Březen 4, 200718 r Mechanická do 500,- , laserová 800-1000 Kč. Na velkou geo, co se chystáš, chtěj raději laser. Jinak, pokud měníš díly řízení, měl by ji dobrý servis dělat automaticky (teda u mě si ten děda po každém čepu řízení tu geo zkontroluje - byť v omezené míře a jen pro ten klid ) Jinak malá rada - najdi si dobrý servis, vybuduj si s ním obchodně-přátelský vztah a budete spokojeni všichni. Ty, servis i tvoje auto. Upraveno Březen 4, 200718 r od marvin
Březen 4, 200718 r u auta můžeš být třeba u Cháry, u Mráčka atd...myslím, že i u Barumu, jen najít kam zajet Jinak rozdílná šíře gum na nápravách je zapsaná do TP a pokud vím, u Fabie to tak není = problém.
Březen 5, 200718 r čau, jen tak mimochodem s tím házením kol, nezapomněl si, když si přezouval na středící kroužky, které mají hliníkáče? tedy pokud máš hliníky...
Březen 5, 200718 r mam 205/45/16 vzadu a 205/45/16 vepředu akorat jsou to jiní výrobci a .... ...protoze mam 2 Barum a 2Regal a ty Barum jsem dal dozadu, protoze jsou o trochu širší a líp to vypada... z tohodle vyplynulo, že tam máš jinou šíři Upraveno Březen 5, 200718 r od P2M
Březen 5, 200718 r No jo,ale s čím chceš potom radit? Geometrii dělat nechceš, gumy jiný taky ne a kola máš rovný! Pak si ale nestěžuj na problém když ho nechceš řešit, protože problém je buď v gumách nebo geometrii. Občas někomu vážně nerozumím... Jojo v tom se shodnem
Březen 6, 200718 r Ten samej problém mám i já. Vyměnil jsem taky zimní za letní, letní jsem nechal vyvážit a táhne mě řízení taky do příkopy, čili doprava. Geometrii jsem nechal dělat v loňském roce a přezouval jsem v pneuservisu, ve který mám důvěru, takže předpokládám, že vyvážení kol bude OK. Možná zkusím udělat znovu geometrii, ale nevím, jestli to pomůže.
Březen 6, 200718 r Autor na pneuservisy pozor nekde pracujou fakt hovada.Nechal jsem si vyvyzovat kola a pak jsem je dal po měsíci na auto a stím se nedalo ani jet.Tak jsem musel zase do pneuservisu jinýho!!! a tam to převáži.Takže nakonec jsem platil za stejnou věc 2x.
Březen 7, 200718 r To Lada. Já loni taky tak dopad. Proto platí zásada. Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš. Jak jedu kolem toho servisu, dávám automaticky blinkr do leva.
Březen 7, 200718 r Autor Tak jsem byl na geometrii.Steloval to mechanik asi 15 min a když jsem to projel tak už to skoro netahlo ale volant byhodne na křivo takže to musel dělat znovu ted už je skoro rovne, ale ne uplne a uz to netahne.Tedy skoro neni to uplně stoprocentní A mam prej velkou sbíhavost na zadnich kolech a prej se stím neda nic dělat
Březen 7, 200718 r Voe....kam jsi to vlezl,když ti při seřizování geometrije nejsou schopný napoprvé zajistit volant rovně.....to jsou nějací amatéři nee....?Kolik jsi za to platil....?????
Březen 8, 200718 r Autor Byl jsem v Barumu a stalo to 750 Kč a na internetu maj 498 geometrie + 1/4hod prace na opraverní zjistění závad 100 Kč Nasazeni senzoru 18 min z toho 8 min si soukrome telefonoval a 13 min seřízení a jeste na hovno a z toho se zase asi 5 min bavil jen tak o necem s jinym mechanikem A oni mi naučtovali 2x 100Kč tak jsem jim tohle řek a oni že prej geometrie vubec za provedení 550Kč a za celej cas je to 100Kč po 15 min. a pak jsem tam jel znovu, že mam křivej ten volant tak to musel dělat znovu.Ale stejně porad není uplně rovnej a nekdy to trochu tahne ale mozna je to silnici.Hlavní je že je to o hodně lepší. Prostě já nikdy nenarazím na někoho kdo rozumí práci co dělá.Hlavně,že všude jsou 3 výběrová kola
Březen 12, 200718 r Včera jsem přezul také na letní, a žádný problém, auto netáhne na žádnou stranu nic. Kola jsem převažovat nenechával.
Březen 12, 200718 r a pak jsem tam jel znovu, že mam křivej ten volant tak to musel dělat znovu.Ale stejně porad není uplně rovnej a nekdy to trochu tahne ale mozna je to silnici.Hlavní je že je to o hodně lepší. Přezul si z úzkejch zimních na široký letní. Čím širší guma, u malýho auta tím větší háklivost na vyjetý koleje (a stačej opravdu malý). Táhne doprava, takže jezdíš víc vlevo a auto má tendenci sjet doprava do kolejí. Jde o zvyk, když jsem jezdil s malejma autama tak jsem se rval s volantem skoro pořád.
