ti ze aj mne robi ten podtlak alebo pretlak myslim ze to bude normlane a sice uz len z dovodu ze ide o "expanznu" nadobu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.