Březen 26, 200718 r Taky jsem přezul na letní a kola nechal vyvážit. Mechanik říkal, že vzhledem k stavu pneumatik je lepší prohodit přední do zadu, strana zůstala zachována. Sice mi auto nikam netáhne, jede rovně, ale taky mám dojem, jako by mi některé kolo trochu kopalo. Prostě to auto po rovince a hladkém asfaltu vydává takový zvuk, jako by na pneu bylo něco nalepené. Prozatím to tak nechám, možná byly ty pneu trochu jinak sjeté a snad si to sedne. Vyvažené to bylo...
Březen 26, 200718 r Tak ja jsem ted dal letni kola... zadni dopredu, predni dozadu- na tu samou stranu... kola jsou skoro novy, takze o.k. a geometrie predpokladam u pul roku staryho auta taky, ale stejne mi to tahne doleva... myslite ze za 5 tis. km si ty gumy zvykly ze jsou vzadu a v predu a ted mi to tahne kvuli tomu ze jsem to prehodil???
Březen 26, 200718 r Tak ja jsem ted dal letni kola... zadni dopredu, predni dozadu- na tu samou stranu... kola jsou skoro novy, takze o.k. a geometrie predpokladam u pul roku staryho auta taky, ale stejne mi to tahne doleva... myslite ze za 5 tis. km si ty gumy zvykly ze jsou vzadu a v predu a ted mi to tahne kvuli tomu ze jsem to prehodil??? Geometrie může jít do kytek po dvou hodinách... to není otázka času, ale cest, po kterých jezdíš
Březen 27, 200718 r Tak ja jsem ted dal letni kola... zadni dopredu, predni dozadu- na tu samou stranu... kola jsou skoro novy, takze o.k. a geometrie predpokladam u pul roku staryho auta taky, ale stejne mi to tahne doleva... myslite ze za 5 tis. km si ty gumy zvykly ze jsou vzadu a v predu a ted mi to tahne kvuli tomu ze jsem to prehodil??? Geometrie může jít do kytek po dvou hodinách... to není otázka času, ale cest, po kterých jezdíš Tomas pravdu, ale na zimnich kolech, tedy nez jsem to prehodil bylo vse v naprostym poradku...
Březen 27, 200718 r Tak ja jsem ted dal letni kola... zadni dopredu, predni dozadu- na tu samou stranu... kola jsou skoro novy, takze o.k. a geometrie predpokladam u pul roku staryho auta taky, ale stejne mi to tahne doleva... myslite ze za 5 tis. km si ty gumy zvykly ze jsou vzadu a v predu a ted mi to tahne kvuli tomu ze jsem to prehodil??? Geometrie může jít do kytek po dvou hodinách... to není otázka času, ale cest, po kterých jezdíš Tomas pravdu, ale na zimnich kolech, tedy nez jsem to prehodil bylo vse v naprostym poradku... no větší kola víc "tahaj" za ruce a kopírujou terén, což může být taky ono - tenčí guma se nemůže tak přizpůsobit rozdílu mezi tím, kam ji vede silnice a tím, kam chceš jet ty a tak tahá
Duben 4, 200718 r Abych zbytečně nezakládal novy téma tak to skusim tady.Měl jsem po přezutí na nové letní pneu taky problemy s táhnutím k jedné straně to se naštěstí podařilo odstranit,mám novou geo jenom jedno mne sere,volant mám po přezutí pootočený do prava při geo ho trochu srovnal ale stále jé mírně(1cm) do prava.Co stím,je ho možné srovnat někde na řídící tyči nebo ho sundat a poposadit na tisícihranu.S tím sundáním nemam u volantu s airbegem zatím žádné skušenosti tak by mne zajímalo jak ho sundat.Mám volant z Octavky.
Duben 5, 200718 r Taky jsem přezul na letní a kola nechal vyvážit. Mechanik říkal, že vzhledem k stavu pneumatik je lepší prohodit přední do zadu, strana zůstala zachována. Sice mi auto nikam netáhne, jede rovně, ale taky mám dojem, jako by mi některé kolo trochu kopalo. Prostě to auto po rovince a hladkém asfaltu vydává takový zvuk, jako by na pneu bylo něco nalepené. Prozatím to tak nechám, možná byly ty pneu trochu jinak sjeté a snad si to sedne. Vyvažené to bylo... Mám ten samej problém . "klepání" při hrubém povrchu silnice nebo při vyšší rychlosti sice zmizí, ale stejně mě to štve. Pneu mám continental, který jsou dost měkký, tak si myslím jestli jsem jednu gumu "omylem"neprobrzdil a to probržděný místo dělá tu neplechu. Jo a dělá to jenom jedna guma.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.